Gå til innhold

Date forelsket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er  forelsket i en jente . Vi har møttes gjennom jobb og jeg føler at vi har god kjemi. Vi tøyser og tuller med hverandre mye og jeg helt rar av å se henne.  Vi snakker sammen lenge og vi klarer liksom ikke å avslutte.

Jeg vet jo ikke om hun er forelsket i meg, men tror hun liker meg litt ihvertfall. En på jobben har sagt at han ser det på henne at hun liker meg , men han sier mye rart. Hun har invitert meg ut for å møtes på en bar neste fredag. Hva ønsker hun å få ut av det? Er 

Jeg er en " late bloomer" med jenter og har aldri vært ute på denne måten med en jente før ,har ikke veldig mye erfaring med alkohol sammen med jenter jeg liker og er redd for å dumme meg ut. Spesielt siden jeg ikke vet 100% sikkert om hun liker meg. 

Ønsker ikke å drikke for mye. Men ønsker å komme i litt stemning .  Har veldig lyst til å kysse henne, men jeg kan jo ikke gjøre det helt uten videre. Det er litt mye første date ?

Er spent på hvordan stemningen blir mellom oss. Hvordan vil hun fremstå i ruset tilstand hvis hun liker meg, evt ønsker å kysse.

Jeg er redd for å bli overivrig å prøve å kysse henne å skremme henne vekk,

Jeg ønsker ikke å føle meg som en overgriper heller.

gutt 20

Anonymkode: 235c5...2ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ntå.

Om hun har invitert bare deg så ønsker hun å bli bedre kjent med deg. Om det er vennskapelig eller mer finner du/dere ut av. Prat som før, og er stemningen flørtete og fin kan jo du prøve deg på et kyss.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en date. :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...