Gå til innhold

Er jeg for ung for han? 22


1Cecilie

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har begynt å falle for en mann som er ca 31 år gammel.

Jeg fylte 22 år for en uke siden, og ja. Jeg vet jo fra egen erfaring av at fra alderen 19-22 så er myeeeee forandret i tankegangen. Men jeg vet INGETING om de som har krysset over 20 årene. Jeg har alltid gått etter de som er yngre enn meg. Jeg har aldri offret èn tanke på noen som er ett år eldre engang. Og nå har jeg plutselig falt for en som er mye eldre.

Derfor vil jeg spørre dere med erfaring; ER jeg for ung for ham?  (sånn utviklingsmessig sett)  

Og hvordan tenker dere menn som er i 30 årene? Er vi jenter på 22 for unge? 

 

 

Takk for svar! 

 

 

 

Endret av 1Cecilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 års aldersforskjell er jo mye, men slett ikke uhørt. Følg hjertet. ❤️

Anonymkode: 9c7e4...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 22 og samboeren min 30 da vi møttes og ble sammen. For oss fungerer det helt fint, men jeg tror mye kommer an på hvor man er i livet. Og ikke minst hvordan man er som person. Jeg er relativt moden for alderen, og sambo har ved flere anledninger sagt at han nok ikke hadde kunnet bo med noen av venninnene mine, sånn med tanke på alder/modenhet. 

Føles det riktig, så gi det en sjanse!:-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke for gammel for deg. Det burde kanskje ikke ha noe å si hvis du er skikkelig glad i han, så burde du ikke være så i tvil som det du virker. Kanskje ta det veldig med ro og gi det tid siden du virker så usikker?

Kjæresten min er "feil" for meg på en annen måte, men jeg overser det helt, jeg er glad i han, og jeg kan ikke se for meg å bli så glad i en person en gang til som det jeg er i han :) aldri vært noe tvil om at han er riktig for meg, Selvom han er "feil". Men jeg hadde aldri gått inn i et forhold hvis jeg var usikker på om denne "feilen" ville ha noe å si for meg som person. Da ville jeg uten tvil tatt det veldig sakte. Lykke til^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, lokmeister2016 skrev:

jeg erlike gammel som deg hehe 

Hvor gammel er kjæresten din da?

Anonymkode: c460b...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lokmeister2016 skrev:

han er 52 haha, de høres litt dumt ut men, han virker ikke så gammel da egentlig:)

:ohmy:

Anonymkode: c460b...906

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lokmeister2016 skrev:

han er 52 haha, de høres litt dumt ut men, han virker ikke så gammel da egentlig:)

Ja det er da en skjønner at kjærligheten kjenner ingen grenser...

Anonymkode: 62a69...1b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er da en skjønner at kjærligheten kjenner ingen grenser...

Anonymkode: 62a69...1b5

52 er ungt. Se på Brad Pit 

Anonymkode: cab8f...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner når sin topp når de er 22.

Du er med andre ord i din "prime" og er svært ettertrakted og attraktiv for alle aldersgrupper av menn.

Spørsmålet er heller hva det er ved han, som gjør at han har sjans på deg.

Anonymkode: 7d2ae...06a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme aldersforskjell mellom meg og samboer. Har ikke bydd på noen problemer hittil, og vi har bodd sammen i noen år nå. Det er klart at vi har litt ulike referanserammer noen ganger, vi har f.eks. ikke vokst med de samme programmene på barne-TV eller hørt på den samme musikken. Men grunnleggende verdier er nokså like hos oss, og vi vil de samme tingene i livet. Det må telle mest.

 

Kan sammenlignes med å ha en partner som er like gammel, men fra et av nabolandene våre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er da en skjønner at kjærligheten kjenner ingen grenser...

Anonymkode: 62a69...1b5

Vel, jeg vil nå heller si at jenter i 20-åra som er sammen med menn i 50-åra, sannsynligvis har en god del issues som gjør at de velger slike gamliser. Ei normalt utrustet ungjente hadde ikke orket tanken på en så gammel mann. 

Anonymkode: 666db...ea9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han virker mye yngre en andre på sin alder,men de kan vel vere fordi han var med i biker milijøet :Pvar blandt 1% hehe, og er ganske optattt av trening og sån,så ja , ikke typisk som alle andre på sin alder. hehe ..  men de jeg liker me han er at han er så snill og jeg føler meg trygg med han. da jeg har levd et liv ganske utenom de normale, jeg har vert ie t dårlig milijø,  blitt dopa ned på ghb og voldtatt og stalka av en tidligere venn/psykopat...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nja for meg hadde du nok blitt for ung for ett seriøst forhold, er ca hans alder. Men så lenge kjemien er riktig og du har noe å tilby utenom unsene, er ikke alder noe hemning for at ting kan vare.

 

Har sett mange forhold med stor aldersforskjell, hvor de har det bra ett par år i hvert fall. Bare pass på at du ikke bare er der for en ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...