AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Det har lyst en stund nå på oppvaskemaskinen. Kjøpte salt på Elkjøp, men hvor mye skal en egentlig bruke?? Står ingen plass, ikke på bruksanvisningen en gang.. er det "farlig" å ha for mye i? Anonymkode: cb8f9...8cc
Midgard Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Trenger du salt? Er dere plaget med hardt vann der dere bor?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 8 minutter siden, Midgard skrev: Trenger du salt? Er dere plaget med hardt vann der dere bor? Aner ikke, er alltid flekker på bestikk og glass.. Så håper det hjelper leste at det kunne være det.. Men er sikkert feil.. Anonymkode: cb8f9...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Tok salt i oppvaskemaskinen og satt den på uten noe i. Åpnet den nå og det var på en måte skum der..? Har jeg gjort noe galt nå?:p noen som vet noe om det, eller har gjort det selv før? Anonymkode: cb8f9...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Det er en egen beholder du må åpne lokket til, og den skal bare fylles helt full med salt, så doserer den selv. Anonymkode: a637e...829 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en egen beholder du må åpne lokket til, og den skal bare fylles helt full med salt, så doserer den selv. Anonymkode: a637e...829 Ja, jeg fylte litt med salt i den beholderen. Men ikke helt opp, da vi ikke har så hardt vann.. Gjør det noe at jeg ikke fyller helt opp? Og hvorfor blir det skum i bunnen i oppvaskemaskinen etter jeg fylte salt? Anonymkode: cb8f9...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Når du ikke fyller helt opp, så lyser den bare igjen fortere Skummet vet jeg ikke. Anonymkode: a637e...829
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du ikke fyller helt opp, så lyser den bare igjen fortere Skummet vet jeg ikke. Anonymkode: a637e...829 Det var kanskje bare litt rester fra saltet som var komt utforbi da jeg fylte .. Anonymkode: cb8f9...8cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå