AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Skjønner ikke hvorfor damer går etter hengslete eifeltårn når de kan gå får normalt eller gjennomsnittlig høye karer. De fra 170 til 180 er som oftest sunnest og penest. Jeg ser sjeldent pene damer med høye menn, det jeg ser er damer med dårlig selvtillit som trenger en pappa og får å ikke føle seg stor, der hun kan bruke høyden hans til å hjemme seg De kjekkeste mennene i verden som Tom Cruse, Zac efron,jason statham osv er ikke så høye, men veldig kjekke. Så damer slutt å ha slike dumme krav og gå for noe som er normalt. Anonymkode: 36e72...f77 6
Gjest Absolutt Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan la andres preferanser være i fred. Dustehue!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Og hvorfor går menn etter sånne tynne utsulta beinrangel? Sykelig overvektige kvinner som meg er det de egentlig burde ville ha Anonymkode: 6c94e...78c 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Noen kvinner liker høye menn, noen liker lave menn, og noen liker midt på treet. Tåpelig å annta at alle damer har like preferanser. Anonymkode: 1c380...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Jeg er ganske høy selv, og jeg MÅ ha en mann som er høyere enn meg, da jeg liker å gå på høye hæler. Exen var like høy som meg, og så fort jeg tok på meg sko, ble jeg høyere enn han - det så fryktelig dumt ut. Nåværende mann er 190 høy, og akkurat passe😊 Anonymkode: dac1a...e87 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Hva skjer egentlig om mannen er lavere enn deg? Blir du ledd av av veninnene dine eller skammer du deg innvendig? Hva er greia liksom? Anonymkode: 6c94e...78c 9
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor damer går etter hengslete eifeltårn når de kan gå får normalt eller gjennomsnittlig høye karer. De fra 170 til 180 er som oftest sunnest og penest. Jeg ser sjeldent pene damer med høye menn, det jeg ser er damer med dårlig selvtillit som trenger en pappa og får å ikke føle seg stor, der hun kan bruke høyden hans til å hjemme seg De kjekkeste mennene i verden som Tom Cruse, Zac efron,jason statham osv er ikke så høye, men veldig kjekke. Så damer slutt å ha slike dumme krav og gå for noe som er normalt. Anonymkode: 36e72...f77 Men hva er problemet ditt når du selv sier at pene damer ikke går etter høye menn? Da burde vel du være lykkelig? For jeg antar at du er en mann som er under gjennomsnittshøyden (dvs under 180 cm)? Og mennene du har ramset opp er forresten ikke kjekke. Pene kanskje, men ikke kjekke. Nå finnes det en god del kvinner som faktisk er sammen med menn som er lavere enn dem også. Selv er jeg høy, så ja, jeg foretrekker menn over 180 cm. Anonymkode: cf1ef...440 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor damer går etter hengslete eifeltårn når de kan gå får normalt eller gjennomsnittlig høye karer. De fra 170 til 180 er som oftest sunnest og penest. Jeg ser sjeldent pene damer med høye menn, det jeg ser er damer med dårlig selvtillit som trenger en pappa og får å ikke føle seg stor, der hun kan bruke høyden hans til å hjemme seg De kjekkeste mennene i verden som Tom Cruse, Zac efron,jason statham osv er ikke så høye, men veldig kjekke. Så damer slutt å ha slike dumme krav og gå for noe som er normalt. Anonymkode: 36e72...f77 *gjemme Ellers skriver du mye rart her. Anonymkode: 3fdd8...71e 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor går menn etter sånne tynne utsulta beinrangel? Sykelig overvektige kvinner som meg er det de egentlig burde ville ha Anonymkode: 6c94e...78c Sist jeg sjekka gikk menn for det letteste bytte, men har aldri hørt en mann ønske seg noe annet enn en normalvektig, fit og sexy kvinnekropp. Her er prioriteringslista i forhold til attraktivitiet. 1. Pent ansikt (begge kjønn) 2. (bra kropp, begge kjønn) 3. Høyde (kvinner) Vekt (menn) Så når 1 og 2 uteblir så trumfer høye menn, og det er en overvekt av jenter som uansett ikke har sjans på pri 1, så da må de rett og slett gå for høyde. Anonymkode: 0cca2...a0c
Turin Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 (endret) Går an å fremheve din preferanse uten å rakke ned på noen andre TS... Endret 7. september 2016 av Turin Skriveleif 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor damer går etter hengslete eifeltårn når de kan gå får normalt eller gjennomsnittlig høye karer. De fra 170 til 180 er som oftest sunnest og penest. Jeg ser sjeldent pene damer med høye menn, det jeg ser er damer med dårlig selvtillit som trenger en pappa og får å ikke føle seg stor, der hun kan bruke høyden hans til å hjemme seg De kjekkeste mennene i verden som Tom Cruse, Zac efron,jason statham osv er ikke så høye, men veldig kjekke. Så damer slutt å ha slike dumme krav og gå for noe som er normalt. Anonymkode: 36e72...f77 Menn trenger ikke være høye for å være kjekke, mange kjekke menn som er lave Jeg kjenner en som er lavere enn meg (jeg er 160) - MEN HAN ER VELDIG KJEKK! Og damene liker han, for han er sjarmerende, snill og søt gutt, han trener, så han er veldig muskuløs også har han en god utdannelse og en god jobb, og egen leilighet.. ja alt på stell... Det er vel litt sånn - at man må kompensere litt da - for det en mangler et annet sted Er du stygg og feit, kompenser med en feit lommebok. Det er sånn det er dette sjekkemarkedet. Alle har noe med seg som er bra og som noen liker. Ingen trenger å se ut som modeller får å få seg kjæreste. Det finnes noen for enhver smak. Og noen bryr seg mer om lommeboka enn utseendet, sånn er det bare. Men i bunn og grunn - så er det verken lommeboka eller utseendet som teller, men det indre. også syns jeg det er pent med par som ikke har for stor skille i høyde, f.eks maks 15 cm forskjell mann - og dame! Jeg er litt gammeldags ang. menn og damer, at dama skal være minst... men hallo, mange høye damer, liker lave menn, og mange høye menn liker lave damer, mange lave menn liker høye damer, og ja... mange liker tykke, mange liker tynne, mange liker store pupper.... you name it Anonymkode: 9f970...cec
Aamu Skrevet 7. september 2016 #12 Skrevet 7. september 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor damer går etter hengslete eifeltårn når de kan gå får normalt eller gjennomsnittlig høye karer. De fra 170 til 180 er som oftest sunnest og penest. Jeg ser sjeldent pene damer med høye menn, det jeg ser er damer med dårlig selvtillit som trenger en pappa og får å ikke føle seg stor, der hun kan bruke høyden hans til å hjemme seg De kjekkeste mennene i verden som Tom Cruse, Zac efron,jason statham osv er ikke så høye, men veldig kjekke. Så damer slutt å ha slike dumme krav og gå for noe som er normalt. Anonymkode: 36e72...f77 Eh.. så da trenger kvinner som liker menn fra 168-175 cm en sønn de kan sjefe over? Ifølge din logikk.. 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #13 Skrevet 7. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske høy selv, og jeg MÅ ha en mann som er høyere enn meg, da jeg liker å gå på høye hæler. Exen var like høy som meg, og så fort jeg tok på meg sko, ble jeg høyere enn han - det så fryktelig dumt ut. Nåværende mann er 190 høy, og akkurat passe😊 Anonymkode: dac1a...e87 Høye menn ser fryktelig dumt ut spør du meg. Anonymkode: 36e72...f77
Gjest Absolutt Skrevet 7. september 2016 #14 Skrevet 7. september 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor damer går etter hengslete eifeltårn når de kan gå får normalt eller gjennomsnittlig høye karer. De fra 170 til 180 er som oftest sunnest og penest. Jeg ser sjeldent pene damer med høye menn, det jeg ser er damer med dårlig selvtillit som trenger en pappa og får å ikke føle seg stor, der hun kan bruke høyden hans til å hjemme seg De kjekkeste mennene i verden som Tom Cruse, Zac efron,jason statham osv er ikke så høye, men veldig kjekke. Så damer slutt å ha slike dumme krav og gå for noe som er normalt. Anonymkode: 36e72...f77
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #15 Skrevet 7. september 2016 Justin Bieber er den kjekkeste og han er ikke høy, annet en på seg selv Anonymkode: 6c94e...78c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #16 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høye menn ser fryktelig dumt ut spør du meg. Anonymkode: 36e72...f77 Veldig unødvenging å gjøre narr av andres utseende. Anonymkode: 1c380...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #17 Skrevet 7. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva er problemet ditt når du selv sier at pene damer ikke går etter høye menn? Da burde vel du være lykkelig? For jeg antar at du er en mann som er under gjennomsnittshøyden (dvs under 180 cm)? Og mennene du har ramset opp er forresten ikke kjekke. Pene kanskje, men ikke kjekke. Nå finnes det en god del kvinner som faktisk er sammen med menn som er lavere enn dem også. Selv er jeg høy, så ja, jeg foretrekker menn over 180 cm. Anonymkode: cf1ef...440 Over 80? Jaha lykke til sier eg ser bare dumt ut, datter og far Anonymkode: 36e72...f77
Nøste~ Skrevet 7. september 2016 #18 Skrevet 7. september 2016 Nei, det må være høyde på mannfolka. MINST 175 høy, selv om det kanskje også blir litt i det minste laget. Fra 180 og oppover er det perfekt. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #19 Skrevet 7. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Over 80? Jaha lykke til sier eg ser bare dumt ut, datter og far Anonymkode: 36e72...f77 Over 80? Ser ut til at du må lære deg å lese (og skrive). Står ikke 80 et eneste sted i innlegget du siterer. Det står derimot "over 180 cm". Anonymkode: cf1ef...440 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #20 Skrevet 7. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser sjeldent pene damer med høye menn, det jeg ser er damer med dårlig selvtillit som trenger en pappa og får å ikke føle seg stor, der hun kan bruke høyden hans til å hjemme seg Anonymkode: 36e72...f77 Du vet jaggu mye om folk bare ved å se på dem. Kvinner går etter høye menn fordi de har daddy issues? Vi blir bare høyere og høyere, så det du ser er bare naturlig seleksjon i praksis. Men jeg er enig i at kvinner flest kan holde seg til gjennomsnittlige menn, og spare de høye flotte mennene til høye og flotte kvinner som meg selv Anonymkode: 9dbfe...28f 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå