Ulla Ullsokk Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Inspirert av tråden der hun som er 165 og veier 83 kilo ikke vil ha svar fra de som veier under ett eller annet tall, fordi "de er stygge og usunne og mangler alt av kvinnelige former" eller noe lignende. Noe som ikke stemmer med virkeligheten. Denne kvinnen er tydeligvis ikke fornøyd med seg selv. Er det grunnen til av kvinner disser hverandre? Misliker vi de som ikke ligner oss? Jeg har f eks hørt fra noen jenter i årenes løp at jeg "ikke har pupper", mens ikke en eneste mann har sagt noe annet enn hvor fine mine små pupper er. Hvorfor følte disse jentene at det å prøve å ukvinneliggjøre meg var ok? Akkurat som TS i den vekttråden prøver på. Får jeg ikke lov til å være fornøyd som jeg er? Hvorfor ikke? Jeg prøver å ikke være en sånn person som snakker ned andre, synes det er smålig og trist. Kan vi bare droppe misunnelsen eller ondskapen eller hva nå enn det er??? 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Ja! Er så enig med deg. Er så drit lei av denne kulturen noen har med at kvinner alltid skal være i konkuranse med hverandre. Bygg hverandre opp. Vær snill. Anonymkode: caa0a...687 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Har ikke lest tråden, men noen på KG skriver bare for å trolle eller provosere. Ta det du leser med en klype salt. Ikke tro på at folk forteller sannheten heller, eller at de i det hele tatt er kjønnet de utgir seg for å være. Anonymkode: c11bc...ad7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå