Gå til innhold

Jobb etter innsetting av spiral?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått time til å sette inn spiral om tre uker. Jeg må ha fri fra jobb. Mitt spørsmål er da, kan jeg gå på jobb etterpå? Jeg har en veldig aktiv jobb, der jeg går fra 13.00-21.00 med ti minutters pauser hver andre time + en lunchpause på 30 min. Kan jeg gå? Jeg er så usikker og vil helst ikke gå med smerter og mye smertestillende på jobb, må være veldig oppmerksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig individuelt. Jeg fikk store smerter etterpå og lå i fosterstilling i flere timer. Andre venninner har ikke merket noe.

Anonymkode: c1076...56c

Skrevet

Noen klarer det andre ikke

Anonymkode: 2f33e...034

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig individuelt. Jeg fikk store smerter etterpå og lå i fosterstilling i flere timer. Andre venninner har ikke merket noe.

Anonymkode: c1076...56c

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Noen klarer det andre ikke

Anonymkode: 2f33e...034

Tenker mest på hva jeg skal si på jobb. Om jeg rett og slett skal ta fri eller si at jeg skal til legen.. Kan prøve å gi beskjed om at jeg vet ikke formen etterpå, og ser det an om jeg kan komme eller ikke?.. 

Skrevet

Noen? Jeg vet liksom ikke helt. Veldig redd for at jeg blir ferdig hos gyn og har kjempevondt og er nødt til å ta fri :/

Gjest The damned
Skrevet

Kanskje det er greiest å si at du skal ha fri den dagen?

Jeg gjorde det,for var ikke sikker på hvordan jeg kom til å reagere. Man kan jo være en av de som får store smerter,og da tror jeg ikke at man er i stand til å gå på jobb etterpå. Jeg merket ikke så mye,men man kan jo ikke vite :)

Skrevet
7 minutter siden, The damned skrev:

Kanskje det er greiest å si at du skal ha fri den dagen?

Jeg gjorde det,for var ikke sikker på hvordan jeg kom til å reagere. Man kan jo være en av de som får store smerter,og da tror jeg ikke at man er i stand til å gå på jobb etterpå. Jeg merket ikke så mye,men man kan jo ikke vite :)

Jeg snakket med mamma og hun sa helst jeg burde dra.. Jeg føler meg ikke helt sikker på at det skal gå fint om jeg ikke drar.. Har veldig lyst å be om fri, men er redd for at jeg får smerter :/

Skrevet

Dra på jobb. Skulle du bli dårlig så må du bare si at du ble skikkelig dårlig og be om du kan få gå hjem.

Skrevet

Hvordan er smerteterskelen din generelt?

Anonymkode: 98d17...972

Gjest The damned
Skrevet
26 minutter siden, rundtfingern skrev:

Jeg snakket med mamma og hun sa helst jeg burde dra.. Jeg føler meg ikke helt sikker på at det skal gå fint om jeg ikke drar.. Har veldig lyst å be om fri, men er redd for at jeg får smerter :/

Ok,nei jeg vet ikke.

Det må du jo tenke på hva du synes er best.

Du kan jo gå på jobb etterpå,men be om fri hvis det er mye smerter.

Skrevet
6 timer siden, Skelly skrev:

Dra på jobb. Skulle du bli dårlig så må du bare si at du ble skikkelig dårlig og be om du kan få gå hjem.

Har gitt beskjed til sjefen om hva jeg skal, så hun sa det var greit! Om jeg føler meg dårlig så får jeg dra hjem!

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er smerteterskelen din generelt?

Anonymkode: 98d17...972

Har en medium(?) smerteterskel, men takler menssmerter ganske bra, kan gå flere timer uten smertestillende om jeg må.

6 timer siden, The damned skrev:

Ok,nei jeg vet ikke.

Det må du jo tenke på hva du synes er best.

Du kan jo gå på jobb etterpå,men be om fri hvis det er mye smerter.

Jeg tar det litt som det kommer! Jeg kjenner jeg gruer meg litt og ser ut som det skal gå fint🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...