Gjest antbug Skrevet 7. september 2016 #21 Skrevet 7. september 2016 Jeg pleide alltid å ha med meg et lett sjal jeg kunne legge over meg selv og barnet. Jeg har aldri opplevd sure kommentarer på grunn av amming, men jeg syntes det var ubehagelig å bli glodd på, og det var virkelig mange som glodde.
Kvinne30 Skrevet 7. september 2016 Forfatter #22 Skrevet 7. september 2016 👍 jeg har også kjøpt ammegenser fra boob, så det skal jo gjøre saken ennå lettere.
Jerry Lee Skrevet 7. september 2016 #23 Skrevet 7. september 2016 Du må da bare amme når som helst og hvor som helst når barnet er sultent. ☺ Ingen har noe med det, eller kan si noe på det.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #24 Skrevet 7. september 2016 Jeg hadde et par ammetopper, men synes det var dyrt å investere i plagg til såpass kort tid. Men brukte myke singletter under gensere/topper eller to singleter utenpå hverandre... ytterste toppen opp, og singlet innerst = ned.. så kunne jeg amme uten å blottlegge magen heller. Jeg likte ikke helt magen min året etter fødsel. Er man litt diskre så ser folk liten forskjell på en mor som ammer og en mor som bare bysser. Anonymkode: 85554...51a
ss82 Skrevet 7. september 2016 #26 Skrevet 7. september 2016 Jeg har ammet offentlig mange ganger og har aldri opplevd reaksjoner på det. Synes det som funker best for å ikke vise for mye pupp er enten et sjal over eller en løs genser over ammesinglet.
Gjest Bifftomat Skrevet 7. september 2016 #27 Skrevet 7. september 2016 Synes folk kan gå til et mer egnet sted. Finnes mange sentre og kafeer med ammekrok. Ikke alt som er naturlig trenger å vises fram for det. Nakenhet er f.eks naturlig, men jeg går ikke ut naken og henter avisen for det. synes også skifting av bleier på bordet, er motbydelig og grisete. Det finnes stellerom.
Arista Skrevet 7. september 2016 #28 Skrevet 7. september 2016 31 minutter siden, Bifftomat skrev: Synes folk kan gå til et mer egnet sted. Finnes mange sentre og kafeer med ammekrok. Ikke alt som er naturlig trenger å vises fram for det. Nakenhet er f.eks naturlig, men jeg går ikke ut naken og henter avisen for det. synes også skifting av bleier på bordet, er motbydelig og grisete. Det finnes stellerom. Er ingen som "viser" frem noe som helst. Og hvis du skulle få ett glimt av pupp, ja da har du stirret. Enig med deg om bleieskift, men det er en annen diskusjon (har aldri opplevd at noen gjør det på bordet) 2
Gjest Bifftomat Skrevet 7. september 2016 #29 Skrevet 7. september 2016 4 minutter siden, Arista skrev: Er ingen som "viser" frem noe som helst. Og hvis du skulle få ett glimt av pupp, ja da har du stirret. Enig med deg om bleieskift, men det er en annen diskusjon (har aldri opplevd at noen gjør det på bordet) Ikke noe stirring her nei. Har over hodet ingen interesse av det. Kommer det folk med barnevogn nær bordene jeg/vi sitter, sørger jeg for å se en annen vei, i tilfelle de skulle finne på å amme. Synes det er unødvendig å stirre på andre i det hele tatt, men synes det er unødvendig å amme åpenlyst også.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #30 Skrevet 7. september 2016 1 time siden, Bifftomat skrev: Ikke noe stirring her nei. Har over hodet ingen interesse av det. Kommer det folk med barnevogn nær bordene jeg/vi sitter, sørger jeg for å se en annen vei, i tilfelle de skulle finne på å amme. Synes det er unødvendig å stirre på andre i det hele tatt, men synes det er unødvendig å amme åpenlyst også. Heldigvis få som tenker sånn. Folk dekker som.regel litt over. Jeg gidder ikke å sitte i en krok på et kjøpesenter i en halvtime. Er du klar over hvor mye de spiser i starten? Hadde ikke fått gjort annet enn å sitte i en krok. Anonymkode: faa64...042
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå