Gå til innhold

Vår dag - 13.juli2002


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Endelig kom dagen som vi har planlagt og drømt om i over ett år!!!!

Etter flere dager med dårlig vær våknet vi til strålende sol 8)

Jeg ble ganske så nervøs når det begynnte å nerme seg tid for å dra til frisøren, så da jeg dro, reiste jeg uten maskara (innkjøpt for dagen), blomstene til håret og ikke minst bankkortet..... :oops: Så mamma måtte komme med blomstene, og pappa måtte betale meg ut da han kom for å hente meg.... :oops: Jeg hadde også glemt lappen med talen min på, men den kom jeg ikke på før under middagen, å da var det for sent, så det ble tatt litt på sparket :o

Da jeg var ferdig hos frisøren med sminking og påkledning, ventet og ventet vi på min far og sjåføren, kan tro nervene begynnte å løpe løpsk da de var over 10min forsinket :-? Men det var en god grunn til forsinkelsen, de hadde punktert da de skulle reise for å hente oss, så de måtte frem med reservehjulet... Ikke så veldig lekkert på en flott bryllupspyntet Jaguar med flotte felger, og et lite reservehjul på bakdekket - så ut som om de hadde rappa et sykkelhjul på veien.. :hoho: Men vi rakk kirken, kun et par minutter senere enn planlagt!

Jeg husker egentlig ikke så mye detaljer fra selve vielsen annet enn at jeg var veldig nervøs og glad!!!! Godt å se at min kjære var fornøyd både med utseende og kjolen!!! :D

Festen etterpå var kjempekoselig, maten var helt perfekt, det eneste er at jeg så gjerne skulle ha pratet mye mer med alle som var med på dagen vår!!! :D

Gled dere alle som ennå venter på den store dagen!!!!

Hvis dere ønsker å se noen få bilder fra vielsen så er de å finne

http://home.no.net/ttell/b_torsteinbryll.htm

Det er en del andre bilder der også fra før og rett etter vielsen, da bildene ligger på en kamerat sin hjemmeside.

:blunke: Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, Heidi!!! :D

Dere var aldeles nydelige, og det så dagen ut til å være også! Lykke til videre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den store dagen!!!

Ble litt perpleks da siden åpnet seg delvis, og jeg så to menn som sto å holdt hender... Tenkte at det var inngått partnerskap.. :hoho::hoho::hoho: Ikke at jeg har noe imot det men ble bare litt forundra med en gang.

Uansett, dere var kjempeflotte (bruden og brudgommen altså.. :D ), og jeg må bare få si at den buketten din var aldeles nydelig! Var det mannen din som hadde bestemt den??

Det var synd at du fikk litt starttrøbbel, men det var godt at det gikk så bra likevel. man ser hvor tussete man blir på sånne dager. Fikk nesten selv nerver av å lese innlegget ditt. all mulig lykke ønskes dere begge for fremtiden!

Klem Vekten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen!

Må nok innrømme at jeg har hatt en finger med i valg av brudebukett, men vi var veldig enige om hva vi kunne tenke oss. Jeg var vel kanskje litt mer sikker enn han, men vi ble i allefall kjempefornøyde med resultatet begge to!!!! Buketten ble finere enn jeg hadde drømt at den kunne bli :D

:blunke: Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine dere var, Heidi! Morsomt at du også er her på forumet!

Stor gratulasjonsklem fra Merethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye som mann og kone! Takk for titten. Dere var flotte begge to :) Lykke til videre i ekteskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...