Gå til innhold

Han sier god natt, men er pålogget etterpå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier.. Han sa i går god natt til meg, at han skulle legge seg. Så er han online i flere timer etterpå. Dette gjelder ikke Facebook men en chatte app. Hva betyr det, vil han ikke snakke med meg?  Eg tenker jo med en gang at han snakker med noen andre.. 

Hvorfor si han skal legge seg forså å åpenbart ikke gjøre det... Vi har rotet på i ca 6 mnd, og er vant med å sende god natt melding til hverandre. 

Anonymkode: 6892b...fcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle er like flinke til å logge av diverse steder.

Anonymkode: 5c4c3...840

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle er like flinke til å logge av diverse steder.

Ser han logger av og på. Viser når man var aktiv sist..

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du spionerer på ham?

Skrevet
1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev:

Så du spionerer på ham?

Nei, men ser jo at han er pålogget. Og går inn og ut..

Skrevet

Kan godt hende at han ikke orket å snakke med deg lenger den kvelden. Akkurat det ser jeg ikke noe galt i. Det eneste som er spekulativt er jo at det er en ren chatteside (?), og det naturlige er vel at han da har snakket med noen andre. Hva slags chatteapp er det? Er det en vanlig brukt, slikt som med venner, eller er det gjerne forbeholdt flørter? 

Så kan man jo også sette spørsmålstegn ved om appen er nøyaktig når det gjelder pålogging. 

Anonymkode: 30790...68b

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, som overskriften sier.. Han sa i går god natt til meg, at han skulle legge seg. Så er han online i flere timer etterpå. Dette gjelder ikke Facebook men en chatte app. Hva betyr det, vil han ikke snakke med meg?  Eg tenker jo med en gang at han snakker med noen andre.. 

Hvorfor si han skal legge seg forså å åpenbart ikke gjøre det... Vi har rotet på i ca 6 mnd, og er vant med å sende god natt melding til hverandre. 

Hvorfor sier du ikke ifra? Dere har holdt på i et halvt år, men du vet ikke ennå om dere er ekslusive?

Hva er det med damer idag? Gir ALT med en gang, uten vite hvor de står.

Jeg har god intuisjon, og dette er garantert ugler i mosen laaang vei. Spesielt siden du ser at han logger av og på. Å sitte å chatte med andre på nattestid, er definitivt over grensa for meg, men du må jo begynne å sette ned foten ts!

( P.S: jeg er dame )

Anonymkode: ce07b...a39

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger har jeg sovnet, våknet av en eller annen grunn midt på natten, merket at jeg ikke har logget av og gjort det da. Synes du overanalyserer litt vel mye til å være en så liten ting.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bra. 

Anonymkode: 057d0...c4a

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men ser jo at han er pålogget. Og går inn og ut..

Ok.    Hva med å spør han om det da? Virker jo noe snodig

Skrevet

Noen ganger har jeg sovnet, våknet av en eller annen grunn midt på natten, merket at jeg ikke har logget av og gjort det da. Synes du overanalyserer litt vel mye til å være en så liten ting.

Ts har sett dette jevnlig. Det er definitivt ugler i mosen. Dre som tror at det er uskyldig, vel...Jeg kjenner så godt at det ikke er det, måten ts beskriver dette på, og det ser dessverre ut til at dete r et vanlig problem, da enkelte klarer f... meg ikke å holde seg til en person. Så vær singel da!

Men som sagt ts : Si ifra! Evt sjekk loggen hans neste gang dere møtes.

P.s : Er dere kjærester, eller kanskje det bare er sex for hans del? Fordi du aldri har satt de grensene?

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts har sett dette jevnlig. Det er definitivt ugler i mosen. Dre som tror at det er uskyldig, vel...Jeg kjenner så godt at det ikke er det, måten ts beskriver dette på, og det ser dessverre ut til at dete r et vanlig problem, da enkelte klarer f... meg ikke å holde seg til en person. Så vær singel da!

Men som sagt ts : Si ifra! Evt sjekk loggen hans neste gang dere møtes.

P.s : Er dere kjærester, eller kanskje det bare er sex for hans del? Fordi du aldri har satt de grensene?

Altså, for meg jeg logger meg aldri ut av chatteprogram på mobilen, så flere tekster meg iløpet av natta, bare fordi jeg sjekker klokka, mange skriver f.x "trodde du skulle legge deg? Jeg ser deg online..." osv...

Ts burde bare ta det opp,  men ikke sjekke logg og slikt. Mulig det er en naturlig forklaring.. :-) 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Chibi skrev:

Altså, for meg jeg logger meg aldri ut av chatteprogram på mobilen, så flere tekster meg iløpet av natta, bare fordi jeg sjekker klokka, mange skriver f.x "trodde du skulle legge deg? Jeg ser deg online..." osv...

Ts burde bare ta det opp,  men ikke sjekke logg og slikt. Mulig det er en naturlig forklaring.. :-) 

Men når ts sier at han logger seg av og på, er det jo merkelig...

Skrevet

Det er whatsapp og ja vi driver på fordi jeg ikke tørr sette foten med..

Han er på ferie i utlandet, så alle han snakker med er via denne appen.

I går var han online avogpå i to timer etter han hadde sagt han skulle legge seg... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å spørre kjæresten om han ikke fikk sove i går hvis han er pålogget på rare tider :P

Anonymkode: 2115c...e97

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er whatsapp og ja vi driver på fordi jeg ikke tørr sette foten med..

Han er på ferie i utlandet, så alle han snakker med er via denne appen.

I går var han online avogpå i to timer etter han hadde sagt han skulle legge seg... 

Ok, så det er et avstandsforhold, elelr er han bare bort nå ( evt reiser mye )?

Hvor lenge har du oppdaget dette? Nylig, eller hele tiden mens du har sett han?

Hvorfor tør du ikke står oopp for deg selv? 

Jeg hadde aldri vært intim med en mann hvis jeg oppdaget dette.

Beklager, men jeg tror garantert han snakker med andre...

P.S :Er det en annen tidsone der han er ( altså ikke natt når det er natt her? ) Hvis det er samme tidssone, er det ugler i mosen laaang vei...

• Liker 4
Skrevet

Annen tidssone ja. Poenget er jo at han sa han skulle legge seg, så mye av og på. Aldri sett dette før i går..

Skrevet

Hvis jeg er i en viktig samtale med en annen og ikke vil bli forstyrret fordi de trenger min fulle oppmerksomhet, så kan det hende jeg skriver god natt til andre for å fokusere på den ene personen. 

Men spør han. Menn er enkle vesner og det kan være noe harmløst :)

Anonymkode: 25b15...036

Skrevet

Annen tidssone ja. Poenget er jo at han sa han skulle legge seg, så mye av og på. Aldri sett dette før i går..

Så dette er den første gangen det har skjedd? Kanskje han virkelig skulle legge seg, men kom på noen han måtte skrive til noen etter han la seg. Kanskje han ikke fikk sove og bestemte seg for å chatte litt med noen venner. Kanskje det er noe kluss med appen. Kanskje han måtte snakke med noen andre, familiemedlemmer eller lignende og ikke ville fortelle deg rett ut at han ikke hadde tid til å snakke mer. Der kan være så utrolig mange harmløse grunner til at dette har skjedd.

• Liker 3
Skrevet

Slike "sist aktiv" på ulike tjenester er bare tull. Viber f.eks, regner deg som online så lenge det er kontakt mellom telefonen og nettet, noe det jevnlig er om du er på Wlan eller bruker push-tjenester. Vær så snill å snakk med ham om det er et problem, heller enn å avslutte et forhold på basis av at WhatsApp viser ham som online senere enn du trodde...... Da risikerer du jo at du fremstår som en sjalu skrulle, men det er ivertfall hakket bedre. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...