AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Heisann. Jeg har er stort problem med mine bryster. Jeg har hatt det så lenge jeg kan huske, eller fra når de begynte å vokse. de vokste fort opp i størrelse og fikk store røde strekkmerker rundt hele brystet.. Nå er de gått over til hvite men syns veldig bra ennå. Så ble jeg gravid som gjor at jeg måtte slutte på ppillene( de "hjalp" puppene å vokse mer) og i graviditeten så ble de ennå litt større, men så mistet jeg barnet og puppene gikk fra størrelse F cup ned til B/C cup.. Og veldig mye løs hud, og henger som noen pølser og brystvortene peker rett mot gulvet..( det har de forsåvidr alltid gjort, bare de var mye mer fyldig før når dem var større).. Nå har jeg begynt på ppillene igjen for noen måneder siden og puppene har vokst pittelitt..men puppene henger fortatt og jeg hater de virkelig. Jeg har ødelagt mye av mitt forhold med min kjæreste fordi jeg ikke klarer å vise han puppene... Noe som føles helt forferdelig.. jeg har vært hos legen et par ganger og tenkt at jeg skal spørre henne om dette.. Men jeg har aldri turt , siden det er så sårt tema for meg..for har hørt at slike saker blir dekket betaling av kommunen eller staten eller hva det nå er.. For jeg har ikke jobb og ingen penger og jeg trenger dette virkelig.. men det jeg lurte på er om jeg må gå til fastlegen å snakke med hun først og så må hun sende meg videre til konsultasjon for at det skal bli dekket? Eller kan jeg bare gå rett på å bestille konsultasjonstime uten å gå gjennom legen og få det dekket?? Anonymkode: b906a...27f
Gjest 123Sol Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Du får det ikke dekka med mindre du har fysiske plager. http://www.brystoperasjoner.no/Brystoperasjon-Betalt-Offentlige.htm
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Du må nok gå til legen først så det er bare å hoppe i det. Hvis du er plaget med rødhet, sopp, utslett og slikt under brystene tror jeg det skal være mulig å få det dekket. Anonymkode: ef102...287
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå