Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Holder på med en fyr. Jeg er 20, han 26. Vi har ikke holdt på lenge, men liker hverandre godt.

Ei han bodde med i kollektiv før, er på besøk der hvor han studerer nå, og lovte henne å vise henne rundt i byen VN når hun ankom. Koselig det! Men. Hun overnatter hos han, og i samme rom.. jeg gadd en gang ikke spørre om de skulle dele seng! Han forsikret meg om at det ikke ville skje noe da jeg spurte. De har vært på konserter sammen i helgen osv.

Hvordan ville dere reagert på dette? Han var jo ærlig og åpen om dette istedenfor å skjule det. Og vi har jo holdt kontakten mens hun har vært på besøk også til langt på natt..og det er ofte han som spør meg om ting selvom det kan ta litt tid før han svarer. Hvis jeg ikke svarer, så kan han sende på fleip " har du funnet noen andre :/" osv.. men ja.. føler det bare er litt rart at hun sover hos han og ikke leier hotellrom isteden. Hva skal jeg tro? Hva mener dere? :)

Anonymkode: c22c2...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelt. Om jeg 'holder på med' en, så er det overhodet ikke ok at han har 'venninner' på besøk og deler soverom med dem. 

 

Anonymkode: 03021...118

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg så mye, men ville gjerne møtt henne og vært med de ut en gang.

Anonymkode: 59905...a99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkelt. Om jeg 'holder på med' en, så er det overhodet ikke ok at han har 'venninner' på besøk og deler soverom med dem. 

 

Anonymkode: 03021...118

Ja, skjønner ikke hvorfor han eller hun tok sofaen isteden. Jeg vet man har venner av det motsatte kjønn, men at man deler seng sammen virker litt suspekt..

Ts

Anonymkode: c22c2...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...