AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 https://www.nrk.no/urix/sex-er-sunt-for-eldre-kvinner_-risikabelt-for-eldre-menn-1.13123389 Dett var dett. Alle kvinner 47+ bør finne seg yngre menn, hvis de ikke ønsker å ta livet av mannen sin. Anonymkode: 64ba5...470 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 😂😂 På tide at godt voksne damer får seg ung kjepp! Disse mennene som tror de kan knulle unge jenter, ender opp med helseproblemer. Seksuelt sett er ei dame over 40 overlengen menn i samme alder. Damer blir kåtere med årene, mens for menn så daler det bare en vei etter passerte 30. Trenden i Hollywood er ikke der uten grunn. Cougar eller milf er et begrep eldre menn må venne seg til. Å få barn med en ung sterk mann med mye testosteron sikret et godt og sterkt avkom. Det skiller mindre og mindre mellom folk over 20 og 40 enn noen gang. Mange er opplyste, tar høyere utdanning, mere spreke, opplyste enn noen gang. For 100 år siden ville en 20 år gammel gutt syntes ei dame på 40 var gammel, mens nå er ei dame på 40 ung, sprek og sexy hvis hun er opptatt av helsen sin og trener. Og gutter/menn på 20 år er på sitt kåteste og tåler mange runder, så dette er ikke gode nyheter nei for middelaldrene menn.☺ Anonymkode: e90e1...bb6 6
Nowayback Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Mye rare undersøkelser om dagen. Tror ikke blindt på slikt. Jeg ville uansett ikke blitt sammen med en infertil dame hvis jeg ikke hadde fått barn selv. Går heller 10 år ned enn 10 år opp. 4
Gjest PetterPanne Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Kan jo tolkes begge veier, at damer er late i senga. Eneste grunnen til at det kan være skadelig er fordi menn må jobbe hardt i senga.
draug 75 Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Kan jo tolkes begge veier, at damer er late i senga. Eneste grunnen til at det kan være skadelig er fordi menn må jobbe hardt i senga. Der har du det.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: 😂😂 På tide at godt voksne damer får seg ung kjepp! Disse mennene som tror de kan knulle unge jenter, ender opp med helseproblemer. Seksuelt sett er ei dame over 40 overlengen menn i samme alder. Damer blir kåtere med årene, mens for menn så daler det bare en vei etter passerte 30. Trenden i Hollywood er ikke der uten grunn. Cougar eller milf er et begrep eldre menn må venne seg til. Å få barn med en ung sterk mann med mye testosteron sikret et godt og sterkt avkom. Det skiller mindre og mindre mellom folk over 20 og 40 enn noen gang. Mange er opplyste, tar høyere utdanning, mere spreke, opplyste enn noen gang. For 100 år siden ville en 20 år gammel gutt syntes ei dame på 40 var gammel, mens nå er ei dame på 40 ung, sprek og sexy hvis hun er opptatt av helsen sin og trener. Og gutter/menn på 20 år er på sitt kåteste og tåler mange runder, så dette er ikke gode nyheter nei for middelaldrene menn.☺ Anonymkode: e90e1...bb6 Tror du virkelig ikke at menn på 40+ også kan trene å være opptatt av helsa si? Blant de jeg kjenner er det langt vanligere at menn går på studio, tar på seg sykkeldressen og begynner med f. eks. klatring enn at kvinner gjør det. På nær sagt alle treningsstudioer jeg har gått på (begynner å bli en del gjennom årene) har det vært mest overvekt av menn når man ser på aldersgruppen rundt 40 og oppover. Anonymkode: 3f0a7...595 2
NuckingFutz Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du virkelig ikke at menn på 40+ også kan trene å være opptatt av helsa si? Blant de jeg kjenner er det langt vanligere at menn går på studio, tar på seg sykkeldressen og begynner med f. eks. klatring enn at kvinner gjør det. På nær sagt alle treningsstudioer jeg har gått på (begynner å bli en del gjennom årene) har det vært mest overvekt av menn når man ser på aldersgruppen rundt 40 og oppover. Anonymkode: 3f0a7...595 Det er fordi damene på 40+ er et annet sted og har sex med heite unghingster 7
Gjest PetterPanne Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, NuckingFutz skrev: Det er fordi damene på 40+ er et annet sted og har sex med heite unghingster Delusion is great in this one. 40+ åringer flest har ikke sex med heite unghingster. De heite unghinsgtene får lekre damer som er yngre om de skal ha sex. Hvorfor skal de velge en dame med strekkmerker og slappe tits, når han kan få en strammere dame?
