sjokoladeelskeren Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Heihei! Vurderer sterkt å invistere i en p-stav ettersom jeg glemmer p-pillen stadig vekk. Det som gjør at jeg begynner å tvile er at jeg har hørt så uendelig mye negativt om alle bivirkningene. Spesielt da angående langvarig og uregelmessig mens. Noen som har noen erfaringer de vil dele?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Hvorfor ikke p-ring eller spiral? Anonymkode: 3da25...b18
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Jeg ble satt på cerazette først for å sjekke om hvordan jeg reagerte på det før p-stav. Blødde hver dag i 4mnd. sluttet med cerazette. Droppet p-stav da jeg ikke orket tanken på minst 4 mnd til med blødninger hver dag. Men det der er forskjell fra kvinne til kvinne. Anonymkode: 749b5...fe5
sjokoladeelskeren Skrevet 4. september 2016 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke p-ring eller spiral? Anonymkode: 3da25...b18 vurderte p-ring lenge, helt til jeg skjekket prisen;) spiral er også er alternativ, men synes det virker såå kleint å sette den inn + at har fått inntrykk av at det er flere som mister mensen helt med p-stav enn spiral, noe som hadde vært ekstremt deilig!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 2 timer siden, sjokoladeelskeren skrev: vurderte p-ring lenge, helt til jeg skjekket prisen;) spiral er også er alternativ, men synes det virker såå kleint å sette den inn + at har fått inntrykk av at det er flere som mister mensen helt med p-stav enn spiral, noe som hadde vært ekstremt deilig! Når det kommer til prevensjon må man ofte legge ut litt hvis man er "kresen". Jeg betaler over 300 kr pakken for pillene jeg tar for eksempel. Hvis du synes det er sååååå kleint å sette inn spiral, kommer du i alle fall til å synes det er kleint når du skal ta gynekologisk undersøkelse når du er over 25. Legg av denne barnslige holdningen! De er leger og det er da absolutt ingenting som er kleint ved det. Anonymkode: 3da25...b18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå