Ruccula Skrevet 10. september 2016 #21 Skrevet 10. september 2016 Jeg synes vi alle skal puste lettet ut over at TS leverte tilbake valpen jeg. Det der hadde aldri gått bra. Vær så snill ts, ikke skaff deg noe dyr igjen. Mitt tips er å ta deg en tur på ikea...de har noen fine, billige, godluktende tøyhunder der som vil fylle ditt behov utmerket! 2
MissPierce Skrevet 10. september 2016 #22 Skrevet 10. september 2016 Man bør alltid vaske en hund man får i hus med en gang, om man er allergisk. For den vil bli mindre allergi vennlig om den f.eks sover sammen med en hund som ikke er allergi vennlig. Eller blir vasket av en hund som ikke er allergi vennlig. Utenom det så skal du være glad for at oppdretter er så seriøs at h*n tar tilbake valpen. Er ikke alle som gjør det, og da måtte du selv ha funnet ett nytt godt hjem. Om du nå hadde brydd deg om det. Det er kun din egen skyld at du ikke satt deg inn i hvor mye rasen du valgte krever. Å kun din skyld at du ikke vet att allergi vennlig ikke nødvendigvis betyr at den er 100% allergi fri. Som andre sier, så vil jeg anbefale deg en bamse hund fra IKEA!!
ArtyFarty Skrevet 10. september 2016 #23 Skrevet 10. september 2016 Jeg er nysgjerrig - kan du linke til et sted der det står at om man er allergisk så reagerer man garantert ikke på puddel?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #24 Skrevet 10. september 2016 Herregud for en useriøs hundeeier du er. Ta imot et råd, ALDRI skaff deg hund igjen! Anonymkode: 52f0a...2ed 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå