Gå til innhold

Høye menn er oppskrytt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Over 80? Jaha lykke til sier eg ser bare dumt ut, datter og far :)

Anonymkode: 36e72...f77

Forbinder du høyde med fedre? Er alle fedre høye eller noe slikt? Med en gang man blir far vokser man noen ekstra centimeter når man er rundt datteren sin? Veldig spesiell og noe creepy tankegang du har.

Anonymkode: 1c380...2ca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker høye menn, favoritten er mellom 180 og 195 cm. Jeg er selv 172, og foretrekker noen som er høyere. Dette fordi jeg liker maskuline mennemenn, en som er breiskuldra og litt tak i. 

En venninne av meg er 183, hun er sammen med en fyr som er litt lavere enn meg. De har vært sammen i "alle år", og har 2 barn sammen. Funker flott for de. 

At jeg ikke tenner på menn lavere enn meg er en privatsak, sånn er det. Det er ingen ting galt med meg fordiom, og det er ingenting galt med mannen på 160, bare at han passer best sammen med noen andre enn meg. 

Anonymkode: 03918...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor damer går etter hengslete eifeltårn når de kan gå får normalt eller gjennomsnittlig høye karer. De fra 170 til 180 er som oftest sunnest og penest. Jeg ser sjeldent pene damer med høye menn, det jeg ser er damer med dårlig selvtillit som trenger en pappa og får å ikke føle seg stor, der hun kan bruke høyden hans til å hjemme seg:P

De kjekkeste mennene i verden som Tom Cruse, Zac efron,jason statham osv er ikke så høye, men veldig kjekke. Så damer slutt å ha slike dumme krav og gå for noe som er normalt. 

Anonymkode: 36e72...f77

Hva klager du for da? Burde jo bare være takknemlig for at du slipper alle de mindre pene damene med dårlig selvtillit og daddy issues, som trenger en høy fyr å gjemme seg bak:P 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker best høye menn.
Men pga dårlig selvtillit tør jeg sjelden å gå etter dem. Men det ser absolutt mest estetisk ut å være høy i mine øyne. Da mener jeg 183+. 

Eksen min var 187. :)

Endret av blæddi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.9.2016 at 11.46, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor damer går etter hengslete eifeltårn når de kan gå får normalt eller gjennomsnittlig høye karer. De fra 170 til 180 er som oftest sunnest og penest. 

Anonymkode: 36e72...f77

 

Den 7.9.2016 at 12.35, AnonymBruker skrev:

Høye menn ser fryktelig dumt ut spør du meg. 

Anonymkode: 36e72...f77

 

Den 7.9.2016 at 12.40, AnonymBruker skrev:

Over 80? Jaha lykke til sier eg ser bare dumt ut, datter og far :)

Anonymkode: 36e72...f77

 

Dette  ble jo egentlig litt morsomt, ts. :)   Ser du det selv?

Endret av Raven Emerald
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke måten du formulerer deg på men skjønner hva du mener. For meg er ikke høyde et krav og det blir for dumt å si at "mannen MÅ være over 180" eller "er han under 185 er han lav". Jeg er 172 cm selv og har vært sammen med menn på min egen høyde og menn som har vært nærmere 2 meter, og det har alltid vært mer praktisk med en mann som er så og si like høy enn en som er MYE høyere. Høyde spiller absolutt ingen rolle når det kommer til valg av livspartner, og om høyde er så viktig at det er en dealbreaker om man er på samme høyde, da må man få orden på verdiene sine for det har ikke en dritt med preferanser å gjøre men dårlige verdier 

Anonymkode: ec48b...323

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER DU MANN UNDER 180 SELV? ;)

Jeg er TIDLIGERE TOPPMODELL (SANT), nå "voksen", og har nok hatt noen dater og kjærester... ;)

MEN DOG ALDRI DATET NOEN UNDER 183-184.

Men jeg er muligens ikke hva du vil karakteriserer som pen. ;) Det er uansett noen for alle, og smaken er som...

Endret av MinkenFox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tenkt på høye deilige menn i hele dag etter jeg leste denne tråden før lunch <3

Anonymkode: 03918...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye menn er ikke oppskrytt! Lave menn er heller ikke oppskrytt. Men du har ikke valgt noen særlige gode eksempeler på lave menn som er verdens kjekkeste.

Anonymkode: a8f96...a29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sist jeg sjekka gikk menn for det letteste bytte, men har aldri hørt en mann ønske seg noe annet enn en normalvektig, fit og sexy kvinnekropp.

 

Her er prioriteringslista i forhold til attraktivitiet.

1. Pent ansikt (begge kjønn)

2. (bra kropp, begge kjønn)

3. Høyde (kvinner) Vekt (menn)

 

Så når 1 og 2 uteblir så trumfer høye menn, og det er en overvekt av jenter som uansett ikke har sjans på pri 1, så da må de rett og slett gå for høyde.  

Anonymkode: 0cca2...a0c

Du har rett i den lista når det gjelder menn.

Attraktivitet fungerer ikke på samme måte for kvinnfolk da. De er ikke like visuelle (på langt nær) som det vi er. 

Bra kropp, høyde, o.l hjelper deg ganske så lite som mann - du blir nok ikke like shittesta som de andre MEN der stopper det også opp. 

Du har ikke sjanse om du så er ideal mannen utseendemessig og "konkurrerer" med en lav 165cm,skalla, feit fyr som KAN det.
 

  

 

Anonymkode: c365a...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høye menn er ikke oppskrytt! Lave menn er heller ikke oppskrytt. Men du har ikke valgt noen særlige gode eksempeler på lave menn som er verdens kjekkeste.

Anonymkode: a8f96...a29

Tenkte det samme. :fnise:

Anonymkode: 3fdd8...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, antbug skrev:

Å, er de oppskrytt? Søren, altså. Jeg som synes de er så flotte. Typisk...

 

 

 

 

Æsj, er det ikke kjipt når man tror noe, og så kommer det en KÅGE'er og forteller deg fasiten? Jeg opplever det ofte, er så kjipt ass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahahha skulle sett meg (178) med en liten mann på 170.

Eh nei, jeg har ikke lillebrorkomplekser.

Anonymkode: cb6a4...59b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Skulle likt og sett meg som har manboobs sammen med en dame med mindre pupper enn det jeg selv har. Hun må også være modelltynn med en god ratio mellom midje (32 24) og hofte. Alt annet er uaktuelt.

Men sånn seriøst. Det er ingen menn som har et absolutt krav på kvinner på samme måte som det en del av dere kvinnfolkene har. Hvorfor er det greit at dere sier det, mens menn feks kan si at de må ha modellkropper?

Anonymkode: 88506...b81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...