AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Jeg går i behandling. Men jeg har ikke blitt så veldig mye bedre. Jeg vet at selvmordstanker ikke er tillat her på kg..., men...; Jeg har et behov for å få snakket med noen om dette. Jeg kan ikke ta dette opp med behandler, da det ofte tidligere bare har endt med innleggelser. Jeg kjenner til kirkens sos, jeg kjenner til mental helse. Men; blir det virkelig bedre? Dette er ikke noen akutt livskrise, dette har pågått i over 10 år. Hvor lenge er det meningen at man skal holde ut? Disse mental helse-folka og kirkens sos kommer jo til å si at man skal velge livet, uansett. Men jeg trenger noen som forstår. Hvor? Anonymkode: d9a62...3c4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Jeg har det litt som deg, men det kommer og går, heldigvis. Har ikke du noen bedre perioder innimellom? Det er da du må jobbe for å ikke slippe til de negative tankene igjen. Så får du en periode som varer litt lengre og så litt lengre. Anonymkode: 0cc35...f0f
Gjest Jessica Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går i behandling. Men jeg har ikke blitt så veldig mye bedre. Jeg vet at selvmordstanker ikke er tillat her på kg..., men...; Jeg har et behov for å få snakket med noen om dette. Jeg kan ikke ta dette opp med behandler, da det ofte tidligere bare har endt med innleggelser. Jeg kjenner til kirkens sos, jeg kjenner til mental helse. Men; blir det virkelig bedre? Dette er ikke noen akutt livskrise, dette har pågått i over 10 år. Hvor lenge er det meningen at man skal holde ut? Disse mental helse-folka og kirkens sos kommer jo til å si at man skal velge livet, uansett. Men jeg trenger noen som forstår. Hvor? Anonymkode: d9a62...3c4 Hvis du vil kan du sende meg pm 😊 Jeg vil gjerne lytte til deg. Har ingen faglig kompetanse på det området, men har et stort hjerte ❤
Gjest Vevila Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 For noen blir det bedre, for noen verre, men for de fleste går det vel opp og ned. Den brutale sannheten er vel at for hver depressive episode vil sjansen får å oppleve en ny øke. Allikevel vil de aller fleste komme til et sted hvor de har gode perioder, da gjelder det å nyte disse periodene til det fulleste, og sette pris på hver dag! Ellers prøve å finne de små gledene i de tyngre stundene om så bare en god kopp kaffe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå