Gå til innhold

3 type jenter med mange sex partnere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1) Elsker sex, elsker spenningen med nye menn, men har ingen problemer med å være trofast.

2) Følelsesmessig ødelagt, har hatt mye tilfeldig sex med menn, hovedsaklig for å fylle tomrommet og får bekreftelse. Kan være trofast, men hvis hun ikke har jobbet med seg selv er sjansen liten

3) Hun her blir kalt løs for en grunn, gidder ikke å tenke på beskyttelse, tar hva som helst. Er ekstremt utagerende, lager drama hele tiden Trofast? njaa...tror ikke det. 

 

 

Anonymkode: 551cb...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for lesestoffet som later til å være uten mål og mening, det var i grunn veldig uinteressant.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, NordTroll skrev:

Takk for lesestoffet som later til å være uten mål og mening, det var i grunn veldig interessant.

Bare hyggelig:)

Anonymkode: 551cb...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en av dagens mest intetsigende tråder. 

Anonymkode: 0ace5...104

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og..................?

Anonymkode: b4231...342

Hva?:)

Anonymkode: 551cb...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 2 da jeg var i 20-årene, har kjent etpar typer 2 og 3.

Anonymkode: 97251...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nr 1 :opplyser: men er jeg forelsket eller elsker noen har jeg vanskelig for å se for meg sex med en annen.

Anonymkode: a0783...cdf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tråden ment for folk som plasserer alle i kategori 3? Det er ganske mange på KG som gjør akkurat det, så det er godt mulig det er nødvendig med en opplysningstråd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cathrine88 skrev:

Er tråden ment for folk som plasserer alle i kategori 3? Det er ganske mange på KG som gjør akkurat det, så det er godt mulig det er nødvendig med en opplysningstråd.

Jeg tror det er flere 3 enn man ser til daglig. Mange er gode til å skjule hvem de er. Menn i kategori 3 blir mye mer synlig, men det er nok litt fordi de må jobbe mer for å få seg noe. 

Anonymkode: f5bbf...d11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

1) Elsker sex, elsker spenningen med nye menn, men har ingen problemer med å være trofast.

2) Følelsesmessig ødelagt, har hatt mye tilfeldig sex med menn, hovedsaklig for å fylle tomrommet og får bekreftelse. Kan være trofast, men hvis hun ikke har jobbet med seg selv er sjansen liten

3) Hun her blir kalt løs for en grunn, gidder ikke å tenke på beskyttelse, tar hva som helst. Er ekstremt utagerende, lager drama hele tiden Trofast? njaa...tror ikke det. 

 

 

Anonymkode: 551cb...e5b

Heldigvis gjelder ikke disse 3 punktene for alle jenter. Jeg og mine venninner har hatt få sex partnere( og noen ingen) og er trofaste. I tilfelle menn her skulle tro at "alle" jenter er slik som en del gjenganger kvinner her som har hatt mange sex partnere, som er kronisk kåte ,som styres av sine lyster og er grenseløse...gremmes over at noen menn tror alle kvinner er som dem....

Anonymkode: 53ce4...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på hvordan punktene hadde vært hvis det gjelder menn!

Kan du lage en tråd om det også, ts?

Anonymkode: 6159e...72e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er spent på hvordan punktene hadde vært hvis det gjelder menn!

Kan du lage en tråd om det også, ts?

Anonymkode: 6159e...72e

1) Har utseendet med seg, kroppen er viktigere enn ansiktet. Blir gjerne sjekket opp, og trenger ikke jobbe så mye for det. Fordi han kan.

2) Prøver seg på alt, får napp fra en prosentandel. Blir etter hvert god til å finne ut hva som funker best. Utseendet spiller ikke så stor rolle på denne, han har lært seg hva han skal si og ikke si.

Det er ikke flere. Resten av oss har ikke en haug med partnere. Middelgutta får de lengre forholdene fordi vi ikke har det store draget, og derfor er tryggere mtp å holde seg i sin egen seng. Da er det "personligheten" som teller. 

Anonymkode: f5bbf...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Absolutt
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis gjelder ikke disse 3 punktene for alle jenter. Jeg og mine venninner har hatt få sex partnere( og noen ingen) og er trofaste. I tilfelle menn her skulle tro at "alle" jenter er slik som en del gjenganger kvinner her som har hatt mange sex partnere, som er kronisk kåte ,som styres av sine lyster og er grenseløse...gremmes over at noen menn tror alle kvinner er som dem....

Anonymkode: 53ce4...3ce

Gadd ikke å lese overskriften før fordomspjuket måtte ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis gjelder ikke disse 3 punktene for alle jenter. Jeg og mine venninner har hatt få sex partnere( og noen ingen) og er trofaste. I tilfelle menn her skulle tro at "alle" jenter er slik som en del gjenganger kvinner her som har hatt mange sex partnere, som er kronisk kåte ,som styres av sine lyster og er grenseløse...gremmes over at noen menn tror alle kvinner er som dem....

Anonymkode: 53ce4...3ce

Folk som har behov for å si slikt er I kategori 1 og 3. 

Anonymkode: 551cb...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Cathrine88 skrev:

Er tråden ment for folk som plasserer alle i kategori 3? Det er ganske mange på KG som gjør akkurat det, så det er godt mulig det er nødvendig med en opplysningstråd.

Jeg regner med at tråden er skrevet av en jente som anser seg selv som kategori 1 og vil fjerne stigma fra seg selv samtidig som hun rakker litt ned på andre. 

Anonymkode: 88560...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 8. september 2016 at 14.08, AnonymBruker skrev:

Jeg er nr 1 :opplyser: men er jeg forelsket eller elsker noen har jeg vanskelig for å se for meg sex med en annen.

Anonymkode: a0783...cdf

Samme her. Alle som har flere partnere enn gjennomsnittet sliter ikke psykisk/er upålitelig eller ansvarsløs. Men nekter ikke for at det gjelder mange. ;) 

Anonymkode: f54db...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, når det er sagt. Hva er definisjonen på mange partnere? Si, alderen 23? 

Anonymkode: f54db...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...