Gjest Rainbow Skrevet 22. september 2005 #761 Del Skrevet 22. september 2005 Escada, Meteora, Veslo, Rainbow & Uri Senabetennelsen er sparket på dør Ellers har går det bra med mamsen og lykkeliten, og ikke minst den vordende var, som har fått dele nyheten med flere kollegaer nå Hatt en travel uke, ellers hadde jeg stukket innom KG før, men har jobbet, og strlket med 1 feil på teorien Fikk masse dumme spørsmål som var vridd på slik at de hadde 0 sammenheng med noe av det som sto i boka. Men det går nok bedre neste gang :håpehåpe: Jeg skal forresten på ultralyd den 12 oktober ← Sikker på at teorien går STRÅLENDE neste gang, nå vet du jo hvordan settingen er og kan mye mer neste gang Og lykke til på ultralyden, det er såååå gøy :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 22. september 2005 #762 Del Skrevet 22. september 2005 Heia.. Formen bra om dagen eller? :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 22. september 2005 Forfatter #763 Del Skrevet 22. september 2005 Rainbow og Escada Nå er det travle dager. Vert på jobb idag, og skal imorgen. Me4n lørdag har jeg fri. Ellers har jeg kolikk for tida som er forferdelig vondt. Og jeg vet det asså, det er bare meg og babyene som får det men faktisk så er det noe en kan få som gravid. Det er 2 gangen jeg har det nå i graviditeten. Hadde det bare vart en dag eller 2 hadde d gått greit, men det slipper aldri taket. Blir litt bedre, og så mye værre av og på liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 23. september 2005 #764 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) God helg!! og god bedring Endret 23. september 2005 av Uri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 25. september 2005 #765 Del Skrevet 25. september 2005 Hvordan går det med deg, er formen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 25. september 2005 Forfatter #766 Del Skrevet 25. september 2005 Uri og Meteora Det var deilig å ha fri igår etter 2 kvelder på jobb. Jeg og sambo hadde en koselig dag sammen. Var en tur på Toys r us så jeg fikk lure litt på babygym I tillegg kjøpte jeg noen hærlige Heffalompen tøfler som babyen kan bruke når h*n blir rundt 1 år Etterpå reiste vi på Kvadrat, kikka litt og spiste på McDonalds Kvelden koste vi oss sammen med god snax og god underholdning på prosjektoren Det blir det kinostemning av Idag har jeg vært sofapotet mesteparten av dagen Er så slapp og sløv for tida jeg. Trenger så mye søvn at jeg nesten blir litt overgidd av meg selv jeg Så har jeg krangla litt med sambo. Fikk skikkelig rast fra meg! Merker godt på humøret at jeg har en liten i magen ja Nå skal vi straks se film og ha en koselig søndagskveld sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 25. september 2005 #767 Del Skrevet 25. september 2005 Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. september 2005 #768 Del Skrevet 26. september 2005 Har du kolikk for tida og? Sjønner at eg har lite peiling på rare ting en kan få når en gravid.. Stakkars mannen din når du blir sinna på han.. Hormonene raser vel villt no tenke eg.. Er visst normalt at en blir UTROLIG trøtt når en er gravid... de sier det er nett som om en sku ha herja på heile dagen.. og at en blir sliten av den minste ting... Stakar... kan ikkje væra så kjekt nei.. Håpe mannen din tar mye hennsyn og passe godt på deg og knøttet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 27. september 2005 Forfatter #769 Del Skrevet 27. september 2005 Tusen takk Meteora Mannen passer godt på meg Escada Han er så snill atte!!! Se hva babyen har fått idag!!!!! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...&cmd=si&img=785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. september 2005 #770 Del Skrevet 27. september 2005 Åh gosj.. Så søtt Jammen er jeg missunnelig på deg som kan kjøpe så mye babyting nå.. Savner den tiden.. Jeg kan jo begynne å kjøpe inn klær til kommende barnebarn Nei nå følte jegm eg gammel gitt.. hmm.. Nyt denne tiden du har nå.. Det er noe spesielt med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 28. september 2005 #771 Del Skrevet 28. september 2005 Ååååååå @riel, så nyyyyydelig det var... Sukk, skal egentlig ikke titte for mye på sånt jeg, ellers kjenner jeg bare det rykker til i eggstokkene her.... :grine2: Nei, jeg har gjort mitt i den grenen der jeg altså.. Men gosh, så mye lekkert det er til sånne små. Skulle kunnet bare plukke vettu, det hadde vært saker det!!! Åssen er formen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 29. september 2005 Forfatter #772 Del Skrevet 29. september 2005 Hei Uri og Rainbow Kunne godt handla inn babyklær for tusener av kroner jeg hadde jeg hatt masse penger, men skal være litt passiv nå til etter UL Men gleder meg til å kunne handle rosa eller blått Ååååååå @riel, så nyyyyydelig det var... Sukk, skal egentlig ikke titte for mye på sånt jeg, ellers kjenner jeg bare det rykker til i eggstokkene her.... :grine2: Nei, jeg har gjort mitt i den grenen der jeg altså.. Men gosh, så mye lekkert det er til sånne små. Skulle kunnet bare plukke vettu, det hadde vært saker det!!! Åssen er formen da? ← Ja du har jo 2 skjønne gutter, og 2 er akkurat nok syns jeg for da kan du ha en i hvær hånd Men når det blir mer, da har en ikke nok armer gitt Formen er bra den. Merker jeg er gravid og er litt øm og vond i magen i tillegg til at jeg sover mye. Ellers er alt helt topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. september 2005 #773 Del Skrevet 30. september 2005 Funne ut ka kjønn detblir eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. september 2005 #774 Del Skrevet 30. september 2005 Ha en kjempe fin helg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #775 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei Escada Vi får ikke vite hva det er før ultralyd nei, og den er ikke før den 12 oktober. Og dagene går seeeiiiiinnnt Har kost meg i helga ja. Litt stress å jobbe fredag og lørdag da, men ellers har vi hatt det fint og slappt av Enn dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 2. oktober 2005 #776 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei @riel - grattla med baby i magen så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 3. oktober 2005 #777 Del Skrevet 3. oktober 2005 Var så søte de klærna du hadde kjøpt her om dagen då.. Blir nok kjekt å handla litt i blått el rosa ja! Heldigvis atte vi er komt til rett måned no då.. så får du prøva å finna på litt kjekke ting så går nok dagane raskt! Har ei svigerinna som skal på ultralyd rundt samme dato som deg.. morsomt egentlig.. Ei anna eg kjenne har net vært til ultralyd og funne ut at d blir ei jente :rosasmil: Så eg får muligheten til å shoppe litt rosa i smått snart då.. Merke d nuppe litt i eggstokkane når fleira skal ha og har fått små rundt meg.. Men eg har ikkje blitt prøvar endå.. Men kanskje til våren igjen.. men d er jo leeeenge til då.. Håpe du har en kjempe fin mandag då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #778 Del Skrevet 3. oktober 2005 Tusen takk Leola Gleder meg masse til å handle inn mer til babyen Escada og ikke minst til UL. Bare 9 dager igjen nå Skjønner godt at du blir babysyk når det skjer så mye rundt deg Men det er faktisk bare litt over et halvt år til våren nå. ikke så lenge det Siden jeg kunne tillatte jeg meg å sove lenge idag som vil si at jeg ikke slo på vekkerklokka. Men gjett om jeg fikk sjokk når jeg våkna da. Da jeg fikk øye på klokka viste den svimlende 13.30 Snakk om å såve til langt på dag Så dagen ble nok litt amputert, men har fått gjort litt alikevel. Fikk meg næmling en tur på Kvadrat og kjøpt et par BH'er og en mammabukse og tunika Nå er det tid fot film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 4. oktober 2005 #779 Del Skrevet 4. oktober 2005 8 dager igjen til UL :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #780 Del Skrevet 4. oktober 2005 8 dager igjen til UL :grine2: ← I KNOW!!!!!!!! Det begynner å nærme seg nå Og så er jeg 16 uker på vei idag Tenk at om en liten måned så er jeg halvveis :grine2: Idag var vi forretsen ute på kinarestaurant og spiste og koste oss. Hadde til og med forrett. Ikke ofte vi slår til med det Men det var skikkelig koselig, og så fikk vi prata godt sammen om brylllup og baby og UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå