Gå til innhold

Kraftige menssmerter! HJELP

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kunne jo ikke passer bedre.. Fikk mensen i dag, nå som jeg også er syk:( Og selvfølgelig har jeg nå DE sinnsyke smertene i magen + kraftig hodepine. Tok to paracet for ca en time siden i håp om at det skulle hjelpe, men enda har det ikke hjulpet en døyt.. Hjelp meg, vær så snill. Er desperat! Har ikke hatt så voldsomme smerter på leenge. Ligger bokstavlig talt å vrir meg i smerte:grine:

Anonymkode: 066b8...5d4

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffekrus
Skrevet

Ibux virker bedre for menssmerter enn paracet ja, så om du har det tar du det :) Ellers er naproxen gode mot menssmerter, så få gjerne tak i det. Legg gjerne ei varmeflaske på magen, det demper smertene :)

Skrevet

Varmeflaske (evt en brusflaske med varmt vann innsvøpt i noe så du ikke brenner deg) fungerer litt på meg. Det gjør at muskulaturen min slapper av, det blir vondere jo mer du anspenner deg (i mitt tilfelle hvertfall). 

Anonymkode: 9df70...42e

• Liker 1
Skrevet

Har verken Ibux eller voltaren. Eier faktisk ikke en eneste flaske heller.. Alt ble pantet i går:/ 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har verken Ibux eller voltaren. Eier faktisk ikke en eneste flaske heller.. Alt ble pantet i går:/ 

Hva med en brødpose da? Ikke bruk varmere vann en du kan ha på huden å knyt den godt, ville ikke ligget å klemt på den, men om du ligger på ryggen i senga/sitter i sofaen så kan du legge posen på magen. Sjekk at posen er tett før du fjerner den fra vasken ;p 

Anonymkode: 9df70...42e

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg om medisinråd.
Minner om denne regelen:

Sitat

Diskusjon rundt dosering av medisiner og "medisintips" slettes. Kvinneguiden har ikke nødvendig kompetanse til å luke ut potensielt farlige råd og tips, og vi vil derfor ha en nulltoleranse på dette. Erfaringer knyttet til medisinbruk, som ikke går på diskusjon av dosering og "tipsing" kan ved noen tilfeller bli stående, dette blir vurdert av moderatorene fra gang til gang. Er man usikker på noe i forhold til medikamenter/dosering kan man konferere med felleskatalogen, eller aller best; ta kontakt med apotek eller lege.

/lillesky (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...