Gå til innhold

@riels diary

@riel

Anbefalte innlegg

Ahh...

Takk for PM..

Den siste teorien din har jeg vært inne på noe av det samme...

Gjør ikke om du røper noe for meg, for som du vet, leser jeg alltid siste side i en bok først :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

aja' date=' og vi har sett 16 episoder til nå. Nr 17 skal vi se ikveld :tunge1:[/quote']

:sur:

Dårligt gjort å friste slik på en kjedelig torsdagskveld :frustrert:

:tunge1:

Kose dere da, med nr 17.. *lager snurpemunn*

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vi :tunge1:

Og det er jo bare å rope ut hvis du ikke klarer å vente. Da kan vi kanskje ha en skikkelig Lost kavalkade en dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da tar vi en kavalkade dag snart :) Dagens episode var spennende, for vi fikk se bakgrunnshistorien til han koreanske. Liker å få rede på hvem disse menneskene er, og var før de havnet på øya.

Nå må jeg i seng, for imorgen tidlig er det kjøretime igjen.

Nattinatt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Uri

Nå føler jeg faktisk at jeg begynner å beherske kjøringen ganske bra, så jeg har ikke lenger den følelsen av at jeg aldri kommer til å klare lappen.

Har fremdeles litt frost i meg etter gåturen hjem fra kjøretimen. Hadde absolutt ikke forventa at jeg skulle måtte gå, og skjønner ikke helt hva som er så viktig med den kvitteringa uansett. Jeg bryr meg ikke med den ihvertfall. Hvis kvitteringa er så viktig synes jeg de kan være flinkere å få med seg kvitteringsheftet.

Idag har jeg bare lyst å ligge under teppet å sløve, ikke pakke. Tenker jeg blir under teppet 15-20 min til, og så er det bare å sette igang.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Hei du.. Måtte bare stikke innom å si at jeg drømte om deg i natt.. Du så akkurat ut somavataren di. Jeg var å gikk meg en tur i dagboken din da jeg møttepå deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du føler at du behersker kjøringa :tommelsmil:

Du har jo enda ikke fått kjørt med meg :oops:

Jeg forstår ikke hvor tiden blir av,

den bare fyker avgårde :roll:

Håper uansett at det snart blir oppkjøring på deg!

Er du blitt varmere nå eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har varmen kommet tilbake. Blir fort varm av åpakke. Uff, denne uka har jeg ikke fått trent noe, men jeg trenger egentlig ikke ha dårlig samvittighet, for jeg har ikke vært så aktiv på leng. Pakking, sortering, løfting, rydding og vasking kan væl egentlig regnes som en form for trening. Er utslitenes i lengden ihvertfall.

Tida den går enten alt for fort eller alt for seint den. Sånn er det bare :ler: Men vi har nå enda god tid til sånt. Vi får nok tatt oss en øvekjøringstur en gang skal du se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo god trim i å flytte.

Du er jo da aktiv og bærer tunge ting.

Bare pass på å løfte riktig,

må ikke få en smell i ryggen!

God tid??

Vil du ikke bli gerdig med kjøringa eller??

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg vil bli ferdig med kjøringa så fort som mulig, men har ikke råd til å ha så alt for mange kjøretimer i måneden, så det blir nok noen måneder til lappen ligger i lommeboka enda. Håper å ha lappen innen mai ihvertfall. De sa og at folk kunne bruke opp mot 6 md på lappen hvis de ikke hadde kjørt mye fra før. Men vi må prøve å kjøre litt snart. Det hadde vært kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo jeg vil bli ferdig med kjøringa så fort som mulig, men har ikke råd til å ha så alt for mange kjøretimer i måneden, så det blir nok noen måneder til lappen ligger i lommeboka enda. Håper å ha lappen innen mai ihvertfall. De sa og at folk kunne bruke opp mot 6 md på lappen hvis de ikke hadde kjørt mye fra før. Men vi må prøve å kjøre litt snart. Det hadde vært kjekt :)

Oki, da er jeg med på tanken..

Ja det er dyrt,

for de som må betale lappen :tunge1:

Ikke alle som er like bortskjemt som meg

og har svigerfar som ordner opp :ler:

Hvis du skal holde på til mai, skal vi nok

få tid til å kjøre litt...

God helg vennen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Uuuiuiuiuiuiii - :hoppe: - endelig er det helg igjen da...

Digg-digg-digg :enig_animasjon:

I helga skal jeg gjøre minst mulig tror jeg... Da føles den så urimelig mye lenger nemlig :ler: Hadde litt lyst til å dra og kikke på sånn smådyr, har nemlig fått ubehendig lyst på noe sånt smått, gnageraktig noe :wink: - Haster ikke da, for jeg har tenkt å vente til etter påske før jeg kjøper... Skal nemlig rappe med meg mutters gamle akvarium og marsvinbur, så slipper jeg jo den utgiften.... HVIS atte da... Har ikke bestemt noe som helst enda :roll:

I dag hadde Hulemannen laget ferdig middag til jeg kom hjem :grinele: - det er ikke ofte det altså, men i dag hadde han grillet kylling, ris og tilogmed wok-grønnsaker :o Imponerende :ler:

Håper du får en strålende helg @riel, midt i all pakkeleringen din :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Takk for gode ord i dagboken, @riel. :) Varmer alltid med trøstende ord, vettu...

Stikker kjapt innom for å ønske deg god helg, lykke til med flyttingen!

Ikke løft for tungt nå da..

Helge :klem:

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy at kjøretimene går bra!

Skjønner personlig ikke åssen du tør, jeg får helt panikk bak rattet. :ler: Det lengste jeg har kjørt er rundt en liten parkeringsplass i 10 km. i timen.

Kjedelig egentlig for jeg har veldig lyst til å kunne kjøre bil og ikke måtte være avhengig av andre til å kjøre meg.

Håper du får en fin helg ihvertfall. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener folkens :klem:

Nå blir det nok litt fraværing fra nettet på meg. Memma har ikke koblet opp nettet sitt enda

Nå må jeg stresse videre :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...