Gå til innhold

Salt i oppvaskemaskinen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har lyst en stund nå på oppvaskemaskinen. Kjøpte salt på Elkjøp, men hvor mye skal en egentlig bruke?? Står ingen plass, ikke på bruksanvisningen en gang..

er det "farlig" å ha for mye i? 

Anonymkode: cb8f9...8cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du salt?

Er dere plaget med hardt vann der dere bor?

Skrevet
8 minutter siden, Midgard skrev:

Trenger du salt?

Er dere plaget med hardt vann der dere bor?

Aner ikke, er alltid flekker på bestikk og glass.. Så håper det hjelper :P leste at det kunne være det.. Men er sikkert feil..

Skrevet

Tok salt i oppvaskemaskinen og satt den på uten noe i. Åpnet den nå og det var på en måte skum der..? Har jeg gjort noe galt nå?:p noen som vet noe om det, eller har gjort det selv før?

Skrevet

Det er en egen beholder du må åpne lokket til, og den skal bare fylles helt full med salt, så doserer den selv.

Anonymkode: a637e...829

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en egen beholder du må åpne lokket til, og den skal bare fylles helt full med salt, så doserer den selv.

Ja, jeg fylte litt med salt i den beholderen. Men ikke helt opp, da vi ikke har så hardt vann.. Gjør det noe at jeg ikke fyller helt opp?  Og hvorfor blir det skum i bunnen i oppvaskemaskinen etter jeg fylte salt?

Skrevet

Når du ikke fyller helt opp, så lyser den bare igjen fortere :) Skummet vet jeg ikke.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du ikke fyller helt opp, så lyser den bare igjen fortere :) Skummet vet jeg ikke.

Det var kanskje bare litt rester fra saltet som var komt utforbi da jeg fylte ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...