AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Tenkte å kjøpe en inneplante/blomster i innflyttingsgave til en venninne, men har virkelig ikke peiling på planter, og hvilken som kanskje er greit å gi som en gave. Har kjøpt noe annet i tillegg så tenkte ikke å bruker mer en 300 ,- Noen som har noen forslag? Anonymkode: 86d54...473
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 vI FIKK SPØKELSESTRE, DET VAR DEN KULESTE Anonymkode: 96ea2...95f
Scherbatsky Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å kjøpe en inneplante/blomster i innflyttingsgave til en venninne, men har virkelig ikke peiling på planter, og hvilken som kanskje er greit å gi som en gave. Har kjøpt noe annet i tillegg så tenkte ikke å bruker mer en 300 ,- Noen som har noen forslag? Anonymkode: 86d54...473 Monstera! Veldig grei å holde (syns jeg ihvertfall), ser kjempekul ut, vokser seg stor og fin med tiden, og passer over alt og til alle stiler. Hvis ikke er en superkul kaktus aldri å forakte. Spør etter de litt større. De koster litt (men du får veldig stilige til under 300), men de lever lenge, ser tøff ut og så lenge venninnen din ikke har dyr eller evt småbarn (kan jo sette den høyt da) så er vel det en vinner også. Evt kanskje sitrontre? Jeg ELSKER planter - for meg blir det aldri for mange av de, så om du står fast eller ikke finner, kan du jo kjøpe flere små også. Og, ikke at du spurte eller trenger min mening om dette, personlig ville jeg foretrukket å få bare plante. Det er SÅ koselig når folk vil gi en gave, og selvfølgelig er man takknemlig uansett, men alle har ulik smak og så får du jo mer plante for pengene også, for potter kan være svindyrt. Bare ett tips :D Jeg ville ihvertfall likt å finne potten selv. Så koselig av deg! Planter livner opp ett hjem, og å få en skikkelig fin en er slikt man husker. Lykke til med jakten!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Basilikumplante av god kvalitet Altså sånn som faktisk varer noen måneder Anonymkode: 9250d...01c
Zienna Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 En koselig sukkulent! "Perler" er f.eks, kjempefin
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Fredslilje Det er planten som ligger på plass nr 1 av de som skaper godt innemiljø http://www.klikk.no/bolig/hage/article925815.ece Anonymkode: 5c02c...b31
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Man bør jo tenke på om venninnen din har noe erfaring med blomster, hvis ikke ville jeg gått for noe lettstelt som en elefantfot. Men kaktuser er jo kult da:D Anonymkode: 6fc78...e77
Rumle Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Basilikumplante av god kvalitet Altså sånn som faktisk varer noen måneder Anonymkode: 9250d...01c Hvor får man tak i de? Her dør de innen en uke uansett hva jeg gjør med de, og hvor jeg har kjøpt de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå