AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Hei! For 1 år siden fikk jeg et barn med keisersnitt . Fikk infeksjon i såret og ble reoperert. Mange UL rundt den tiden. Kanskje tatt helt ut av sammenheng her, men etter dette har jeg blitt litt hypokonder . Men lurer på en ting. Jeg er 40 år og hatt rimelig regelmessig mens, men denne mensen har vart 4 dager lenger enn normalt. Småblødninger i 4 dager. Noen andre som har opplevd kluss med mensen på denne måten? Redd for livmorhals kreft. 4 år siden siste prøve.. Ny nå snart . Anonymkode: a8e65...652
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Mulig du så smått har startet med overgangsalderen. Er du bekymra snakk med legen. Mange ganger mensen kan klusse, som er helt normalt. Enten kan den komme for tidlig, for seint, vare lenger, vare kortere. Kroppen endrer seg jo stadig. Ikke tenk det verste med en gang noe endrer seg. Mange starter overgangsalderen når de har passert 40. Anonymkode: 49ce0...9b6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig du så smått har startet med overgangsalderen. Er du bekymra snakk med legen. Mange ganger mensen kan klusse, som er helt normalt. Enten kan den komme for tidlig, for seint, vare lenger, vare kortere. Kroppen endrer seg jo stadig. Ikke tenk det verste med en gang noe endrer seg. Mange starter overgangsalderen når de har passert 40. Anonymkode: 49ce0...9b6 Takk, tenker egentlig det samme. Er med en gang "hugget" når noe ikke er som vanlig. Mener de også snakket om at de kunne skimte en myom mens jeg var gravid så kan være det også😉 Skal til legen i slutten av måneden. Anonymkode: a8e65...652 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå