AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Oppdaget plutselig at min gifte nabo har profil på Tinder. Jeg kjenner paret godt, og lurer på hvordan jeg skal forholde meg til dette. Si det til ham? Henne? Late som ingenting? Anonymkode: ae632...114
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Lat som ingenting, selvsagt. Jeg ordnet meg også profil på Tinder da jeg var i forhold, fordi jeg ville se hva slags app det var. Noen bruker også Tinder for å få venner, selv om jeg tviler på at det er noen stor andel. Andre igjen bruker Tinder for å skaffe tredjepart til trekant. Du kan jo ikke vite hva grunnen er. Anonymkode: f4002...e45 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Jeg screenshoter og viser dama. Anonymkode: 7813e...9c4 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Tja, date han? Anonymkode: 2e2eb...d5a 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 Hvis han er gift og synlig på Tinder må han jo regne med at folk ser ham og eventuelt kommenterer det. Er jo bare å spørre dem, så får du svar. Hele resten av nabolaget har sikkert også sett ham. Er jo ingen big deal å spørre. Er litt som han skulle hengt opp en plakat av seg på gata og så skulle folk latt være å spørre hvorfor. Det er av og til venner av meg som har sagt "jeg så deg på tinder" for moro skyld. Så, nevn det til ham, så får du svar. PS. Tinder er ikke en app der man kan regne med å finne tredjepart til trekant, det er ganske far fetched. Og om man bare vil "se hva som finnes der", så kan man sette seg på invisible/uncoverable. Anonymkode: 72f05...54a 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 Kan du ikke date han da? se hvordan han reager hehe kan hende han kjenner det igjen før det blir noe date. Anonymkode: 16b02...f7d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Umoralsk. Si det til kona. Håper hun kvitter seg med han og håper han får herpes. Jeg HATER umoralske mennesker. Anonymkode: 67835...1ec 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 Mye gifte menn der. Møtte selv en som "glemte" å fortelle han var gift. Jeg tenkere jo hans naboer må ha sett han på tinder. Jeg tror ikke han skjønte at de kan se sånt. Jaja. Ute av verden nå. Anonymkode: 65217...699
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Umoralsk. Si det til kona. Håper hun kvitter seg med han og håper han får herpes. Jeg HATER umoralske mennesker. Anonymkode: 67835...1ec Jeg har Finn-appen, appen til banken min, masse app'er for kommunikasjon med både jobb og privat. Fy så umoralske folk med app'er er! Anonymkode: 654ec...1d6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 Hvor gammel er naboen ? Anonymkode: 16b02...f7d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #12 Skrevet 7. september 2016 Du har ingenting med det! Du har ingen grunn til å spørre eller fortelle om det til noen. Dette er ikke ditt problem! Tenk så kleint å møte de igjen etterpå hvis di blir syndebukken siden du blanda deg. Anonymkode: b51a5...1d1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #13 Skrevet 7. september 2016 TS her. Date han?? He he, nei. Vi er jo bekjente og bor rett ved siden av hverandre. Han er i midten av 40-årene. Tror jeg ikke sier noe jeg. At man kan se på Tinder uten å være synlig selv , stemmer ikke. Setter man seg som usynlig kan man heller ikke se andre profiler. Anonymkode: ae632...114 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #14 Skrevet 7. september 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Date han?? He he, nei. Vi er jo bekjente og bor rett ved siden av hverandre. Han er i midten av 40-årene. Tror jeg ikke sier noe jeg. At man kan se på Tinder uten å være synlig selv , stemmer ikke. Setter man seg som usynlig kan man heller ikke se andre profiler. Anonymkode: ae632...114 Han var i 40-åra han jeg møtte også. Og som jeg datet i noen måneder før jeg skjønte han fortsatt var gift. De bodde ikke sammen pga diverse omstendigheter. Din nabo er vel i 40-års krisa og søker unge jenter, kjøper seg Porsche og begynner med stisykling Anonymkode: 65217...699
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 7. september 2016 #15 Skrevet 7. september 2016 Finnes det fremdeles folk som ikke har sjekket ut hva Tinder er, enten de er i et forhold eller ikke? Har funnet drøssevis av gifte naboer, venner og bekjente der, og da jeg registrerte meg for å sjekke det ut var jeg i et langvarig forhold selv. Mannen gadd ikke å registrere seg, men sjekket det ut på min profil. Hadde appen liggende en ukes tid før jeg slettet den igjen. Tipper det er mange som gjør noe lignende. Svingte innom igjen en tur etter at jeg ble singel, men nå har jeg slettet den igjen. Tenker ikke over to ganger hvem som er på eller ikke, men sveipet jo selvfølgelig vekk de jeg kjenner fra før. Hadde de som er gift/i forhold tatt kontakt for forhold eller sex hadde jeg derimot reagert. 😊
makkapakka Skrevet 7. september 2016 #16 Skrevet 7. september 2016 det blir ene og alene naboens sak.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #18 Skrevet 7. september 2016 Jeg ville nevnt det for han. Selv om han virkelig burde være klar over at man vil bli sett av kjente på sånne sider så er det mulig han får seg en vekker. Anonymkode: 69e33...a68 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #19 Skrevet 7. september 2016 Jeg vet ikke hvordan Tinder virker, men kanskje du kan si ertende til ham at han ble en match for deg på Tinder? Eller hvordan enn det fungerer. Anonymkode: c3283...1a1
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2016 #20 Skrevet 7. september 2016 Ikke noe du trenger å bry deg med. Det er naboens sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå