Aamu Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Er det noen her inne som har testet den? Er den så varm som den sier? Kan man f.eks sove i 0 grader og ha den på, og allikevel ikke fryse?
Akay Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Aner ikke spesifikt med den dynen men vi har kjøpt ekstra varm dyne fra ikea og den røk ut etter 2 dager for det ble helt forjævlig varmt
Aamu Skrevet 8. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2016 Et øyeblikk siden, Akay skrev: Aner ikke spesifikt med den dynen men vi har kjøpt ekstra varm dyne fra ikea og den røk ut etter 2 dager for det ble helt forjævlig varmt Det er bra! Jeg er på leit etter en ekstra varm dyne, skjønner du. Gjerne så varm at den kjennes alt for varm hvis man bruker den innendørs, for den skal brukes utendørs.
Akay Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 jeg takla det ikke i det hele tatt hvertfall... Var grusomt varmt...
Minya Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 3 timer siden, Aamu skrev: Det er bra! Jeg er på leit etter en ekstra varm dyne, skjønner du. Gjerne så varm at den kjennes alt for varm hvis man bruker den innendørs, for den skal brukes utendørs. Nå har ikke vi akkurat den dyna, men vi har en annen ekstra varm dyne (type 5) fra Ikea og vi sover godt med vinduet åpent om vinteren når det er flere minusgrader.
Aamu Skrevet 9. september 2016 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2016 7 timer siden, Minya skrev: Nå har ikke vi akkurat den dyna, men vi har en annen ekstra varm dyne (type 5) fra Ikea og vi sover godt med vinduet åpent om vinteren når det er flere minusgrader. Ok, flotters
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå