AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Så jeg har begynt å prate med ei jente. Traff ho på skolen. Ho satt for seg selv så e tenkte en dag at e skulle gå bort og si hei, og etter vert ble jeg litt kjent med ho. Og så spurte ho meg om jeg ville bli med ho og noen venner på kino. Og e sa ja, og det ble litt flørting og vi holdt hender. Etter på pratet vi og jeg ble med henne hjem. Der satt vi i sofaen hennes og pratet og små koset litt etter vert. Så måtte e dra hjem og vi klemte, og e spurte om et kyss. Ho sa at ho måtte rydde opp med esken. Ho har vært litt av og på med eksen siden de slo opp for et år siden. Ho bor på hybel og sitter for det meste for seg selv der. Jeg vet ikke om ho bare er snill, sjenert eller hva, men jeg har fått følelser for ho. Og jeg har ikke lyst til tolke ting feil. Hva mener dere? Har helst lyst på svar fra dere damer, spesielt de som er sjenerte. Og tips er også velkommene. Jeg er 17 og ho er 18 forresten. Anonymkode: 30429...01c
Adara Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Alltid kjipt å måtte rydde på esken! Det er vel bare å prøve, det verste som kan skje er jo at det ikke funker.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 4 timer siden, Adara skrev: Alltid kjipt å måtte rydde på esken! Det er vel bare å prøve, det verste som kan skje er jo at det ikke funker. Problemet er at hun er i et limbo mellom å være sammen og ikke sammen med eksen. Jeg har lyst til å prate med henne om det, siden det virker som hun har problem med å gi glipp på han, og fra va hun har fortalt har han vært slem/frekk mot ho. Men jeg har ikke lyst til å tvinge meg inn i privatlivet hennes. TS Anonymkode: 30429...01c
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Det kan godt være hun liker deg veldig godt, men kan være du blir en slags rebound for henne Anonymkode: ed599...605
Gjest Spiderman Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ho sa at ho måtte rydde opp med esken. Hva skulle liksom en 18-åring trenge å rydde opp i med eksen?
Luxor Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Så jeg har begynt å prate med ei jente. Traff ho på skolen. Ho satt for seg selv så e tenkte en dag at e skulle gå bort og si hei, og etter vert ble jeg litt kjent med ho. Og så spurte ho meg om jeg ville bli med ho og noen venner på kino. Og e sa ja, og det ble litt flørting og vi holdt hender. Etter på pratet vi og jeg ble med henne hjem. Der satt vi i sofaen hennes og pratet og små koset litt etter vert. Så måtte e dra hjem og vi klemte, og e spurte om et kyss. Ho sa at ho måtte rydde opp med esken. Ho har vært litt av og på med eksen siden de slo opp for et år siden. Ho bor på hybel og sitter for det meste for seg selv der. Jeg vet ikke om ho bare er snill, sjenert eller hva, men jeg har fått følelser for ho. Og jeg har ikke lyst til tolke ting feil. Hva mener dere? Har helst lyst på svar fra dere damer, spesielt de som er sjenerte. Og tips er også velkommene. Jeg er 17 og ho er 18 forresten. Anonymkode: 30429...01c Det å skulle rydde opp med eksen er jo ganske fair å gjøre om man vil ha et nytt forhold. Å ha ting litt på det rene før man utgir seg på noe nytt. Du får se litt framover hvordan det går. 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå