Gå til innhold

19 år og hengpupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde egentlig aldri tenkt på hvordan mine bryst så ut, da de bare var bryst, noe jeg fint lite brydde meg om. Dette endret seg raskt etter jeg hadde en helt jævelig kjæreste som bare brydde seg om kroppen min. Han sa ikke nødvendigvis noe dårlig om hvordan jeg så ut, men det var så sinnsykt mye fokus på kroppen og ikke noe annet (seksuel måte selvfølgelig)

Etter det bruddet ble jeg lagt mer observang på kropp, aller mest hos meg selv. Jeg la merke til at brystene mine, selv om de er relativt store, henger som bare rakkern. Brystvortene henger ned mot bakken. Jeg bruke aldri tenke på det før men etter det forholdet å etter å ha sett og hørt om gud vet hvor mange vitser rundt hengpupper, har jeg blitt ekstremt ufornøyd med hvordan de ser ut. Hver gang jeg er å trener legger jeg merke til hvordan mine pupper henger i forhold til andre kvinner. Mener ikke å glo på andre men jeg sammenligner meg selv til andre, som bare er noe dritt i seg selv. Feks. Min mor klager på heng puppa sine en gang i blant, mens hun ikke vet at mine er værre, bare litt fullere...

Ønsker å ta brystoperasjon, men samtidlig vil jeg ikke at noe så dumt skal få meg til å punge ut flere tusen. Skulle bare ønske jeg hadde blitt fortalt for lenge siden at til og med pupper kommer i alle størrelser og former, og slik skal det være. Men siden det tærer så mye på selvtilitten blir det nok operasjon i fremtiden.

Noen andre som sliter med det samme? Eller synes det er helt greit? Har bare vært fint å ikke føle seg så alene om det.

Anonymkode: b9355...190

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner kropspress:S for min del har jeg ganske små pupper. b cup, hehe så er altid noe man ønsker endre

Skrevet

Jeg sjønner det utrolig godt, har selv en G cup og synes både de er for store i forhold til kroppen og henger. Jeg tror ikke mine pupper henger mye, i forhold til størrelsen min, men puppene til venninnene mine står jo neste rett ut. Jeg har komplekser for det og synes det er fæl å være intim med en ny mann. Når det er sagt så har jeg aldri fått noe annet en meget positiv tilbakemelding av menn og har venninner som gjerne skulle byttet. Jeg tror det er viktig å gå litt inn i seg selv, prøve å endre synet og gi litt f. Man kan ikke fikse på alt man ikke er 100% fornøyd  med, og utsende er heldigvis ikke det viktigste som finnes:) 

Anonymkode: e87f7...b67

Skrevet

Det er jo typisk at man ikke blir oppmerksom på dette før noen forteller deg det, enten personlig eller via media. Men at brystene ikke strutter er helt normalt. Om det plager deg veldig og du ikke får tankene over på noe annet så er det et brystløft som må til. Går jo an å få en konsultasjon og høre om hva de kan gjøre for deg, slike at du får et ærlig svar og at du får realistiske forventninger. 

Selv har en en B.cup og alltid mislikt mine små, men hengene bryst, men jeg gidder ikke å prioritere en operasjon, så mye plager det meg ikke. Husker når jeg ble gjort oppmerksom på at jeg har lange indre kjønnslepper, det hang jeg meg veldig opp i, i mange år. Jeg skammet meg og turte ikke å vise meg naken. Sex ble veldig vanskelig, jeg klarte ikke å slappe av, følte meg stygg og mente at det måtte andre også mene om meg. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å operer meg, måtte bare spare penger og tørre å gå til legen. Det var så ille at jeg ikke turte å vise meg frem til legen engang. Etter jeg ble voksen har jeg akseptert meg selv og synes faktisk jeg er pen nedentil.

Anonymkode: 4f634...3f6

• Liker 1
Skrevet

Alt som er tungt henger da. Det er i grunn helt naturlig. Det heter tyngdekraft. 

Ikke operer deg. Du er fin som du er. 

Hilsen meg som har "små" bryster som her inne blir kalt det ene og det andre, men som ALDRI ville utsatt meg for en operasjon med den risikoen det innebærer for noe så teit som utseende på bryster. Jeg er forøvrig fornøyd med de jeg har og bryr meg ikke om hva andre mener. Jeg har alt jeg trenger i livet mitt og er lykkelig, men de som klager på andres utseende er dessverre ikke like lykkelig som jeg siden de har et behov for å tråkke ned andre. 

Ikke la deg bli tråkket på. Jobber du med selvtilliten så finner du ut at andres meninger om dine bryster ikke kan tære på deg i det hele tatt. 

Anonymkode: b7dea...c92

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde skikkelig heng før noen i klassen i det hele tatt startet å få pupper. Ikke veldig kult. Jeg har heldigvis vært heldig med mine kjærester, og selv om jeg har nipler som titter ned på tærne mine har de alltid blitt elsket. Jeg skal ikke nekte for at jeg ofte har ønsket at jeg i det minste en liten periode hadde pupper som ikke hang, det hender den dag i dag at jeg tenker det. 

Det virker som mange er misfornøyde med puppene sine, de er for små, for store, går for mye ut til sidene, er for stort opprom mellom dem.. Det er synd du hadde en i livet ditt som har ødelagt såpass for deg, men det er nok ganske normalt å ikke være superfornøyd med dem. :) Du er i det minste ikke alene om heng i tidlig alder.

Gjest summesumbi
Skrevet

Hengepuppedame her også. Har lært meg å akseptere det, men tenker på det innimellom. Tror nok samboer hadde likt godt struttepupper    men det er lite han får gjort noe med.  Etter at jeg ammet fikk jeg mer kjærlighet og aksept for mine egne pupper. Ammebarnet eeelsker dem og viser stor iver over hengepuppen mine hehe. God BH er et must.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo typisk at man ikke blir oppmerksom på dette før noen forteller deg det, enten personlig eller via media. Men at brystene ikke strutter er helt normalt. Om det plager deg veldig og du ikke får tankene over på noe annet så er det et brystløft som må til. Går jo an å få en konsultasjon og høre om hva de kan gjøre for deg, slike at du får et ærlig svar og at du får realistiske forventninger. 

Selv har en en B.cup og alltid mislikt mine små, men hengene bryst, men jeg gidder ikke å prioritere en operasjon, så mye plager det meg ikke. Husker når jeg ble gjort oppmerksom på at jeg har lange indre kjønnslepper, det hang jeg meg veldig opp i, i mange år. Jeg skammet meg og turte ikke å vise meg naken. Sex ble veldig vanskelig, jeg klarte ikke å slappe av, følte meg stygg og mente at det måtte andre også mene om meg. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å operer meg, måtte bare spare penger og tørre å gå til legen. Det var så ille at jeg ikke turte å vise meg frem til legen engang. Etter jeg ble voksen har jeg akseptert meg selv og synes faktisk jeg er pen nedentil.

Apropos kjønnsleppene dine så er jeg helt grønn av misunnelse. Selv har jeg "ingen" indre kjønnslepper, noe som gjør at underlivet mitt rett og slett ser ganske kjedelig ut samt færre erogene områder. Det man selv gjerne ikke kan fordra er oftest høyt elsket eller ønsket av andre :P

Anonymkode: 8fded...b04

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Apropos kjønnsleppene dine så er jeg helt grønn av misunnelse. Selv har jeg "ingen" indre kjønnslepper, noe som gjør at underlivet mitt rett og slett ser ganske kjedelig ut samt færre erogene områder. Det man selv gjerne ikke kan fordra er oftest høyt elsket eller ønsket av andre :P

Anonymkode: 8fded...b04

Det er sant det ;) Vi mennesker er rare, vi skal alltid ha det vi selv ikke har. Tror alltid at det andre er bedre. Men jeg er helt sikker på at du er flott, og jeg tror ingen mann synes at et kvinnelig underliv er kjedelig ;) 

Skrevet

De er sikkert helt normale. Hvis du opererer puppene, finner du noe annet som er galt og må fikses på... Kan du ikke bare være som du er, da? 

Skrevet

Jeg er snart 30 og har også litt hengepupper. Jeg har ingen barn. Jeg har bestemt meg for å vente til jeg har fått de barna jeg vil ha, og så ta brystløft etter det. Får "lide" meg gjennom det frem til da. Uff, jeg hater at de henger...

Anonymkode: ba554...5c6

Skrevet

Bryster som henger mer enn "normalt" når en er ung, kan jeg forstå er kjedelig. Større bryster vil naturligvis henge tidligere enn sine jevnaldrendes med små. Hadde jeg vært i din situasjon, og brystene hadde et faktisk heng, hadde jeg klart operert. Ikke for en eventuell overfladisk kjæreste, men for meg selv. Det kommer fullstendig an på hvor "ille" det er. Som nevnt over er det normalt at bryster ikke strutter, ung som gammel, men om det er et klart heng hvor brystvortene peker nedover... Hva skal jeg si, brystene vil ikke slutte å henge med alderen. Hvis det hadde gitt meg bedre selvtillit, hadde jeg ikke tvilt.

Hvis det ikke plaget deg før kjæresten din satte i gang, synes jeg du skal vente. Da var det helt sikkert ikke så ille heller, da unge i dag har det med å legge merke til den minste ting. Som 19-åring er du fremdeles veldig ung, og det er slettes ikke sikkert at det er så ille som du forestiller deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...