AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Jeg har en gutt i nabolaget mitt som er 4-5 år gammel. Han gråter utrolig mye, flere ganger om dagen hver dag. Er det normalt at et så stort barn gråter så mye? Er dette noe jeg burde være oppmerksom på? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har ingen erfaringer med barn da jeg er ganske ung, men jeg vil ikke overse noe som kanskje kan være ille.. Anonymkode: 82df9...a83
Outlander Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Er han alene når han gråter? Er det flere barn rundt han når han gråter? Kan være han er mobbet? Jeg ville ha spurt han flere ganger hva er i veien før jeg begynt å bli bekymret.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, MariaHP skrev: Gråter han uten grunn? Det vet jeg ikke. Hører det ofte fra boligen deres, og når han er ute å leker med faren. Et øyeblikk siden, Outlander skrev: Er han alene når han gråter? Er det flere barn rundt han når han gråter? Kan være han er mobbet? Jeg ville ha spurt han flere ganger hva er i veien før jeg begynt å bli bekymret. Jeg har sjelden observert at det er andre barn der .. Burde jeg gå å spørre hva som er galt? Hører det inne fra boligen deres og når han er ute å leker med faren sin. Anonymkode: 82df9...a83
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, Outlander skrev: og stakkars... Ja, er virkelig ikke noe hyggelig :/ Syns synd på den lille sjelen. Anonymkode: 82df9...a83
Outlander Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Hmm..vanskelig å si. Jeg ville ha observert litt nøyere før jeg ble involvert.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en gutt i nabolaget mitt som er 4-5 år gammel. Han gråter utrolig mye, flere ganger om dagen hver dag. Er det normalt at et så stort barn gråter så mye? Er dette noe jeg burde være oppmerksom på? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har ingen erfaringer med barn da jeg er ganske ung, men jeg vil ikke overse noe som kanskje kan være ille.. Anonymkode: 82df9...a83 Det er ikke normalt at et barn på 4-5 år gråter så mye. Jeg synes du bør være oppmerksom ja, kanskje spørre gutten om hvorfor han gråter når du får en sjans. Høres ikke bra ut. Anonymkode: 02708...379 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 Hei! Vårt barn på 4 år gråter flere ganger om dagen, også. Det er en periode med mye testing av grenser, nye situasjoner å forholde seg til i bhg, og etter-sommerferie-blues som gjør at barnet tyr mye lettere til tårene enn vanlig. Isted gråt barnet hysterisk fordi det var noen i Barne-TV som fikk tilsnakk, f.eks. Iblandt høres virkelige intenst hysteriske, paniske hyl fra 4 åringen, det er når vi forteller barnet at nå må vi legge oss, eller vaske håret eller gre håret. Da løper barnet rundt her og hyler av full hals.. I går ble barnet hysterisk fordi jeg ikke ville ta det med på lekeplassen akkurat i øyeblikket fordi vi skulle lage middag. Barnet gråt såpass intenst at småsøskenet også begynte å gråte intenst. Sånn er det bare i perioder.. Jeg kan ikke svare på om du bør være bekymret eller ikke, men ville bare gi litt input, se definitivt an familien litt, spør litt? Anonymkode: a248d...db7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå