AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Del Skrevet 6. september 2016 Hei! Jeg har hatt lappen i 3 måneder nå. Har kjørt i ca to år og er 21 år gammel. Men var ikke så målrettet mot å ta lappen. Så jeg ønsker å leie meg en bil nå. Besøke en kompis av meg i Bergen. Jeg har sett en del rundt på leie stedene. Mange krever at mann må ha hatt førekortet i ett til to år. Noe tips til steder jeg kan leie fra, som ikke krever tid på førekortet? Obs :Gjelder i Oslo dette her. Takk på forhånd Anonymkode: 36cbc...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 6. september 2016 #2 Del Skrevet 6. september 2016 Rent a wreck. Det er mulig de stiller krav på nettsiden men hvis du ringer ordner de det. Prøv å ringe dem, mange kan gjøre unntak mot høyere egenandeler. Husk at det neppe koster særlig mer å fly dit, det koster 399 hver vei med Norwegian (bruk koden under26) med unntak av utreise på søndager (599). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 7. september 2016 #3 Del Skrevet 7. september 2016 Det er antageligvis leiefirmaer/gomore.no-utleiere som vil leie til deg, men du vil ende opp med å betale så mye ekstra at det nær vil lønne seg å ta taxi bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Del Skrevet 7. september 2016 Jeg er ihvertfall skeptisk til leiebil. Det er for mange spekulanter innad i den bransjen. De spekulerer på å forvirre kunden såpass at du til slutt ikke helt vet hva totalprisen blir. Du kan få sjokk når du har lånt en bil 1 dag og må ut med 1000 kr ... Det er 30000 kr for en mnd det Anonymkode: ecc7f...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå