Gå til innhold

Alder, legning, singel og slikt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er en lesbisk jente på 39 år som sliter litt med å finne noen i livet mitt.

Mye av grunnen er at jeg ikke føler meg som en 39 åring, ser ut som en 39 åring eller blir tatt for å være "så gammal"  Jeg har profil på gaysir som viser alderen min og da blir det naturlig at det er mange av de eldre som kommer innom min profil. Jeg forstår jo selvfølgelig det, og har skrevet på min profil at jeg ikke ønsker kontakt med folk som er eldre enn meg.. Selvfølgelig heller ikke 18 åringer da dette er for ungt.. Bor i en liten by så ikke lett å gå ut på byen heller.. Skjuler meg ikke i noe skap så det er ikke noe hemmelighet at jeg er lesbisk. Men går heller ikke rundt å roper det. Syntes ikke ting blir letter med åra heller fordi man blir eldre. Føles heller omvendt.. 

Jeg er heller ikke opptatt av å møte noen for sex og slikt. Det er ingen nødvendihet for meg. Litt vanskelig å forklare hva jeg vil med dette  Føler at gaysir har blitt en side for sextreff.. Og ser man noen man finner interesatt søker disse som ofte menn?? 

Er det fler som opplever å ha det slik? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå leter jeg etter menn selv, men skjønner godt hva du mener med alder. Jeg har virkelig ingen ting til felles med menn på 50. Jeg er på din alder og tiltrekkes kun av yngre menn. Fordi jeg selv lever i et latterlig høyt tempo ser jeg ubevisst etter en som lyser hyper :P og det gjør ikke så mange voksne menn. 

Men nettdating er gått helt til helvete. For mye bruk og kast. Beste er å finne noen ute på samlinger og treff ol. 

Anonymkode: 78f9f...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...