NuckingFutz Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, PetterPanne skrev: Delusion is great in this one. 40+ åringer flest har ikke sex med heite unghingster. De heite unghinsgtene får lekre damer som er yngre om de skal ha sex. Hvorfor skal de velge en dame med strekkmerker og slappe tits, når han kan få en strammere dame? Fordi de unghingster ikke kan få nok og vil ha i pose og sekk. Hull er hull. Men pikk er ikke pikk. Den må kunne stå, hvilken menn på 40+ som kjent kan ha store problemer med 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 6 minutter siden, NuckingFutz skrev: Det er fordi damene på 40+ er et annet sted og har sex med heite unghingster Nei, men ofte hjemme og lar seg forfalle tipper jeg vi sier Det er hvertfall min erfaring. I en alder av 35 er det påfallende få kvinner som holder seg skikkelig i form, mens menn gjør sitt. Anonymkode: 3f0a7...595 1
Gjest PetterPanne Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, NuckingFutz skrev: Fordi de unghingster ikke kan få nok og vil ha i pose og sekk. Hull er hull. Men pikk er ikke pikk. Den må kunne stå, hvilken menn på 40+ som kjent kan ha store problemer med Ja, da får de seg flere yngre damer som de rullerer på. Ikke en 40 år gammel oppbrukt dame. Det er jo ikke rart menn som er 40+ sliter med potensen, når tenninga til menn for det meste er visuell. Når de da ser damene de må ha sex med, så velger penisen å streike.
NuckingFutz Skrevet 7. september 2016 #12 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei, men ofte hjemme og lar seg forfalle tipper jeg vi sier Det er hvertfall min erfaring. I en alder av 35 er det påfallende få kvinner som holder seg skikkelig i form, mens menn gjør sitt. Anonymkode: 3f0a7...595 Påfallende mange menn over 35 som tror de er i form men som ikke klarer mer enn en runde i senga Ikke rart voksne damer tiltrekkes av unghingstene og unghingstene er opptatt av MILF 1
Silfen Skrevet 7. september 2016 #13 Skrevet 7. september 2016 Det er overraskende mange yngre menn som prøver seg. Noe som stort sett er svært uinteressant. Men ingen regel uten unntak. 1
NuckingFutz Skrevet 7. september 2016 #14 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, PetterPanne skrev: Ja, da får de seg flere yngre damer som de rullerer på. Ikke en 40 år gammel oppbrukt dame. Det er jo ikke rart menn som er 40+ sliter med potensen, når tenninga til menn for det meste er visuell. Når de da ser damene de må ha sex med, så velger penisen å streike. Ungguttene liker variasjon og damer på 40 år er ikke oppbrukt. Menn på 40+ er oppbrukt, da pikken ikke står uansett om dama er 25 eller 40. Pikken har sluttet å fungere. RIP 1
NuckingFutz Skrevet 7. september 2016 #15 Skrevet 7. september 2016 Og stygge menn som deg har det jo dobbelt opp problematisk: stygge og oppbrukt pikk 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #16 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, NuckingFutz skrev: Påfallende mange menn over 35 som tror de er i form men som ikke klarer mer enn en runde i senga Ikke rart voksne damer tiltrekkes av unghingstene og unghingstene er opptatt av MILF Nå er det jo en sammenheng mellom generell fysisk form og sexform da, så om man bare støter på menn som ikke greier å holde ut, så må man jo se på seg selv og hvilke menn man tiltrekker. Anonymkode: 3f0a7...595
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #17 Skrevet 7. september 2016 Svart-hvitt tankegangen står sterkt på kg ja. Klart det alle menn på 40 holder seg i form mens alle kvinner er hjemme og lar seg forfalle. Og alle kvinner på 40 vil ha yngre menn. Folk er altfor opptatt av å ligge i hver sin skyttergrav og rope skjellsord til den andre. "Kvinner over 40 er slappe og har strekkmerker". "Det er over og ut for menn over 40". "Vi er bedre enn dere". Anonymkode: 688b9...953 4
NuckingFutz Skrevet 7. september 2016 #18 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er det jo en sammenheng mellom generell fysisk form og sexform da, så om man bare støter på menn som ikke greier å holde ut, så må man jo se på seg selv og hvilke menn man tiltrekker. Anonymkode: 3f0a7...595 Neppe, en eldre mann kan være i ok fysisk form men potensen dabber av fra fylte 35 og dette henger sammen med biologisk alder. Cant fight biology
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #19 Skrevet 7. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men ofte hjemme og lar seg forfalle tipper jeg vi sier Det er hvertfall min erfaring. I en alder av 35 er det påfallende få kvinner som holder seg skikkelig i form, mens menn gjør sitt. Anonymkode: 3f0a7...595 Derfor de er overrepresentert på overvektstatistikken? Anonymkode: fb9c2...c7d 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #20 Skrevet 7. september 2016 10 timer siden, mann_86 skrev: Mye rare undersøkelser om dagen. Tror ikke blindt på slikt. Jeg ville uansett ikke blitt sammen med en infertil dame hvis jeg ikke hadde fått barn selv. Går heller 10 år ned enn 10 år opp. Samme her. Eldre mann er no-go. Anonymkode: fb9c2...c7d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå