AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Min tidligere tannlege satt inn en bro på fortennene oppe. Dette har vært lite vellykket, og alt tyder på at han har gjort en dårlig jobb. To av tennene under ble betent, jeg ble sendt til spesialist i rotfylling og har siden kun forholdt meg til han. I det siste har det murret i en hjørnetann under broen. I natt kom smertene. Da jeg var øm helt opp til øyet og ikke hadde noe smertestillende, fant jeg frem en pakke antibiotika. (jeg fikk de for noen år siden av tannlegen i tilfelle en infeksjon skulle blusse opp mens jeg var på ferie, men det skjedde ikke) Jeg ringte nå spesialisten og fikk en time om et par dager. Så fortalte jeg tannlegesekretæren om min start på antibiotika og spurte om dette var riktig av meg. Språkproblemer førte til at hun bare gjentok at de måtte se på meg først før jeg evnt fikk antibiotika. Saken er altså slik: Jeg har startet en kur med Apocillin 660 mg, 30 stk hvor daglig dose er fire piller. Jeg har foreløpig tatt tre piller og merker at infeksjonen er på retur. Er det dumt å selvmedisinere seg på denne måten? Anonymkode: b1cfe...508
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå