AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Jeg tok bukplastikk som jeg dekket selv men på konsultasjonen spurte jeg hva overarmsplastikk ville koste og kirurgen sa at siden jeg er så ung burde jeg spørre om å få det dekket. Skal jeg spørre fastlegen min om dette eller få ny konsultasjon hos plastikkirurgen? Anonymkode: 12148...51c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Hvorfor trenger du det på overarmene? Anonymkode: 60085...d7b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Skal du henvises i det offentlige så er fastlegen den som kan henvise - om fastlegen finner det nødvendig. Men om plastikkirurgen mente du kunne få dekket overarmer, på grunn av din unge alder, hvorfor i alle dager tillot han seg da å gjøre bukplastikk på din og ikke det offentlige sin regning? Her slår jo det ene argumentet det andre i hel. Anonymkode: 9ce14...9dc
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du henvises i det offentlige så er fastlegen den som kan henvise - om fastlegen finner det nødvendig. Men om plastikkirurgen mente du kunne få dekket overarmer, på grunn av din unge alder, hvorfor i alle dager tillot han seg da å gjøre bukplastikk på din og ikke det offentlige sin regning? Her slår jo det ene argumentet det andre i hel. Anonymkode: 9ce14...9dc Tenkte ikke på å søke på å få det dekket da. Magen min var nok ikke ille nok men mer sjenerende for meg fordi jeg trengte et lite "muse løft " åså som syntes veldig i bukser så kirurgen foreslo bukplastikk åså for å få best resultat og fordi jeg har tenk på flere inngrep. Tipper huden på armene ikke trekker seg så lett sammen. Så jeg ble ikke snytt og jeg sier ikke noe tull her nå heller.... Anonymkode: 12148...51c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor trenger du det på overarmene? Anonymkode: 60085...d7b Fordi jeg ser ut som et flyvekkorn 😜 gått ned mye i vekt. Anonymkode: 12148...51c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ser ut som et flyvekkorn 😜 gått ned mye i vekt. Anonymkode: 12148...51c Var det jeg lurte på, om det var pga vektnedgang. Da kan man få det dekket om man har holdt seg stabil en stund Anonymkode: 60085...d7b
Gjest Sly Skrevet 6. september 2016 #7 Skrevet 6. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte ikke på å søke på å få det dekket da. Magen min var nok ikke ille nok men mer sjenerende for meg fordi jeg trengte et lite "muse løft " åså som syntes veldig i bukser så kirurgen foreslo bukplastikk åså for å få best resultat og fordi jeg har tenk på flere inngrep. Tipper huden på armene ikke trekker seg så lett sammen. Så jeg ble ikke snytt og jeg sier ikke noe tull her nå heller.... Anonymkode: 12148...51c Hva er museløft?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #8 Skrevet 6. september 2016 Man får vel ikke slikt dekket om man ikke har fysiske plager med det. Bukplastikk, da må man jo ha et visst heng før det offentlige betaler, og får man sopp og utslett og andre plager i "folden", ja da er sjansene større, såvidt jeg har forstått. Samme med feks hengende øyelokk, har man plager av det (annen enn estetisk/forfengelighet) kan man få det dekket. Vet ikke hva slags plager man kan ha av å se ut som et flyveekorn, annet enn de estetiske? Anonymkode: a0fe9...f29
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #9 Skrevet 6. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Man får vel ikke slikt dekket om man ikke har fysiske plager med det. Bukplastikk, da må man jo ha et visst heng før det offentlige betaler, og får man sopp og utslett og andre plager i "folden", ja da er sjansene større, såvidt jeg har forstått. Samme med feks hengende øyelokk, har man plager av det (annen enn estetisk/forfengelighet) kan man få det dekket. Vet ikke hva slags plager man kan ha av å se ut som et flyveekorn, annet enn de estetiske? Anonymkode: a0fe9...f29 Man får det dekker av andre grunner enn kun medisinske. Spesielt om man er veldig ung. Anonymkode: aa34a...434
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #10 Skrevet 6. september 2016 Mulig du kan få det dekket, men jeg vil bare føye til at det ofte blir veldig store arr av overarmsplastikk. Det blir ofte både lange og brede. Bare så du er forberedt. Anonymkode: 6b3c0...7d7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 16 timer siden, Sly skrev: Hva er museløft? Det er når du har heng og overflødig fett åså i pubis området eller i ja...."bollemus " da om du skjønner. Da fjerner man fett og løsner hud som på en mageplastikk. Så da tok jeg magen åså. Anonymkode: 12148...51c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #12 Skrevet 7. september 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig du kan få det dekket, men jeg vil bare føye til at det ofte blir veldig store arr av overarmsplastikk. Det blir ofte både lange og brede. Bare så du er forberedt. Anonymkode: 6b3c0...7d7 Jeg er klarover det men jeg synes det er verdt arrene Anonymkode: 12148...51c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #13 Skrevet 7. september 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Man får vel ikke slikt dekket om man ikke har fysiske plager med det. Bukplastikk, da må man jo ha et visst heng før det offentlige betaler, og får man sopp og utslett og andre plager i "folden", ja da er sjansene større, såvidt jeg har forstått. Samme med feks hengende øyelokk, har man plager av det (annen enn estetisk/forfengelighet) kan man få det dekket. Vet ikke hva slags plager man kan ha av å se ut som et flyveekorn, annet enn de estetiske? Anonymkode: a0fe9...f29 Det mentale da? Selvfølelsen. Vanskelig med å finne klær som ikke er for trange i armene det er ikke bare et spørsmål om sopp eller ikke. Anonymkode: 12148...51c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #14 Skrevet 7. september 2016 Hvorfor skal vi skattebetalere måte punge ut våres skattepenge fordi du var overvektig men har nå gått ned i vekt? Synes du skal prøve å trene opp armene i 2-3 år med hardt innsats før vi må selv betale for deg å se bedre ut. Anonymkode: 5814b...572 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #15 Skrevet 7. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal vi skattebetalere måte punge ut våres skattepenge fordi du var overvektig men har nå gått ned i vekt? Synes du skal prøve å trene opp armene i 2-3 år med hardt innsats før vi må selv betale for deg å se bedre ut. Anonymkode: 5814b...572 En spesialist i plastikk anbefalte meg å søke. Et sånt heng kan ikke trenes inn. Jeg spurte ikke hva du personlig mener skatte pengene burde brukes til. Eller å spekulere i årsaken til min tidligere overvekt. Anonymkode: 12148...51c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå