Gå til innhold

Pepsi eller cola! Hvilken er best?


@riel

Pepsi eller cola! Hvilken er best?  

  1. 1. Pepsi eller cola! Hvilken er best?

    • cola
      35
    • pepsi
      12


Anbefalte innlegg

Jeg er en trofast coladrikker, og syns cola smaker himmel, og pepsi smaker helvete. Men hva syns dere?

Bli med å stemm, eller skriv inlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har i alle år drukket light-brus (min mor var alltid fan av lettprodukter... :roll: ).. de siste årene syns jeg cola light har tapt seg veldig (eller er det bare meg?)... pepsi max er nå den store favoritten... med tab xtra på andre plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i alle år drukket light-brus (min mor var alltid fan av lettprodukter... :roll: ).. de siste årene syns jeg cola light har tapt seg veldig (eller er det bare meg?)... pepsi max er nå den store favoritten... med tab xtra på andre plass...

Samme her :P

Ettersom jeg kun drikker sukkerfri brus, kan jeg kun uttale meg om de variantene, og der er Pepsi Max uslåelig etter min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pepsi er også cola :wink: Var på omvisning på Ringnes og de sa at hvis man skulle bruke kortnavn skulle mam bruke Coka, for alle andre varianter heter også Cola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er flisespikkeri, alle andre som heter cola har tatt det fra originalen, så det så. Coca Cola er et navn som er tatt fra ingrediensene i den opprinnelige oppskriften. Den ble lansert som et medisinsk vidundermiddel i sin tid.

Og i den grad jeg drikke sukkerholdig brus, så finnes det bare ett alternativ. Og det er Coca Cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coca Cola er helt klart best!

Men, det kan en jo ikke drikke hver dag, hvertfall ikke jeg - da blir jeg stor som en hval. :wink:

Så det går stort sett i Pepsi Max for min del. Av light variantene synes jeg den smaker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmel og hav, hva er dette for et spørsmål??? Hehe

Cola såklart!

Pepsi og annet slikt kliss drikker jeg rett og slett ikke, får jeg servert det ber jeg heller om et glass vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cola er best synes jeg.

En venn av meg på universitetet gjorde en bacheloroppgave om hva merket hadde å si for valg av drikk. Han gjorde en blindtest hvor han først spurte folk hva de foretrakk av cola og pepsi og så fikk de smake. De aller fleste sa cola, men foretrakk pepsi når de tok smakstesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...