Gå til innhold

Hjelp! Jeg er en pyse


Drama.Queen

Anbefalte innlegg

Looooord! Tror jeg dør snart. Det kommer en kjekk fyr til meg rett etter at han er ferdig på jobb. Har kjent han i 5 år, men aldri vært mere enn venner. 

Har såååå lyst til at dette skal gå lengre, men er jo så redd😒 Burde jeg avlyse det?😬 Føler at alt blir døds kleint🙄

Eventuelt noen tips?😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, MinkenFox skrev:

Kan jeg spørre hvorfor du tenker at det blir døds kleint? ;) Så litt enklere å gi råd.

Vet ikke, det blir bare kleint😅 Føler at vi overhode ikke kommer til å gjøre annet enn å sitte stille i hvert vår sofahjørne😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn tenker man ofte, fordi man er litt spent, og så ordner deg seg kjempefint med en gang man er "igang" og møtes.  Hva skal vi plutselig si til hverandre, og sånn der. ;) Men husk at han kommer til deg fordi han har lyst til å henge ut med deg. Da er det ikke så viktig at man sier så mye sånn asap, egentlig. Og så løsner det helt sikkert av seg selv. Det gjør det alltid.

Og så kan det være lurt å ha noe å "vise han" som kanskje et bilde på nettet/noe spes på tv, eller noe du vil ha hans mening om, f eks. Hva synes du egentlig om det her? Noe sånt. Så kommer man igang. Tvi tvi. ;););)

Endret av MinkenFox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...