AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Mange sier at det er smart å ha en del partnere sånn at man vet hvem man er seksuelt kompatible med. Fører ikke det like mye til at man aldri blir fornøyd siden ingen har alt? Om jeg har drømmekjæresten og vi møttes som jomfruer skal jeg da vurdere å gi avkall på personen siden jeg "egentlig ikke" vet at vi passer sammen seksuelt? Mange i vennegjengen snakker om sexpartnere og roser de gjerne opp den de er sammen med opp i skyene. Fører ikke det bare til at andre tror at egen partner mangler noe eller at man selv er utilstrekkelig? Tror dere ikke at alle sidene på nettet som viser hva som er god sex og hvordan ting bør gjøres kan være noe av det som gjør at du eller partner mister sexlysten? I dag er det åpenhet og aksept om ulike seksuelle preferanser. Et unntak er antall partnere. Hvorfor skal det ikke være greit å ikke ville bli sammen med en som har hatt ons eller en som ikke er jomfru? Hvorfor skal det latteligjøres med at man er usikker på seg selv? Tror dere ikke at alt dette bidrar til mindre kjærlighet? Anonymkode: 17c8e...1e4 1
Fjompen Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Jeg respekterer fullt ut dem som velger å ha få partnere, vente til ekteskapet eller generelt holder detaljer om sitt seksualliv hemmelig. Jeg er bare ikke enig i at det er en god måte å gjøre det på. Nettet er fullt av mennesker, av alle kjønn, som etter å ha "fått smaken på det", finner seg i et supert forhold, gjerne med barn, og som er utilfredstilt seksuelt. Seksualitet er viktig, og påvirker oss på så mange måter, at livet er for kort til dårlig sex.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Jo flere preferanser, jo mere kaos kan det bli i hodet. Vanskelig å blir fonøyd når man er storforbruker av partnere. Det er min erfaring. Er fucked up i hodet og kan aldri blir fornøyd med en partner lengre.. Anonymkode: 58cca...043 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange sier at det er smart å ha en del partnere sånn at man vet hvem man er seksuelt kompatible med. Fører ikke det like mye til at man aldri blir fornøyd siden ingen har alt? Om jeg har drømmekjæresten og vi møttes som jomfruer skal jeg da vurdere å gi avkall på personen siden jeg "egentlig ikke" vet at vi passer sammen seksuelt? Mange i vennegjengen snakker om sexpartnere og roser de gjerne opp den de er sammen med opp i skyene. Fører ikke det bare til at andre tror at egen partner mangler noe eller at man selv er utilstrekkelig? Tror dere ikke at alle sidene på nettet som viser hva som er god sex og hvordan ting bør gjøres kan være noe av det som gjør at du eller partner mister sexlysten? I dag er det åpenhet og aksept om ulike seksuelle preferanser. Et unntak er antall partnere. Hvorfor skal det ikke være greit å ikke ville bli sammen med en som har hatt ons eller en som ikke er jomfru? Hvorfor skal det latteligjøres med at man er usikker på seg selv? Tror dere ikke at alt dette bidrar til mindre kjærlighet? Anonymkode: 17c8e...1e4 Passer dere sammen seksuelt så vet du det. Garantert. Da er det det herligste dere kan oppleve sammen, og du vil ikke oppleve tvil ift om dere passer sammen eller ikke. Jeg har hatt dårlig sex, og jeg har hatt bra sex. Dårlig sex har kommet av både en tafatt fyr, om jeg var sliten, eller at vi rett og slett ikke hadde kjemi i senga. Bra sex er fantastisk, og jeg kunne aldri valgt noe annet enn det når jeg skal leve livet med noen. Har hatt to partnere, og begge har vært supre sammen med meg når det gjelder sex. Det er andre grunner til at det ble slutt. For meg er uansett sex noe av det aller viktigste i et forhold. Uten bra sex er det ingen vits, det gidder jeg ikke kaste bort tiden på. Anonymkode: b3caa...001
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Selvsagt er sex en privatsak.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Passer dere sammen seksuelt så vet du det. Garantert. Da er det det herligste dere kan oppleve sammen, og du vil ikke oppleve tvil ift om dere passer sammen eller ikke. Anonymkode: b3caa...001 Problemet er jo når man tror man vet det, pga manglende erfaring. Jeg trodde jeg og den første kjæresten min hadde et strålende sexliv, men denne oppfatningen røyk etter fem minutter med en annen mann. Anonymkode: dd928...908
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå