Gå til innhold

Hvorfor har menn sex med jenter de IKKE liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opplevd flere ganger å ha sex med menn som etter hvert sier de ikke vil ha meg. er så dritt lei av dette. han siste har jeg blitt med hjem fra fest 5 ganger i løpet av et hallår (inkludert sommerferie.) og vi har snakket litt utenom dette også. 

Sist gang jeg opplevde dette bestemte jeg meg for å bare spørre hvorfor han ikke ville mer. Han dro litt på det, men sa at han bare ikke likte meg på denne måten og at han overhodet ikke hadde følelser for meg. så da spurte jeg om hvorfor han har sex med meg ? da fikk jeg ikke noe skikkelig svar før han til slutt sa at han ikke trenger å like en jente for å ha sex med henne og at han kan ha sex med nesten 70 % av jentene runt han og at sånn er mange menn. Jeg ble sjokkert over dette svare. er det virkelig sant ? Hvordan går det an å ha se med noen man ikke liker? han har jo åpenbart tiltrukket av meg?

sjønner meg ikke på menn

hilsen frustrert jente

Anonymkode: 97ce9...327

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Er forbasket! De liker og formene dine først, men så finner de seg ei tynn jente som kjæreste :P tror mange undertrykker hva de egentlig vil ha pga. av samfunnets forventinger. + andre ting også selvsagt. Laga en tråd om dette tidligere.

Klem!

Anonymkode: 0f7e0...80f

• Liker 1
Skrevet

Forstår ikke at du kan lure på det. Han forklarer det jo ganske greit. Omtrent 70 % av jentene han ser er digge nok til at han kunne pult dem, men åpenbart har han ikke følelser for 70% av jentene han har møtt.

Synes det er verre å forstå deg. Om du ikke har sex med menn du ikke ønsker å bli sammen med, hvorfor blir du med menn hjem fra byen? Da ligger det jo i kortene at det ikke blir noe mer.

Anonymkode: 49479...6cf

• Liker 13
Skrevet

erm... mange menn kan pule alt, hvis de er kåt nok. fleshlight, dokker, sau, reinsdyr, hund, you name it. En kvinne med kjøtt og blod, hvorfor skal det være annerledes? Han hadde en "kløe" på penisen sin, og brukte deg som kløpinne.

• Liker 5
Skrevet

Fordi de har en sexdrift. De blir kåt sånn som alle andre. Det er helt normalt.

Så hvis du ikke har noe felles interesser. Passer det ikke med noe forhold.

Anonymkode: fa939...b42

• Liker 1
Skrevet

Man kan være seksuelt tiltrukket av en person uten å ønske et romantisk forhold.

Anonymkode: 35bb9...24a

• Liker 4
Skrevet

Fordi kvinner og menn er grunnleggende forskjellig. De fleste menn er 100% i stand til å skille sex og følelser. De fleste kvinner helt ute av stand til å gjøre det samme. Derfor har kvinner bare ett reelt valg. Sexnekt om de ikke vil bli såret til de vet han føler noe.

Anonymkode: 8f3a2...cfa

• Liker 6
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd flere ganger å ha sex med menn som etter hvert sier de ikke vil ha meg. er så dritt lei av dette. han siste har jeg blitt med hjem fra fest 5 ganger i løpet av et hallår (inkludert sommerferie.) og vi har snakket litt utenom dette også. 

Sist gang jeg opplevde dette bestemte jeg meg for å bare spørre hvorfor han ikke ville mer. Han dro litt på det, men sa at han bare ikke likte meg på denne måten og at han overhodet ikke hadde følelser for meg. så da spurte jeg om hvorfor han har sex med meg ? da fikk jeg ikke noe skikkelig svar før han til slutt sa at han ikke trenger å like en jente for å ha sex med henne og at han kan ha sex med nesten 70 % av jentene runt han og at sånn er mange menn. Jeg ble sjokkert over dette svare. er det virkelig sant ? Hvordan går det an å ha se med noen man ikke liker? han har jo åpenbart tiltrukket av meg?

sjønner meg ikke på menn

hilsen frustrert jente

Har du ikke skjønt at du må bruke TID med en mann, før du går til seng med han?

Nå beskriver du deg som et offer her, men når du har sex med en fyr uten å forvente noe mer, men at du så ( etter bare sex en periode ) stiller spørsmål, får du svaret ditt, som du ikke liker, men som du skulle stilt MYE LENGER FØR, også FØR du gikk til sengs med han.

Når skal enkelte damer lære? Det erikke nok å spre beina for å få en fyr til å ønske å være sdammen med deg/dere.

Skaff dere slevrespekt, og ikke ligg med noen før dere vet mer hvor dere står!

Dette visste jeg fra jeg var veldig ung, og har aldri vært med noen jeg ikke har ønsket å være med sånn som du beskriver. Der jeg har gitt meg hen til en mann, og fått et kjipt svar. Fordi jeg vet at man må bruke TID før man gir seg hen til noen.

Hilsen dame

Anonymkode: 9269a...e11

• Liker 11
Skrevet

Jeg er kvinne og har ligget med mange jeg ikke ønsker noe mer med. Jeg har dog vært helt ærlig om det, og det har for det meste gått greit. Vær glad han er ærlig, han kunne lurt deg trill rundt.

Anonymkode: 39589...aef

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sjønner meg ikke på menn

hilsen frustrert jente

Hvorfor har du gjort dette flere ganger?

Hvorfor har du ikke lært til å knipe igjen før du vet mer hvor du står?

Du har sex med de frivillig, og det er snakk om flere menn, og flere ganger dette har skjedd. Da må du gå inn i deg selv å spørre hvorfor du ikke har lært av de tidligere episodene? Du er ikke et offer, men du beskriver deg selv som et offer. Du har også et ansvar for hva du vil være med på, og evt konsekvenser, som du nå har fått kjenne på.

P.S: Jeg mener ike å være kjip, men håper at du våkner og ser din egen rolle her. Hvis du vil ha endringer, må DU forandre din væremåte, du kan ikke forandre andre.

Anonymkode: 9269a...e11

• Liker 6
Skrevet

noen folk(vil ikke si menn og kvinner fordi menn kan være følsomme på denne måten også) skiller sex og følelser(og attraksjon på mentalt og emosjonelt nivå) mens andre ser på sex som noe emosjonelt og man gjør med en person man virkelig liker. Jeg personlig kunne aldri hatt sex med en person jeg ikke har følelser for men så er jeg veldig gammeldags når det gjelder kjærlighet:/ 

• Liker 1
Skrevet

Fordi vi blir kåte når vi er fulle og har lyst å tømme oss (i nesten hva som helst til tider). Trist men sant. :(

Anonymkode: 77faf...ad2

• Liker 1
Skrevet

Alltid morsomt når enkeltpersoner finner det for godt å uttale seg på vegne av ALLE menn.

Menn er, utrolig nok, forskjellige.

• Liker 17
Skrevet

Dette er litt som den vitsen:

Today I learned two things: 1) you can lead a cow up stairs, but not down 2) the average intercourse lasts for three minutes. In other words, I am stuck with this stupid cow in my apartment.

Det er mye man kunne tenke seg å knulle som man ikke vil ha i leiligheten sin. Du er tydeligvis en av disse tingene.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har KUN sex med jenter jeg faktisk liker, men har noen venner og bekjente som er av oppfatningen av at hull er hull.

F. eks på at jeg vet dette er: "Fyfaen, hvorfor tok du hun ikke med hjem hun var jo så keen" - Jeg: Synes ikke hun er så søt, hun er kul, men jeg tenner jo ikke på hun. "Du, hull er hull da".... 🙄🙄

De samme personene som sier dette er de som tar alt de får servert. Usmakelig.

Endret av Charmander
  • Liker 11
Skrevet
7 minutter siden, Charmander skrev:

Jeg har KUN sex med jenter jeg faktisk liker, men har noen venner og bekjente som er av oppfatningen av at hull er hull.

F. eks på at jeg vet dette er: "Fyfaen, hvorfor tok du hun ikke med hjem hun var jo så keen" - Jeg: Synes ikke hun er så søt, hun er kul, men jeg tenner jo ikke på hun. "Du, hull er hull da".... 🙄🙄

De samme personene som sier dette er de som tar alt de får servert. Usmakelig.

Jeg er sånn noen ganger i utlandet men i Norge er jeg extremt kresen det er og for jeg vet hvor mye arbeid som skal til.

Anonymkode: fa939...b42

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinner og menn er grunnleggende forskjellig. De fleste menn er 100% i stand til å skille sex og følelser. De fleste kvinner helt ute av stand til å gjøre det samme. Derfor har kvinner bare ett reelt valg. Sexnekt om de ikke vil bli såret til de vet han føler noe.

Anonymkode: 8f3a2...cfa

Stemmer. Man sparer seg mye problemer om man skjønner dette tidlig. Gikk en stund før jeg gjorde det.

Skrevet

Du vet.. Every hole is a goal. 🙄 🙄
Begynn å sil ut bedre. Du kan begynne med å ikke være en booty call.

Anonymkode: b7fa8...565

• Liker 1
Skrevet

Om du ønsker et forhold så venter du med sex til dere har knyttet bånd/skapt en relasjon. Det kan også være en ide å ta opp hva du ønsker få ut av relasjonen og hva fremtidsutsiktene du ser for deg skal innebære. Når du hopper til køys for tidlig så er et forhold som regel ikke liv laga. 

https://www.psychologytoday.com/blog/me-we/201404/after-one-night-stand-what-comes-next

As painful as it is—and as backward as it seems—there is a common experience in which a woman sleeps with a man in the hopes that sex will encourage a more consistent relationship, and then is disappointed when it doesn’t work.

Of course, there are men who have sex quickly and still work toward cultivating a meaningful, intimate relationship afterward. But in my practice I have seen and heard both sides—the woman’s disappointment when no relationship materializes, and the man’s waning interest when sex occurs quickly in the dating process—and vice versa, of course.

Unfortunately, as much as we wish this dynamic didn’t exist, often when a woman sleeps with a man  “too soon"—specifically, before she is emotionally ready and before there is an authentic emotional connection—she may end up feeling vulnerable afterward when he doesn't contact her right away, or within a time frame she deems reasonable (or vice versa). Feeling vulnerable, she may then make herself overly available to him for further intimacy by texting, visiting him, or pursuing him to the point at which the balance of power becomes painfully skewed. This pursuit and subsequent power imbalance may not create the response she’s hoping for.

Women’s sexual needs are every bit as valid and compelling as men’s. But if you are going to sleep with a man before a relationship is established, it’s extremely important to work on managing your expectations in the aftermath. That’s because the reality is, more often than not, if there is chemistry between the two of you, and your time together is passionate and wonderful, you really would like there to be more. You enjoyed the attention, the experience, and the validation of his undivided attention during the encounter. You want more, and you want to know that he does too.

Unfortunately, without developing a meaningful connection in which the man feels a level of respect and a vested interest in you in general, you may be setting yourself up for rejection and disappointment    

• Liker 1
Skrevet

Ikke putte snabel der det kommer kabel. 

Anonymkode: d3a2b...87b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...