Gjest uri Skrevet 7. september 2005 #741 Del Skrevet 7. september 2005 By the way: Tok du teorien i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. september 2005 Forfatter #742 Del Skrevet 7. september 2005 By the way: Tok du teorien i dag?? ← Nope Igår ble det feiring av de magiske 12, så da fikk jeg ikke øvd Idag hadde jeg ikke lyst å feire svangerskapskontrollen med teoriprøve uansett så jeg gikk heller på Hennes og kjøpte mammabukse og genser og plagg til babyen Jeg får se når jeg får tatt den. Jeg tror nok det er best på neste mandag for på fredag skal jeg jobbe og idag har jeg bare vert og sett på babyting :rosasmil: Fy meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. september 2005 #743 Del Skrevet 7. september 2005 Kan godt forstå at du utsette teorien.. Kos deg med nurket i magen og sambo du.. Og babyshopping er myyye kjekkere enn å sitte hos biltilsynet og svare på kjedelige spørsmål.. Det kan du gjøre en gang du ikke har noe å glede deg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. september 2005 #744 Del Skrevet 8. september 2005 Se det! Da fant jeg frem her! Litt seint kanskje... Men denne graviditeten har gitt seg utslag via ammetåke allerede den altså! Det er jo så artig at vi har termin så tett! Kjempekos å ha en til å diskutere og dele opplevelser, erfaringer, bekymringer og gleder med! Jeg har heller ikke vært plaget med kvalme, i allefall ikke i stor grad. Var forbigående kvalm av og til i uke 4 - 6, men det er alt! Ellers har jeg hatt ømme bryster, tisser mye om natten, spiser godt mm. Som jeg også skrev til svar i dagboken min, så har jeg bakovervendt livmor, og ser derfor ingen tegn til mage enda...hvilket gjør at jeg ikke føler meg så veldig gravid! Men det kommer vel tidsnok! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 9. september 2005 #745 Del Skrevet 9. september 2005 Oi oi oi!!! her har d skjedd litt av hvert i d sista altså!! Gratulerer så masse med graviditeten da!!!!! SÅ kjekt då! Var d planlagt og eller?? Ja no har du nok MYE å gleda deg til ivertfall.. Sku ønska det var meg som var så heldig.... Men d kommer vel en dag... Du må holda oss oppdatert på alt som skjer då vettu! Håper du får ei kjempe koselig helg då @riel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. september 2005 #746 Del Skrevet 10. september 2005 :grine2: :grine2: :grine2: GRATULERER til @riel og @rielmannen - så fantastisk gøy da..... Er så glad på dine vegne @riel, også at du klarte å holde det hemmelig så lenge Over de magiske 12 ukene, å så gøy....... Skulle helst gitt deg en ekte klem i kveld, men denne får duge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 11. september 2005 Forfatter #747 Del Skrevet 11. september 2005 Uri, Orkidéen, Escada & Rainbow Nå har jeg fått senebetennelse i armen igjen Holder derfor lav profil i noen dager. Når jeg er bedre tar jeg meg en runde i dagbøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 12. september 2005 #748 Del Skrevet 12. september 2005 Dakar.... hååper du blir bedre i armen din snart då.... God bedring værtfall....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 13. september 2005 #749 Del Skrevet 13. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #750 Del Skrevet 13. september 2005 Teite armen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 14. september 2005 #751 Del Skrevet 14. september 2005 Uri, Orkidéen, Escada & Rainbow Nå har jeg fått senebetennelse i armen igjen Holder derfor lav profil i noen dager. Når jeg er bedre tar jeg meg en runde i dagbøkene ← Take it easy du mamsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 17. september 2005 #752 Del Skrevet 17. september 2005 God helg til "riel og knøttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 18. september 2005 #753 Del Skrevet 18. september 2005 God helg til "riel og knøttet! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. september 2005 #754 Del Skrevet 19. september 2005 Good to have u back Håper formen fortsatt er bra, og at magen vokser og @rielknøttet koser seg inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. september 2005 Forfatter #755 Del Skrevet 19. september 2005 Escada, Meteora, Veslo, Rainbow & Uri Senabetennelsen er sparket på dør Ellers har går det bra med mamsen og lykkeliten, og ikke minst den vordende var, som har fått dele nyheten med flere kollegaer nå Hatt en travel uke, ellers hadde jeg stukket innom KG før, men har jobbet, og strlket med 1 feil på teorien Fikk masse dumme spørsmål som var vridd på slik at de hadde 0 sammenheng med noe av det som sto i boka. Men det går nok bedre neste gang :håpehåpe: Jeg skal forresten på ultralyd den 12 oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 19. september 2005 #756 Del Skrevet 19. september 2005 Hallaisen og takk for besøket idagboka mi Så dumt med teorien då! Du får d nok sikkert til neste gang... Kjempe spennande med ultralyd snart då! Tenke den kommande pappen er stolt ja! Imellomtida får knøttet bare kosa seg inne i @riel-magen ei stund til.. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 20. september 2005 Forfatter #757 Del Skrevet 20. september 2005 Hallaisen og takk for besøket idagboka mi Så dumt med teorien då! Du får d nok sikkert til neste gang... Kjempe spennande med ultralyd snart då! Tenke den kommande pappen er stolt ja! Imellomtida får knøttet bare kosa seg inne i @riel-magen ei stund til.. :rosasmil: ← Du er så goe du Escada Det går nok bra med teroien neste gang Gjett om pappen er stolt Vi gleder oss masse til ultralyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2005 #758 Del Skrevet 20. september 2005 Så bra senebetennelsen er borte! Lykke til på ultralyd, forresten!! Korleis blir det med bryllupsplanane no, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 20. september 2005 Forfatter #759 Del Skrevet 20. september 2005 Lykke til på ultralyd, forresten!! Korleis blir det med bryllupsplanane no, forresten? ← Bryllupet skal vi ha, men som sagt i bryllupsdagboka mi så blir det dobel glede. Bryllup og barnedåp på samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. september 2005 #760 Del Skrevet 21. september 2005 Var i et bryllup/ barnedåp samtidig en gang... var veldig fint då..! Du må fortella ALT når du har vært på ultralyd og sett på knøttet då! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå