Gå til innhold

Til damer: Er du penere enn mannen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror vi er relativt like. Jeg har kanskje noe penere ansikt når jeg får sminka meg, men så veier jeg 20 kilo mer enn han, så det jevner seg vel ut.🙊 Egentlig helt umulig å si, men jeg tror ingen ser oss og tenker "Oi, hvordan kunne h*n falle for han/henne?!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja,jeg er nok noen hakk over han utseendemessig, og trives best med det. Da minsker risikoen for at han bytter meg ut,tenker jeg. Forøvrig faller jeg aldri for utseende, men utstråling,sånn at jeg personlig plages ikke av at mannen ikke regnes for å være kjekk.

Anonymkode: 41709...5c2

Hm er Dette samme Greia som nár menn går etter mindre pene jenter slik at andre menn ikke prøver seg?

sier du her at du velger mindre pene menn for forhold og kjekkaser for tilfeldig ligg? Er det enklere sånne?

Anonymkode: f24f5...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, chisandra skrev:

Vi ser like tragiske ut begge to, men jeg har finest pupper. :danse:

:hoho:

Anonymkode: 36c83...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 7. september 2016 at 22.17, AnonymBruker skrev:

Rent utseendemessig, er du (kvinne) penere enn mannen din?

Vær så snill å ikke vinkle tråden vekk fra det jeg spør om :)

Anonymkode: fdf71...d01

Dette er litt vanskelig å svare på føler jeg. Da jeg møtte mannen min så syntes jeg har var den vakreste i hele verden. Jeg kan selvfølgelig ikke hva andre kvinner mener, men for meg så var (og fortsatt er) den vakreste mannen i universet. Det var flere ring som slo meg ved ham, nydelige øyne, intelligens og oppegåenhet ute av like. Og i tillegg så var han en sånn "bamsemann" som jeg synes er veldig sexy. 

Så for min del så synes jeg absolutt ikke at jeg er penere enn ham. Hvordan kan noen bli vakrere enn den jeg finner vakrest i verden?

Det går vel ikke. ❤️

Anonymkode: d0f41...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var nok på samme nivå når vi ble sammen, men jeg vil si at jeg er penere nå. Han har forfalt litt, mens jeg har funnet min stil og blitt tryggere og selvsikker. Det er flere som har kommentert at jeg ser både yngre og penere ut nå enn for 10 år siden. Men det spiller ingen rolle, for det er ikke utseendet som er det viktige.

Anonymkode: 1c0c9...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt penere enn han er jeg nok, men vi er stort sett på samme nivå.

Anonymkode: f6d7a...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.9.2016 at 22.28, AnonymBruker skrev:

Ja,jeg er nok noen hakk over han utseendemessig, og trives best med det. Da minsker risikoen for at han bytter meg ut,tenker jeg. Forøvrig faller jeg aldri for utseende, men utstråling,sånn at jeg personlig plages ikke av at mannen ikke regnes for å være kjekk.

Anonymkode: 41709...5c2

Naivt. Menn er utro mot, og bytter ut damer som Jennifer Aniston og Sheryl Cole, så en har nok aldri noen garanti i så måte. 

Her tror jeg at mannen og jeg er omtrent på samme nivå utseendemessig, uten at det har så mye å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes kjæresten er aldeles nydelig og elsker å bare sitte og se på han. Men jeg syntes ikke det før jeg virkelig falt for han, da var han helt vanlig. Jeg tror vi er ganske likestilt på skalaen, vil helst ikke vite om det er sant da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.9.2016 at 22.17, AnonymBruker skrev:

Rent utseendemessig, er du (kvinne) penere enn mannen din?

Vær så snill å ikke vinkle tråden vekk fra det jeg spør om :)

Anonymkode: fdf71...d01

Det du prøver å spørre om er om kvinnene her inne har høyere selvfølelse om hvordan de ser ut enn kjæresten\mannen deres? 

Du kan sammenligne individer av samme kjønn mot hverandre sånn utsendemessig. Men ikke direkte på tvers av kjønnene. 

Sånn til sist så betyr utseende for en mann ganske lite sånn helt egentlig. Kvinnfolk er ikke særlig visuelle - det er 100 ganger viktigere at du har selvtillit og game sånn ellers. 

Anonymkode: 44501...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Tamsi skrev:

Jeg synes kjæresten er aldeles nydelig og elsker å bare sitte og se på han. Men jeg syntes ikke det før jeg virkelig falt for han, da var han helt vanlig. Jeg tror vi er ganske likestilt på skalaen, vil helst ikke vite om det er sant da.

Det er nettopp det som er poenget mitt - kvinner tenner ikke bare på å se på en mann. 

Så good looks er egentlig lite viktig å fokusere på. 

Vi mannfolk bruker 0,1 sec på å tenne når vi ser noe vi liker. Men etterhvert så kan interessen falle om det andre ikke stemmer. 

Det er derfor det er opptil mannnen å ta initiativ - hun velger ikke deg - det er du som må velge henne. ;)

Så kan du snu på det da å si at hun har bare muligheten for å bli valgt - og ikke velge. 

 

Anonymkode: 44501...237

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig synes de det. Om han så er en harry slappfisk. Dumt spørsmål.

Jeg har ikke type. Men jeg ser jo hvor stygge menn enkelte faller for.

Anonymkode: 7fc61...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, kommer sikkert an på øyet som ser? Jeg bryr meg mest om hva jeg synes er pent - og jeg synes han er driiiiiiiiiiiiiiitpen 

Anonymkode: 351e5...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...