Gå til innhold

Stort vekttap, løs hud.. :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned mellom 40-50 kg, og føler meg selvfølgelig veldig bra og fornøyd med dette! 

Problemet er at jeg har fått veldig krøllete hud på magen, samt at puppene har mistet masse volum, ført løs hud, og henger en del. :(

Er det noe jeg kan få dekket? Det ødelegger hele gleden med vekttapet, og jeg skammer meg for å vise meg naken.. Ikke har jeg råd til mageplastikk og brystforstørrelse og løft heller. 

Jeg har ikke diskutert vekttapet med legen min før jeg startet heller, men jeg vet jeg var hos hos legen for noen år siden for å få noen tabletter for å prøve å gå ned i vekt, samt at det er registrert, og jeg har gått i behandling for spiseforstyrrelser (som jeg har slitt med i mange år, men begynte å få behandling for i fjor, derav stort hopp på vekt).

Anonymkode: e6a40...8d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får det dekket. Prat med legen din.

Anonymkode: 271ef...c53

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du får det dekket. Prat med legen din.

Men brystforstørrelse er jeg usikker på. Løs hud får du fjernet.

Skrevet

Gratulerer med fantastisk vekttap!:D Men ja, mener du får dekket løs hud, men er enig med AB om at brystforstørrelse kanskje ikke dekkes. Har du mulighet til å betale akkurat den delen selv, siden det er det du ønsker?

Anonymkode: 09601...3fc

Skrevet

De dekker sjeldent brystfortørrelse etter vekttap, men de dekker brystløft.

Anonymkode: 9d0a4...4c6

Skrevet

Takk for gode svar!

Problemet, om man kan si det slik, er at jeg har ikke løs hud som henger liksom. Den er bare.. Skrumpete. (æsj, jeg vet).

Og problemet med huden på brystene er det samme, skrukkete, og den henger. 

Jeg hadde kanskje hatt mulighet til å spare opp til forstørrelse selv, men ikke søren om jeg har råd til det, og løft, og magen. Men det er forferdelig kjedelig når jeg er så flat, prøver å ta på en push-up bh, så krøller puppene seg. :S

Og jeg tror mannfolk (ikke at det er så mange av de altså :ler:) blir litt skuffet når de ser det de tror er den stramme og trente dama, så er magen krøllete. :( jeg har heller ikke badet i år, orket ikke tanken på bikini, noe jeg gikk å gledet meg sinnsykt til under vekttapet..

Anonymkode: e6a40...8d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...