AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Hei! Katten min har dessverre prestert å tisse i min splitter nye seng, noe som har resultert i en stor flekk på overmadrassen som lukter stramt kattetiss. Overmadrassen er 200 x 180 cm med avtakbart trekk. Trekket kan selvfølgelig vaskes i vaskemaskinen, men hvordan får jeg vasket selve overmadrassen slik at den blir ren og luktfri? Tusen takk for alle gode råd! Anonymkode: e2ef3...057
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Leie en slik sofa og tekstil rense maskin kanskje? Anonymkode: 1ddd0...77b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Tusen takk for svar! Det er en mulighet, men er det ingen andre måter å gjøre det på selv? Leste om en som vasket overmadrassen i dusjen, men klarer ikke helt å se for meg hvordan den skal bli ren av kun spyling med vann.. Anonymkode: e2ef3...057
Arabella Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Det enkleste for deg er å levere madrassen på et renseri og få gjort dette skikkelig.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Min overmadrass er i samme størrelse og vi har hatt et babyuhell. Selve innmaten i overmadrassen er noe gummigreier (jeg husker ikke navnet) som ikke skal vætes og heller ikke ha sol på seg. Jeg tok likevel av trekket og skylte flekken litt (på gummidelen) men rent vann og lot den tørke i skygge. Trekket på min overmadrass kan vaskes på 60 grader, og glidelåsen går hele veien rundt, så man kan dele det i to biter (og lett sette sammen igjen, som når man fester glidelåsen på en jakke). Da går hver del inn i vaskemaskinen uten å ha spesialmaskin. Kanskje dette går an på din? Anonymkode: a3465...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå