Gå til innhold

forbedre seg til GU.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan forbreder du deg? Barbering? Stussing? 

Anonymkode: 20eba...fa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker meg :) 

Anonymkode: 335aa...b67

• Liker 2
Skrevet

Barberer meg minst en uke i forveien og lar det vokse. Er ikke komfortabel med å være nybarbert slik at det ser ut som jeg har "pynta meg" for timen.

Anonymkode: b2cbd...594

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjorde ikke annet enn å vaske meg :) Hadde nok stussa dersom det var skikkelig tykk busk, men det var det ikke.. Tok heller ikke bikinilinja, da hårvekst noen ganger kan være relevant for undersøkelsen :) 

Anonymkode: 6d0b6...202

Skrevet

Tar en dusj før timen og drikker ikke like før. Mareritt å måtte tisse.haha:laugh:

Anonymkode: 2dc07...08b

• Liker 1
Skrevet

Er det vanlig å måtte ta urinprøve hos gynekolog for en helt vanlig sjekk?? Prøver ikke å bli gravid og er gift så ingen klamydia...

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig å måtte ta urinprøve hos gynekolog for en helt vanlig sjekk?? Prøver ikke å bli gravid og er gift så ingen klamydia...

Ekteskap er nok ingen beskyttelse mot kjønnsykdommer, dessverre.

Skrevet
34 minutter siden, Emera skrev:

Ekteskap er nok ingen beskyttelse mot kjønnsykdommer, dessverre.

Klamydia smitter kun ved sex.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan forbreder du deg? Barbering? Stussing? 

De fleste gynekologer foretrekker at du ikke barberer deg, så jeg ville kun vasket meg grundig før undersøkelsen.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, ekteskap gir heller ikke beskyttelse mot sex med flere.

Anonymkode: de2b6...e3c

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange ekteskap inneholder sex

Anonymkode: e34b9...ab5

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange ekteskap inneholder sex

Anonymkode: e34b9...ab5

Klamydia oppstår ikke bare uten videre. Bli begge testet oss da vi var nye i forholdet. Bare svar på spørsmålene hvis du skal bidra.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klamydia oppstår ikke bare uten videre. Bli begge testet oss da vi var nye i forholdet. Bare svar på spørsmålene hvis du skal bidra.

Hvis det er snakk om en klamydiatest her, så er det fordi det teoretisk sett er mulig å ha sex med andre enn den man er gift med. Da holder det jo ikke å ha testet seg ved starten av forholdet. 

Skrevet
3 timer siden, Emera skrev:

Hvis det er snakk om en klamydiatest her, så er det fordi det teoretisk sett er mulig å ha sex med andre enn den man er gift med. Da holder det jo ikke å ha testet seg ved starten av forholdet. 

Jeg lurte på om det var rutine med urinprøve hos gyn. Jeg har ikke spurt om noe ang klamydia jeg sa kun at det ikke var en nødvendig test. Det er ikke utroskap i vårt forhold. Dette er ikke en utrotråd så ikke beskyld hverken meg eller mannen min for det. Handler om kunn rutine hos gyn. 

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurte på om det var rutine med urinprøve hos gyn. Jeg har ikke spurt om noe ang klamydia jeg sa kun at det ikke var en nødvendig test. Det er ikke utroskap i vårt forhold. Dette er ikke en utrotråd så ikke beskyld hverken meg eller mannen min for det. Handler om kunn rutine hos gyn. 

Slapp helt av, ingen beskylder noen for noe som helst. Det var derfor jeg brukte ordet "teoretisk." For teoretisk sett så er det mulig nå ha sex med andre enn ektefellen. Selv om dere ikke har det. Jeg fikk tilbud om klamydiasjekk da jeg var hos gynekolog, og jeg har aldri vært utro i mitt liv. Det er rutine å tilby dette, selv om alle ikke gjør det. Om det var grunnen til urinprøven du spurte om, det vet ikke jeg. Uansett er det hverken en fornærmelse eller noen beskyldning å tilby prøven, det er overhodet ikke det som er grunnen. 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

De tester ofte for både klamydia, mycoplasma og gonorre om folk har underlivsplager som kan være tegn på det, selv om man er gift eller ei. Utroskap forekommer, og mange vet ikke at partneren er utro. Det forekommer også at partene har gått med ubehandlede pg uoppdagede kjønnssykdommer som blir smittet til begge to. Kanskje hadde en mycoplasma i begynnelsen av forholdet. Så blir det ping pong smitte. Ikke alle sykdommer gir så plagsomme symptomer at man søker hjelp. 

Ellers passer jeg på å være ren. Jeg barberer meg en gang i uka, uansett gyn eller ikke.

Anonymkode: a2f76...579

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De tester ofte for både klamydia, mycoplasma og gonorre om folk har underlivsplager som kan være tegn på det, selv om man er gift eller ei. Utroskap forekommer, og mange vet ikke at partneren er utro. Det forekommer også at partene har gått med ubehandlede pg uoppdagede kjønnssykdommer som blir smittet til begge to. Kanskje hadde en mycoplasma i begynnelsen av forholdet. Så blir det ping pong smitte. Ikke alle sykdommer gir så plagsomme symptomer at man søker hjelp. 

Ellers passer jeg på å være ren. Jeg barberer meg en gang i uka, uansett gyn eller ikke.

Anonymkode: a2f76...579

Men er urinprøve rutine? Det er det jeg spør om. Min mann har ms og sitter i rullestol så jeg kan garantere at det ikke er utroskap.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er urinprøve rutine? Det er det jeg spør om. Min mann har ms og sitter i rullestol så jeg kan garantere at det ikke er utroskap.

Urinprøve er ikke rutine ved vanlig sjekk.

Anonymkode: 9d126...945

• Liker 1
Skrevet

Vasker meg og tar en Paracet på forhånd. Vet ikke om det hjelper, men jeg syns bare det er så innmari vondt å ta livmorhalsprøven. 

Anonymkode: 18397...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...