AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #21 Skrevet 4. september 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor tenner det ikke dere? Det er jo flotte, vel-bygde menn, med stramme rumper og nokså store kukker. .. Jeg syntes det lukter litt rasisme og fremmedfrykt. Anonymkode: 5bd89...f62 Jeg tenner ikke på nakne menn. Jeg tenner ikke på bilder, eller film av kropper. Jeg kan tenne på handling, men å pule rottehull i jorda er ikke en handling som tenner meg. De fleste menn tennes av visuell stimuli. De fleste kvinner tennes ikke av det. Anonymkode: 57043...5a5 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 4. september 2016 #22 Skrevet 4. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er det fordi de er svarte? Anonymkode: 5bd89...f62 Såklart. Hadde det vært hvite menn som løp opp mot en bakke med noen inntørka gresstuster på, for å putte en halvslapp tiss inn i et utgrevd jordhull, hadde jeg vært helt vill av ekstase.
Gjest Spiderman Skrevet 4. september 2016 #23 Skrevet 4. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke et trolle-innlegg, lurer på om disse mennene og denne oppførselen vekker noe form for ur-instinkt i dere? Som dere kanskje ikke var bevisst på selv en gang? Interessant at du sitter og lurer på dette?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #24 Skrevet 4. september 2016 Tenner du på det TS? Anonymkode: 26cac...366
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #25 Skrevet 4. september 2016 Absolutt ikke! Anonymkode: 00c69...968
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #26 Skrevet 4. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det fordi de er svarte? Anonymkode: 5bd89...f62 jepp white power ! Anonymkode: 14815...2b5
Sparks Skrevet 4. september 2016 #27 Skrevet 4. september 2016 1 time siden, Raven.WritingDesk skrev: Såklart. Hadde det vært hvite menn som løp opp mot en bakke med noen inntørka gresstuster på, for å putte en halvslapp tiss inn i et utgrevd jordhull, hadde jeg vært helt vill av ekstase. Hahahha døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå