AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Fornanna ikea-drit. Har ikke vært noe problem før men i dag var gulvet foran oppvaskmaskina klissvått da maskina var på. Må jeg ringe rørlegger eller er det noe lurt jeg kan gjøre? Er en Whirlpool fra 2012 det her. Anonymkode: 3ad13...ed5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Rørleggeren arbeider med dårlige rør. Hvitevarereperatøren med lekke oppvaskemskiner. Kan være døra som ikke var skikkelig lukket? Eller pakningen som er gåen? Du får se etter selv og vurdere om maskina er moden for utsikfting eller om dette er en reklamasjon etter forbrukerkjøpsloven. Anonymkode: eccd1...c40
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rørleggeren arbeider med dårlige rør. Hvitevarereperatøren med lekke oppvaskemskiner. Kan være døra som ikke var skikkelig lukket? Eller pakningen som er gåen? Du får se etter selv og vurdere om maskina er moden for utsikfting eller om dette er en reklamasjon etter forbrukerkjøpsloven. Anonymkode: eccd1...c40 Ok,jeg kan ikke sånne ting. Når du sier det så virket det som døra ikke gikk helt igjen. Skal teste på nytt nå Dumt spørsmål fra meg,men hva er en pakning? Anonymkode: 3ad13...ed5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok,jeg kan ikke sånne ting. Når du sier det så virket det som døra ikke gikk helt igjen. Skal teste på nytt nå Dumt spørsmål fra meg,men hva er en pakning? Anonymkode: 3ad13...ed5 Gummilisten mellom døra og maskinen. Anonymkode: eccd1...c40
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 Ring rørlegger, hvis du ikke finner ut hvor vannet kommer fra. Ikke noe å begynne å fikse selv. Anonymkode: aec18...2ff
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ring rørlegger, hvis du ikke finner ut hvor vannet kommer fra. Ikke noe å begynne å fikse selv. Anonymkode: aec18...2ff Rørleggen går igjen med en regning på minst 1500 kroner. De reparerer ikke hvitevarer. Anonymkode: eccd1...c40
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #7 Skrevet 6. september 2016 Skjedde noen ganger med oppvaskmaskin i en leilighet jeg flyttet inn i. Skjedde 2-4 ganger. Prøvde et annet vaskeprogram og en annen såpe, det funket. Vet ikke om det var tilfeldig. Skiftet tilbake til det første programmet noen måneder senere (tror jeg), men det var ikke mer lekkasje. Anonymkode: c1714...54e
Tummy Skrevet 8. september 2016 #8 Skrevet 8. september 2016 Vis du kjøper ny. Ikke kjøp Hotpoint. Det er drit
Akay Skrevet 8. september 2016 #9 Skrevet 8. september 2016 (endret) Ring reperatøren.. Sikkert en vannmengdesensor som er tett.. Ikea sine oppvaskemaskiner hadde et problem med den. Det skjedde på vår... De kom å skifta sensor uten kostnad til en annen type som ikke skulle få det problemet Endret 8. september 2016 av Akay
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå