Gå til innhold

Hodepine, desorientert og svimmel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk plutselig intens hodepine. Føler meg helt "vekke" oppi hodet, eller desorientert. Vet ikke helt hvordan jeg skal sette ord på det. Men en skikkelig rar følelse. Føler jeg ikke klarer å tenke klart/konsentrere meg. I tillegg er jeg veldig svimmel. Har svartnet for øynene flere ganger i dag.. Dette er noe av der ekleste jeg har vært med på. Litt skummelt synes jeg :( Hva kan det være? Bør jeg være bekymret?

Anonymkode: cb074...e9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat sånn, føles liksom som om "jeg" forsvinner fra kroppen. Svimmel, sier rare usammenhengende ting, detter på gulvet å ligger der i minutter. Jeg glemmer også ting jeg gjorde for 10 min siden osv litt rart men går sikkert over :) ibux?

Anonymkode: fa141...a1e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har det akkurat sånn, føles liksom som om "jeg" forsvinner fra kroppen. Svimmel, sier rare usammenhengende ting, detter på gulvet å ligger der i minutter. Jeg glemmer også ting jeg gjorde for 10 min siden osv litt rart men går sikkert over :) ibux?

Ja sant? Det også.. Husker ikke hva jeg har gjort i det hele tatt idag jeg. Har ikke Ibux, men kan prøve paracet. Mener jeg tok det før i dag, men aner ikke når.. I såfall har det ikke hjulpet:/

Skrevet

Dere som føler dere sånn, merker dere noen forskjell på høyre og venstre side av kroppen? Følelse, bevegelse? Klarer dere f.eks å holde ut begge hendene, og å smile?

Anonymkode: 8548f...640

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere som føler dere sånn, merker dere noen forskjell på høyre og venstre side av kroppen? Følelse, bevegelse? Klarer dere f.eks å holde ut begge hendene, og å smile?

Klarer det ja:) Får noen ganger skjelvinger i høyre hånd. Vondt i høyre øyet, tårer renner ut. vondt i høyre side av hodet. 

Skrevet

'men det går sikkert over'?? jeg syns når noen detter gulvet og sier usammenhengende ting og personen husker ingenting fra dagen som en AB skriver her, så bør det utredes. Samme med det TS skriver, jeg hadde nok kontaktet en lege hvis det skjer igjen.

Skrevet

Hvorfor tar dere ikke kontakt med legen? Disse symptomene dere har kan være helt ufarlig og komme av stress, men det kan også være en del ganske alvorlige årsaker bak som er lurt å få sjekket fortest mulig.

Anonymkode: ed70f...5e0

Skrevet
Et øyeblikk siden, mintgrønn skrev:

'men det går sikkert over'?? jeg syns når noen detter gulvet og sier usammenhengende ting og personen husker ingenting fra dagen som en AB skriver her, så bør det utredes. Samme med det TS skriver, jeg hadde nok kontaktet en lege hvis det skjer igjen.

Enig. Det er best å ta en telefon for sikkerhets skyld.

Skrevet

Så dere mener altså at jeg bør kontakte lege?

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer det ja:) Får noen ganger skjelvinger i høyre hånd. Vondt i høyre øyet, tårer renner ut. vondt i høyre side av hodet. 

Det kan være migrene, men det kan også være noe alvorlig. Ring legen din. 

Anonymkode: 74d90...caa

• Liker 1
Skrevet

Ring lege!!! At folk begynner å spørre her inne om slike ting er for meg totalt uforståelig....

Skrevet

Tenkte jeg bare skulle sove noen timer før jeg evnt ringte legen som mange av dere sa jeg burde gjøre. Det hjalp ikke for å si det sånn, tvert i mot - det ble enda verre(hodepinen altså):cry3:

- ts

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte jeg bare skulle sove noen timer før jeg evnt ringte legen som mange av dere sa jeg burde gjøre. Det hjalp ikke for å si det sånn, tvert i mot - det ble enda verre(hodepinen altså):cry3:

- ts

Det er vel bare 1 som har sagt at du burde det, resten her har oppfordret deg til å ringe legen.

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel bare 1 som har sagt at du burde det, resten her har oppfordret deg til å ringe legen.

Ja, var jo det jeg mente. Sorry, formuleringen var sikkert ikke helt god fra min side :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...