AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Er det greit for dere at eksene er inne i huset deres når dere ikke er hjemme? Snakker ikke om å hente barna/ting men å forflytte seg rundt i etasjene. Snakk om tenåringsbarn. Jeg synes det er helt greit å hente ting og barna, men å gå ned en etasje og inn i stue/kjøkken liker jeg dårlig. Er jeg sær? Anonymkode: 64632...679
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Låne toalettet og hente seg et glass vann må vel være greit hvis man er der for en annen grunn? Anonymkode: bff6a...34a 2
Gjest antbug Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Jeg ville nok ikke likt om de tok seg til rette i skuffer og skap, eller rotet i albumer og andre private ting, men ellers har jeg et ganske avslappet forhold til å ha dem i huset.
-Missi- Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Xn min er aldri i min leilighet og jeg er aldri i xn og nydama sitt hus. Det ville bare vært rart for meg. Her jeg bor er mitt private som jeg vil ha i fred og det regner jeg med er for dem også. Skal sønnen min hente noe hos meg så låser han seg selv inn og henter det, og omvendt hos far. Vi bor så nærme at det tar max 5 min å gå mellom husene. Sønnen min er velkommen til å komme hit når som helst. Hadde xn lånt sønnen min sin nøkkel og låst seg inn her hadde jeg blitt sint. Måtte vært noe helt spesielt som årsak, og jeg vet at det samme hadde det vært andre veien. Man går ikke inn i andres hjem rett og slett. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Ditt hjem, og har dere ikke en god tone til vanlig. Er det rart om de skulle kommet inn og tatt seg tilrette. Kan ikke se for meg at det er normalt nei.. Ville ikke ha godtatt dette. Er de tørste kunne de ha tenkt på dette før de kom! Kunne lånt toalettet til nød Har selv barn med en eks. Når jeg er hos han for å hente datteren vår, hadde det ikke falt meg inn å gått inn der med mindre jeg ble invitert inn. Anonymkode: d9167...e63
Rotemor Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 Raushet, toleranse og kamelspising er viktige faktorer for et godt klima rundt barna - så ja: jeg hadde godtatt normal ferdsel i huset mitt. 3
WalkWithMe_ Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 min x beveger seg fritt rundt, han bor her ca 5 dager hver mnd og har samvær. Han kommer alltid til å være velkommen i mitt og barnet sitt hjem. Det ønsker jeg, og min fremtidige nye partner må ha plass til xen min også i hverdagen. Jeg tror oppriktig at på den måten blir det ufarlig. Han blir bare en x, pappaen til barnet mitt. Ikke noe mystikk eller gamle følelser, bare en venn, søsken nesten. Er iallefall slik jeg føler det for han. hehe. Jeg vil han skal ha det bra, føle seg velkommen og som en del av livet vårt. Men aldri om jeg har sex med han igjen, blir sammen eller flytter sammen med igjen 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 Mor til mitt stebarn lånte nøkkelen hans for hun skulle "hente noe". Hun fikk det travelt da hun oppdaget at jeg var hjemme. Fikk aldri svar på hva det var hun skulle hente heller. Jeg har vært i huset hennes en gang. Vi var i selskap og skulle kjøre stebarnet til mor. Var gravid og fryktelig dårlig så jeg lånte toalettet etter tillatelse fra stebarn. Tenkte det var bedre å kaste opp på badet enn på plena hennes. Hun kom jo selvfølgelig hjem mens jeg kastet opp. Det var pinlig. Tror ikke hun var så begeistret for det. Men, stebarnet ville vise meg rommet sitt også... Må hun på do etc ved levering av barn, så får hun det, men ikke hvis vi ikke er hjemme eller med mindre det er særskilt grunn til det. Det samme gjelder andre veien. Anonymkode: fea38...fda
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #9 Skrevet 6. september 2016 10 timer siden, WalkWithMe_ skrev: min x beveger seg fritt rundt, han bor her ca 5 dager hver mnd og har samvær. Han kommer alltid til å være velkommen i mitt og barnet sitt hjem. Det ønsker jeg, og min fremtidige nye partner må ha plass til xen min også i hverdagen. Jeg tror oppriktig at på den måten blir det ufarlig. Han blir bare en x, pappaen til barnet mitt. Ikke noe mystikk eller gamle følelser, bare en venn, søsken nesten. Er iallefall slik jeg føler det for han. hehe. Jeg vil han skal ha det bra, føle seg velkommen og som en del av livet vårt. Men aldri om jeg har sex med han igjen, blir sammen eller flytter sammen med igjen Din fremtidige partner må finne seg i at din ex bor hos dere 5 dager hver mnd ? Og at han beveger seg fritt i huset deres ? Lykke til ! Anonymkode: 75ab1...00f 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #10 Skrevet 6. september 2016 15 timer siden, WalkWithMe_ skrev: min x beveger seg fritt rundt, han bor her ca 5 dager hver mnd og har samvær. Han kommer alltid til å være velkommen i mitt og barnet sitt hjem. Det ønsker jeg, og min fremtidige nye partner må ha plass til xen min også i hverdagen. Jeg tror oppriktig at på den måten blir det ufarlig. Han blir bare en x, pappaen til barnet mitt. Ikke noe mystikk eller gamle følelser, bare en venn, søsken nesten. Er iallefall slik jeg føler det for han. hehe. Jeg vil han skal ha det bra, føle seg velkommen og som en del av livet vårt. Men aldri om jeg har sex med han igjen, blir sammen eller flytter sammen med igjen Samme her- de kan gjerne ha samvær i mitt hus mens jeg er hos ny kjæreste. Dersom det er fritidsaktiviter barnet skal være med på og som er for langt å dra fra far (eks tidlig morgen ol) bor de i min leilighet. Jeg gjør det ikke for far- men for barnet. Kamelene man svelger.... Det går helt fint! Anonymkode: 844ad...2d5 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #11 Skrevet 6. september 2016 Takk for svar veldig delte meninger Jeg ble litt sjokka når det kom frem at eksen min gikk rundt i huset, som nå er mitt og min mann sitt. Synes han kunne bedt sønnen vår om å feks hente noe å drikke hvis han var så tørst. Føler han gjør det for å snoke Og jeg tenker litt på mannen min også, unødvendig at eksen flyr rundt slik i huset. Anonymkode: 64632...679 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #12 Skrevet 6. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her- de kan gjerne ha samvær i mitt hus mens jeg er hos ny kjæreste. Dersom det er fritidsaktiviter barnet skal være med på og som er for langt å dra fra far (eks tidlig morgen ol) bor de i min leilighet. Jeg gjør det ikke for far- men for barnet. Kamelene man svelger.... Det går helt fint! Anonymkode: 844ad...2d5 Her snakker vi jo ikke om å bo alene med barnet, men med ny mann/kone som også bor/eier huset. Blir jo noe helt annet det du beskriver Anonymkode: 64632...679
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #13 Skrevet 6. september 2016 Var kanskje dårlig formulert av meg. Men gjelder dere med ny kone/mann Anonymkode: 64632...679
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #14 Skrevet 6. september 2016 15 timer siden, WalkWithMe_ skrev: min x beveger seg fritt rundt, han bor her ca 5 dager hver mnd og har samvær. Han kommer alltid til å være velkommen i mitt og barnet sitt hjem. Det ønsker jeg, og min fremtidige nye partner må ha plass til xen min også i hverdagen. Jeg tror oppriktig at på den måten blir det ufarlig. Han blir bare en x, pappaen til barnet mitt. Ikke noe mystikk eller gamle følelser, bare en venn, søsken nesten. Er iallefall slik jeg føler det for han. hehe. Jeg vil han skal ha det bra, føle seg velkommen og som en del av livet vårt. Men aldri om jeg har sex med han igjen, blir sammen eller flytter sammen med igjen Blir så glad når jeg leser dette! Vi har det også sånn og synes det er fantastisk at flere kan legge vekk gamle følelser for ekser for at barna skal ha det best mulig. Anonymkode: 4f71d...79b 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #15 Skrevet 6. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Din fremtidige partner må finne seg i at din ex bor hos dere 5 dager hver mnd ? Og at han beveger seg fritt i huset deres ? Lykke til ! Anonymkode: 75ab1...00f Vi har det også sånn og begge våre nye samboere synes det er helt greit. Hvis ikke hadde nok ikke de nye kjærestene vært noe for oss. Anonymkode: 4f71d...79b 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #16 Skrevet 6. september 2016 Ikke aktuelt i vårt hjem. Mor prøvde å komme inn en gang, hvor vi ikke kunne fått henne fort nok vekk. Presset seg på. Barnet ønsket at hun skulle se rommet, men vi er ikke komfortable med at hun er her. Har nå et nøytralt møtested om barnet leveres direkte. Anonymkode: 4f344...7f6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #17 Skrevet 6. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke aktuelt i vårt hjem. Mor prøvde å komme inn en gang, hvor vi ikke kunne fått henne fort nok vekk. Presset seg på. Barnet ønsket at hun skulle se rommet, men vi er ikke komfortable med at hun er her. Har nå et nøytralt møtested om barnet leveres direkte. Anonymkode: 4f344...7f6 Se rommet mens dere er hjemme gjør vel ikke noe? Snakker om å være i huset når dere ikke er hjemme. Anonymkode: 64632...679 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #18 Skrevet 6. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke aktuelt i vårt hjem. Mor prøvde å komme inn en gang, hvor vi ikke kunne fått henne fort nok vekk. Presset seg på. Barnet ønsket at hun skulle se rommet, men vi er ikke komfortable med at hun er her. Har nå et nøytralt møtested om barnet leveres direkte. Anonymkode: 4f344...7f6 Det er ungens hjem også, selvfølgelig må ungen få lov å vise foreldren sin hvordan han/hun bor. Anonymkode: 7addc...0f4 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #19 Skrevet 6. september 2016 Jeg hadde ikke villet at min manns eks skulle oppholdt seg i mitt hus om vi ikke var hjemme. Men barnet bor her og da er det jo greit om mammaen får se rommet og hvordan barnet bor dersom barnet ønsker det, tenker jeg. Men det kan jo fint skje når vi er hjemme. Anonymkode: afcf6...d84
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #20 Skrevet 6. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ungens hjem også, selvfølgelig må ungen få lov å vise foreldren sin hvordan han/hun bor. Anonymkode: 7addc...0f4 Der er opp til eierne av huset å bestemme. Så nei, barnets mor får ikke se rommer, selv ikke når vi er hjemme. På lik linje vil ikke barnet få nøkkel hit, men den vil ligge med kode i garasjen, hvorpå koden ikke skal gis til mor. Om det ikke er noen hjemme, så har ikke mor noe i huset å gjøre. Alle får gjøre som de føler for, og fint om man stoler på hverandre. Men det gjør ikke vi med mor. Anonymkode: 4f344...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå