Gjest Christina146 Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Etterhvert har jeg blitt mer bevisst på type og matchende undertøy, og vil veldig gjerne få dette i et system! Har en Malmø kommode fra IKEA, noen som har tips og triks til hvordan jeg kan organisere undertøyet mitt? :D
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Har du slikt bokssett som Ikea selger til å legge inni skuffene? De er geniale. Anonymkode: 12dff...06b 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Har også sånne tøybokser fra ikea i vår kommode. Sokker i en boks, truser i en og bher i en. Så har jeg brettet trusene etter Konmari-metoden. Anonymkode: e6fe5...09c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Hva med noe sånt her?:) Fra Ebay. Anonymkode: 345f9...b9b
Gjest Christina146 Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 Da har jeg kjøpt slikt system fra IKEA til MALM kommodene! Du hadde rett, det var genialt! Takk for hjelpen folkens
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå