AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Hunden min brakk kloen sin nå for noen timer siden. Den står i ca 90 graders vinkel ut fra foten. Hun skrek når det skjedde og haltet litt, men virker nå helt fin og gråter bare litt når vi tar på det. Må vi til dyrlegen? Eller kan vi avvente litt? Vet noen hva det koster å fjerne resten av kloen? Anonymkode: a24a0...50d
Gjest StripeyPanda Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Den må nok fjernes og renses opp i ja. Ring dyrlege. Kostnaden varierer.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Dra til dyrlegen! Samme skjedde med min hund en gang. Måtte operere ut resten av kloen. Vokste fint ut igjen. Det er ekstremt smertefullt for hunden for kloen er full av nerver! Så ring nå med en gang!! Anonymkode: 65554...ac5 1
Gjest Cel Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Dyrlegen kontaktes selvfølgelig! Så tar du det derfra!
Dolly-Duck Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Vetrinæren må fjerne resten av kloen
Skywise Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Avhenger av hvor klørne er knekt. Er det fra midten og mot tuppen blir det som å ha klippet kloa for langt oppe, er det lengre oppe må restene av kloa ofte opereres ut. Er det lengre ned eller ca. på midten og har sluttet og blø, ville jeg bare holdt det rent, brukt potesokk og avventet det videre. På mine har det løst seg av det, men det kan også oppstå betennelse så man må være påpasselig med renhold og symptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå