Gå til innhold

@riels diary


@riel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei @riel!

Blir litt ekko av Uruviel nå (hehe) men jeg håper du har det bra og at du kommer snart tilbake.

Lykke til videre med flyttingen! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener Tubbi, Uri og Tari. Nå er vi i hus, og på nett :)

Har vært en stress helg. Lørdagen gikk med på å bære ut av leiligheten, kjøre til lageret og lesse av endel møbler, vitevarer og tunge kasser, forså å kjøre til mamma og bære ned i kjælleren, STRESS :o Søndagen tok vi det litt med ro om morgenen, men så bar det ut igjen, for å rydde ut noen smågreier som sto igjen, og støvsuge leiligheten slik at det var klart til å vaske ut på mandag. På mandagen dro jeg og mamma for å vaske ut. Vi begynte i 11 tiden, og i 4 tiden var vi ferdige, så da satt vi og venta på typen, som ikke kom før 5. Så var det å levere fra seg nøklene, få huseier (som var meget imponert over utvaskingen) til å inspisere leiligheten, og så å kjøpe middag på Bon Apetit (for ingen orka å lage til noe). Takk og lov at mamma hjalp meg og vaske, for hvis ikke hadde jeg vel stått der enda :ler: Hun har gjort det noen ganger før, og er derfor mye mer effektiv enn meg.

Nå er det jammen godt å være ferdig, eller nesten ferdig. Blir endel utpakking denne uka, men det er ikke noe hasværk på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får noen dager nå som inneholder

slappe av, slappe og

slappe av..

Dere fortjener det...

Og forresten, takk for rådet om å kjempe

mot forkjølelsen.

Solhatt- vitamin C og te med honning i :tommelsmil:

Har aldri hatt en bedre forkjølelse noen gang

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Har sittet og sett på ledige hus omkring her i distriktet jeg nå... Hvorfor er alt pent dyrt????? Irriterende.. Når jeg endelig finner et hus jeg vil ha så er det seff. alt for dyrt :-?

Den ultimate drømmen er å bygge selv - sånn når jeg blir millionær vet du :sjarmor:

~godt det er lov å drømme~

Ønsker deg en kjempegod onsdag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Tubbi

Drømmer du om å bygge hus? Akkurat nå sitter jeg og drømmer om at vi heller hadde kjøpt et allerede ferdigbygd hus, for bryeriene og kompliukasjonene under husbygging er mangfoldige :roll: Men fordelen er at en bygger en egen drøm, og får det slik en vil, og ikke flytter inn i andres visjoner :klem:

:vinke: Uri

Så bra at formelen funka :wink: Spesielt honningen er god for halsen, og c-vitaminene gir et lite helsesjokk som kan gjøre en frisk fortere.

Holder på å pakke litt ut hvær dag, men må roe 'an litt ner og innimellom, for jeg har begynt å få problemer med bihulene nå. Ikke akkurat behagelig nei :oops:

Byggeplanene er fortiden i byrokratiets hender, og da kan det ta tid :roll: Var noe komplikasjoner nå med byggetillatelsen, men jeg håper det ordner seg snart :bepåmineknær:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør det lurt i å roe ned nå..

Må ikke bli syk du og..

Fytti grisen jeg er glad for at

vi ikke bygger hus..

Det går jo så tregt..

Untatt når MANNEN min bygger da.. :tunge1:

Håper ting snart begynner å skje..

Er klar til å få dere som "naboer" :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, syk vil jeg ikke bli, så jeg passer på :)

Håper også det skjer noen snart, for det er så kjipt å bare vente. Nå har typen vært på Leca kurs og bestått testen, så når vi får klarsignal setter vi igang med å bygge grunnmur :)

:kyss:

Idag tok jeg lillesøster med meg på jobb, for hun var ikke så god i formen. Roligere for henne å sitte å gjøre skolearbeidet der enn i et masete klasserom.

Da vi kom him att varmet jeg opp restene av gårsdagens gryterett (som jeg lagde, og som var sååå god!!) Så pakket jeg opp noe smågreier, men tok ikke alt for hardt i idag. Må passe litt på helsa.

Litt utpå kveldinga kom søthungeren, så da stakk jeg og lillesøster på Rimi for å snope. Så nå har vi koset oss med chips, dip og kaker (som mamma kom hjem med). Må være lovå skeie ut litt engang i blandt.

Kjenner trøttheten begynner å snike seg innpå meg nå. Tror jeg skal hoppe til køys om ikke så alt for lenge :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Meteora. Her går det bra. Det har roet seg litt nå, så formen har blitt bedre :klem:

Idag var vi på Kvadrat. Men først var vi innom Jernia, og der var det litt av et mylder. Mange var interresert i å gjøre et kupp. Vi kjøpte 3 brannslukkere, og noe annet styr (typen skulle ha). Typen fikk seg også kontorstol idag. På Kvadrat kjøpte vi litt av hvert. Noe til Bender, vin til lørdag, røykvarslere på Chlas og sist men ikke minst belte og sko til meg :hoppe:

Vi koste oss med Big Tasty idag. Jeg synes den og McChicken er de beste burgerene på McDonalds :Nikke:

Nå må jeg ned å rydde litt, før jeg skal slappe av foran skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*haler og drar seg inn*

Heihei. :)

Nå er jeg tilbake i Norge etter å ha vært våken i to døgn med den værste flyopplevelsen jeg noen gang har hatt.

Totalt kaos på Schipol.

Ser du har hatt det gøy med shopping. :)

Håper du får en fin dag i morgen.

:klem: fra en utsultet, utslitt Tari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu!!!

Skal si vi skulle få snø i dag da :roll:

Og gjett hvem som var ute og måkte

all snøen ut av gårdsrommet??

:sjarmor:

Hadde jo ikke så mye annet å gjøre

alikevel...

Ok...

Men jeg håper du og din kjære

får ei fantastisk flotte helg..

Vi skal ha middagsgjester på søndag,

så da blir det "danskekjøtt" åsså skal jeg lage

dronning Maud fromage :sikle:

God helg vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen!

Dagens Idol var jo kjempebra..

Men der er selvfølgelig 3 stk jeg

ønsker å se i stolen;

Bjørn Olav

Mari

David

Alejandro må jo bare vinne..

Jeg bare elsker den stemmen hans..

Og jeg har seff stemt på han..

Har faktisk ikke gangsperr i armene..

Kjenner litt i ryggen, da det er det svakeste

ledd hos meg :ler:

Etter dommen kl 21:35 skal vi se

Man om fire..

Det gleder jeg meg sinnsykt til,

skulle ha sett den på kino,

men jeg er ingen fan av å gå på

kino da, så derfor venter jeg til

den kommer ut i leie..

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tari: Heisann, og takk for helgehilsner. Right back at ya btw :wink:

Er det godt å ha kommet seg hjem nå etter den fæle flyturen? :) Var det mye forsinkelser eller?? Har du fått snakka men Brian da? Kan tenke meg at du savner han nå :cry: men det er ikke så mange månedene til du får treffe han igjen. Han har vel ikke noen planer om å ta turen til Norge snart da?

:klem:

Uri: Det var spennende ikveld, men jeg ble litt lei meg da Bjørn Olav røyk fordi han var en av mine favoritter. De jeg ville ha i stolen idag var Mari, Erik og Andrea. For jeg sunes de gjorde det dårligst ikveld.

Jeg holder en knapp på Alejandro som vinner, men er litt spent på de andre deltakerene, og å se om noen vokser på meg utover i finalen. Har ikke gjort meg opp særlige favoritter enda, untatt Ali og BO, men han røyk ut, så nå er det foreløpig bare Ali igjen.

Hva syntes du om Robbie wannabe'en idag da. Jeg kan ikke fordra når de synger Robbie sanger, for de klarer ikke nå opp not originalen. Det finnes bare en Robbie :hjerter2:

Så bra du slapp unna gangsperren, men du må passe på ryggen din! Ikke bra å få mer vondt i den.

Man on fire har jeg ikke sett. Gikk den på TV idag, eller leide du? Jeg hadde lillesøster nede her ikveld for mamma hadde besøk, så da så vi sleepover. Skikkelig fjortis film :ler: Men søstra mi likte den da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der finnes bare en Robbie ja!

Christian leverte ikke et godt show..

Syntes heller ikke at han var noe

særlig flink til å danse..

Ble så kleint lissom :roll:

Bjørn Olav har vært flink, men ikke i dag

syntes jeg..

Han har hele tiden levd opp til Justin Timberlake,

og ja, han var ganske lik på audition,

men i dag var det ikke så bra..

Man on fire kom ut i leie på onsdag, tror jeg det var..

Men jeg er så heldig som har en søs som jobber i

videoshappe, så hun leverer nyhetene hjem til far

med en gang de kommer ut..

Resten ordner far :wink:

Koselig med besøk av lillesøster da!?

Hvor gammel er hun?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at han ikke leverte som best idag, men jeg falt helt pladask for stemmen hans da han sang refrenget på den Kelly family sangen forrige gang. Så jeg håpte virkelig på at han kunne henge med litt til slik at jeg kunne høre han synge noen flere ballader. Men men. Så lenge Alejandro er der er det ikke helt krise. Men en ting jeg lurer på er hvordan stemmen til Alejandro er om en 5 års tid. For den er veldig preget av at han er ung (at den er lys liksom) Så jeg lurer på om stemmen hans kommer til å forandre seg mye når han blir mer voksen :klø:

Så greit med søster i videosjappe da :wink: Får med meg endel filmer jeg også, men man on fire har jeg ikke sett.

Lillesøster er 12 år. Skikkelig attpåklatt :ler: Derfor var Sleepover midt i blinken for henne. Har du sett den du eller? Det må jeg si at maken til forutsigbar film må en lete lenge etter. Eller kanskje det er bare meg som har sett så mange amerikanske filmer at jeg klarer å knekke alle kodene på forhånd nå :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tari: Heisann, og takk for helgehilsner. Right back at ya btw :wink:

Er det godt å ha kommet seg hjem nå etter den fæle flyturen? :) Var det mye forsinkelser eller?? Har du fått snakka men Brian da? Kan tenke meg at du savner han nå :cry: men det er ikke så mange månedene til du får treffe han igjen. Han har vel ikke noen planer om å ta turen til Norge snart da?

:klem:

Takk takk. :)

Ja, det var deilig å komme seg hjem etter all den reisingen, ble utrolig utslitt men det føltes ikke riktig å være i Norge igjen.

Med en gang jeg satte meg i bilen for å dra hjem fra flyplassen datt det bare inn i hodet mitt, 'Hva er det jeg har gjort?!'.

Selvom det var mot min vilje jeg dro føltes det ut som jeg hadde tatt feil avgjørelse. Ble utrolig uvant og ekkelt å bare kunne snakke igjennom nettet (blir aaalt for dyrt å bruke tlf. men bruker heldigvis miccen flittig så jeg får hørt stemmen hans).

Vi håper på at han kan komme over til sommeren i et par mnd. men alt kommer ann på skolen. Tar han en semester (tre mnd) av så utsetter det også sjansen for at jeg kan flytte over tre måneder og.

Men vi får se hva som skjer. :)

Har skrevet nesten en novelle om flyturen hjem i dagboken min. Den er så lang at jeg så vidt gadd å lese igjennom for å se ette skrivefeil. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...