Nidaors Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Er litt usikker på om det er eggstokken eller bare en muskel jeg ikke viste eksisterte, men en kveld rett før jeg skulle legge meg, la heg merke til at jeg hadde en rar smerte i området venstre eggstokk. Dagen etter hadde jeg akkuratt den samme smerten, og den er fortsatt den samme i dag (3 dager nå) Jeg opplever smerten som en forstrekt muskel som det føles som at noen slår litt på i intervaller. Smerten er ikke uutholdelig, men det er en slik smerte som man ler av (slik som ved en forstrekt muskel) Den er plagsom, og kjennes kun godt når jeg rører på meg. Har derfor rørt meg lite de siste dagene. Jeg har heller ikke vært på trening dagene før smerten begynte, så er redd det ikke er en muskel. Snakket med ei god vennine, hun sa hun opplever lignende nesten hver månede før mensen. Selv skal jeg snart få det så ser for meg at det har med det å gjøre. Tenkte jeg skulle spørre om andre har liknende smerter? Har aldri hatt denne typen smerte før, vanligvis kjenner jeg bare generelt ubehag i hele kroppen og press følelse når mensen nærmer seg. Takk for svar 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå