Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. august 2005 #721 Del Skrevet 26. august 2005 Heia.... Bare innom med en helge til deg eg.... Håper du kommer mer tilbake til forumet snart... du er savnet vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. august 2005 #722 Del Skrevet 26. august 2005 He he... endelig fikke eg deg på ny side...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 31. august 2005 Forfatter #723 Del Skrevet 31. august 2005 Titt tei Rainbow, Escada, Uri og CocoPuff: Takker for koselige innlegg fra dere jenter Livet for tida går bra. Sliter fremdeles litt i nye jobben da så legen måtte sykemelde meg i noen dager. Men har fått henvisning til sånn ortopedisk ting så jeg får støttesåle. Får se om det hjelper. Ellers går ting ganske bra. Holder på og leser på bilteori for tida. Skal ta teoriprøvepå mandag Gruer meg litt, men det skal nok gå bra Skal oppdatere i dagbøkene snart jenter! (sorry at jeg er så dårlig på det for tida). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 1. september 2005 #724 Del Skrevet 1. september 2005 Skal oppdatere i dagbøkene snart jenter! (sorry at jeg er så dårlig på det for tida). ← - ikke at jeg er så veldig flink selv da Men jeg sniktitter innom deg likevel, bare setter ikke igjen spor alltid Take your time my dear Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 2. september 2005 #725 Del Skrevet 2. september 2005 Hei på du vennen!! Lykke til på teorien.... *krysse fingrene for deg eg* Husk å bruk god tid.. For det har du altså!! Men IKKE begynn å nøl og ombestem deg etter du har svart.. Da må du være skråsikker på at du har rett på det svaret du endrer på.. Snakker av erfaring.. Da det ikke er så lenge siden jeg var og tok MC teorien.. Men du klarer det du Goooog helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 3. september 2005 #726 Del Skrevet 3. september 2005 LYKKE TIL MED TEORIEN PÅ MANDAG, @RIEL You go girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 3. september 2005 Forfatter #727 Del Skrevet 3. september 2005 Jippi!!!!! It's back. nå er det sånn som egne innlegg var Takk for hilsener Rainbow og Uri. Går nok bra med teorien Håper jeg ihvertfall!!! Må lese litt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 3. september 2005 #728 Del Skrevet 3. september 2005 Innom med helge eg! Håper d går bra med teorien på mandag då... krysser alle fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 3. september 2005 #729 Del Skrevet 3. september 2005 Jippi!!!!! It's back. nå er det sånn som egne innlegg var ← Kjempe gudd å få egne innlegg funksjonen tilbakers ja!! Nok en gang lykke til på mandag.. Du må informere så fort du kan hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #730 Del Skrevet 3. september 2005 Hei hå!!! Lenge sidan sist!! Blir det noko bryllups-planlegging for tida eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 5. september 2005 Forfatter #731 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Hei jenter! Og takk for hilsener Uri, Escada og Veslo Ble ikke noe teoriprøve på meg idag. Jeg ble syk igår, så mye øving ble det ikke, og da gidder jeg ikke sløse penger på å stryke på prøven. Jeg regner med jeg er frisk og rask på onsdag, så da tenkte jeg at jeg skulle ta prøven Utsatte kjøretimen også, for imorgen skal jeg til sånn ortoped for å få tilpasset en støttesåle til ene foten. Den kan være grei å bruke på jobb for å slippe for mye smerter i ryggen. Ikke særlig med bryllupsplanlegging på meg enda Veslo. Mesteparten har jeg i hodet, men må snart velge design for invitasjoner og bordkort. Ellers skal vi til Sunnmøre og finne nytt bryllupslokale, for der vi hadde tenkt å ha hadde de fått hele saligheten i halsen så der kunne det ikke nytes alkohol. Og siden vi skal feire bryllupsfest og ikke ha bibelmøte så må vi finne noe annet Endret 5. september 2005 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 6. september 2005 #732 Del Skrevet 6. september 2005 LYKKE TIL MED TEORIEN PÅ ONSDAG @RIEL :grine2: Så har jeg liksom sagt det igjen, for sikkerhets skyld Nå er det CSI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. september 2005 Forfatter #733 Del Skrevet 7. september 2005 I en lang stund nå har jeg ikke vært særlig aktiv på forumet. En del av det har å gjøre med at jeg har fått litt fnatt av det rotete nye forumet (som har kommet seg mye nå), men det er en annen grunn til det også. Jeg har næmlig forvillet meg inn på et annet forum, og tilbragt mye tid der. Dere skjønner jenter... Jeg har holdt på en stoooor hemmelighet i mange uker nå Jeg er gravid!!!!! 12+1 idag, og nå er det på tide å si det for nå har jeg vært hos legen igjen Jeg har holdt meg unna KG for jeg hadde bare røpt meg hvis ikke, og jeg ville vente de 12 ukene før jeg "publiserte" nyheten!!! Ihvertfall kommer en skjønn lykkeliten til verden neste mars (Termin23. mars) Jeg og sambo er begge kjempelykkelige, og nå gleder vi oss masse til å kombinere bryllupsdagen med barnedåp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. september 2005 #734 Del Skrevet 7. september 2005 :grine2: Så hærlig vennen.. ååh.. Nå er jeg glad altså!! Gratulerer så mye til deg og din kjære Stoooor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. september 2005 Forfatter #735 Del Skrevet 7. september 2005 :grine2: Så hærlig vennen.. ååh.. Nå er jeg glad altså!! Gratulerer så mye til deg og din kjære Stoooor fra meg ← Tuusen takkvennen Jeg har nesten litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har fortalt det til deg før, men vi bestemte oss for å holde tett til nå. Bare nærmeste familie har fått vite om det før. Men nå er nyheten ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. september 2005 #736 Del Skrevet 7. september 2005 Ikke noe å ha dårlig samvittighet over Men jeg begynte å lure litt da jeg en gang så du hadde skrevet noe på graviditet forumet.. Men ville ikke begynne å mase på deg av den grunn Tenk, om 7 mnd har du det lille nurket i armene dine.. Sattser på at du får besøk fra meg på barselavd Blir det graviditetsdagbok og nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. september 2005 Forfatter #737 Del Skrevet 7. september 2005 Ikke noe å ha dårlig samvittighet over Men jeg begynte å lure litt da jeg en gang så du hadde skrevet noe på graviditet forumet.. Men ville ikke begynne å mase på deg av den grunn Tenk, om 7 mnd har du det lille nurket i armene dine.. Sattser på at du får besøk fra meg på barselavd Blir det graviditetsdagbok og nå?? ← Gleder meg til besøk på barsel :rosasmil: Jeg gleder meg masse til lille nurket blir født. Tenk at nå er det bare litt over en måned til ultralyd allerede Blir nok ikke graviditetsdagbok nei. Denne dagboka kommer nok til å bli preget av min tilstand, men jeg klarer ikke holde styr på 3 dagbøker. For meg holder det å være med i Marsklubben på Snart mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. september 2005 #738 Del Skrevet 7. september 2005 Gleder meg jeg og :enig_anim: Skal du vite kjønn når du er på ultralyd?? Jeg har aldri klart å la være.. Og så er det litt greit å vite og, så visste jeg jo hva farge jeg kunne kjøpe.. Bruker du samme nick på snart mamma?? Nyskjerrige meg vil jo følge med ser du Er formen fin ellers.. Kvalme?? Spy?? Trett?? urk.. Husker med gru mine første 3-4 mnd.. Spydde hver dag, og sov som en sten, nesten hele dagene.. Det var tider det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. september 2005 Forfatter #739 Del Skrevet 7. september 2005 Gleder meg jeg og :enig_anim: Skal du vite kjønn når du er på ultralyd?? Jeg har aldri klart å la være.. Og så er det litt greit å vite og, så visste jeg jo hva farge jeg kunne kjøpe.. Bruker du samme nick på snart mamma?? Nyskjerrige meg vil jo følge med ser du Er formen fin ellers.. Kvalme?? Spy?? Trett?? urk.. Husker med gru mine første 3-4 mnd.. Spydde hver dag, og sov som en sten, nesten hele dagene.. Det var tider det ja ← Jeg vil gjærne vite kjønnet, men vi får se hva sambo bestemmer seg for. Blir uansett feil om bare jeg skal vite det, så da blir det enten eller Har ikke samme nick på snart mamma nei for jeg ville ikke bli gjenkjent så jeg kaller meg Xandra der Veldig greit forum for å få svar på ting og bare lese om andres opplevelser/spørsmål. Lærer mye og så er det koselig for der har alle babydilla Jeg har sluppet unna det verste. Litt tretthet og svimmelhet har jeg måttet gått gjennom, og så var jeg småkvalm ca de første 8 ukene. Men jeg har ikke spydd. hatt en Kjempesterk luktesans da,ikke særlig glad i matlukt, og så har matlysten sunket. Mitt største problem er nok at jeg er endel øm i magen. Ellers har jeg det bare bra Er glad jeg slapp den der skikkelige kvalmen Kan tenke meg at det ikke var noe kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. september 2005 #740 Del Skrevet 7. september 2005 Slik var det hos oss og.. Jeg ville vite kjønnet, Mannen ville ikke.. Men så lå jeg der på benken da, og vi så på det lille nurket inni magen, og da ombestemte Mannen seg.. Dette var første gang.. Det er ikke mulig at du vet det, og ikke sambo.. Du kan komme til å forsnakke deg.. Eller så kjøper du klær som passer den fargen kjønnet er, og da er det gjort.. Han forandrer kanskje mening når dere er på ultralyd Du har jammen meg vært heldig til nå.. Sattser på at det fortsetter slik.. Ikke så bra det der med luktesansen da.. Husker meg selv, alt ble liksom feil.. Og så smakte maten så rart og hmm.. Er litt glad for at det ikke er meg.. Jeg nyter liksom andres svangerskap nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå