Gå til innhold

Leie bil!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har hatt lappen i 3 måneder nå. Har kjørt i ca to år og er 21 år gammel. Men var ikke så målrettet mot å ta lappen. Så jeg ønsker å leie meg en bil nå. Besøke en kompis av meg i Bergen. Jeg har sett en del rundt på leie stedene. Mange krever at mann må ha hatt førekortet i ett til to år. Noe tips til steder jeg kan leie fra, som ikke krever tid på førekortet?

Obs :Gjelder i Oslo dette her.  

Takk på forhånd :)

Anonymkode: 36cbc...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rent a wreck. Det er mulig de stiller krav på nettsiden men hvis du ringer ordner de det. Prøv å ringe dem, mange kan gjøre unntak mot høyere egenandeler.

Husk at det neppe koster særlig mer å fly dit, det koster 399 hver vei med Norwegian (bruk koden under26) med unntak av utreise på søndager (599).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er antageligvis leiefirmaer/gomore.no-utleiere som vil leie til deg, men du vil ende opp med å betale så mye ekstra at det nær vil lønne seg å ta taxi bort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall skeptisk til leiebil. Det er for mange spekulanter innad i den bransjen. De spekulerer på å forvirre kunden såpass at du til slutt ikke helt vet hva totalprisen blir. Du kan få sjokk når du har lånt en bil 1 dag og må ut med 1000 kr ... Det er 30000 kr for en mnd det :)

Anonymkode: ecc7f...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...